Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4232
Ligeiro wrote:--- gedaan met werken en nu start plots mijn auto niet meer. Alle electronica werkt nog dus ik denk dat de starter kapot is.
--- ik zit dus vast nu
--- touring gebeld, omdat ik niet ben aangesloten en ze mij komen helpen moet ik direct de duurste jaarformule betalen aan de kerel die mij komt helpen. 294€ aan mn kloten
--- ik weet niet eens of mijn loon al gestort is, en ik kan van hieruit geen geld overschrijven van mn spaarrekening
--- en daarbovenop giet het nog oude wijven ook
Ai ai strontsituatie! Hopelijk is het snel opgelost!

++++ Life is strange!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4233
Kunt ge ni gewoon een andere takeldienst bellen en naar uw garage laten slepen? Zal sowieso goedkoper zijn en gemaakt worden moet hij toch. Touring kan alleen nakijken en eventueel accu opstarten, die hebben geen starters bij.
Ken da trouwens. Die van ons heeft zo ook eens gebeld en toen ze begonnen over da jaarcontract gewoon gezegd, kust ze.

--- Deal voor huurwoning afgesprongen. Was een heel leuk huis, ideaal voor ons en de kids. Maar de huurbaas komt op't laatste moment (was zo goed als rond) nog af met belachelijke eisen en verplichtingen. Hijzelf heeft bijvoorbeeld grote honden, maar ik mag geen kat houden die op pensioen is. Ge hoort da beest nooit en ligt heel de dag in de zetel. En nog een hoop onzin wat ik op 10 jaar dat ik huur nog ni heb meegemaakt. Achja, ander en beter zeker. Alleen jammer van het huis.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4235
gamerke1992 wrote:+++ morgen dagje vrij
+++ wifi camera is toegekomen, leuk dingetje
+++ straks pintje drinken en game of thrones kijken
+- door het bos de bomen niet zien. Wil een nieuwe auto kopen, maar ik wil de auto zo voordelig mogelijk
Wat voor auto zou je graag willen? Er zijn heel wat goedkope auto's op de markt. Zo kan ke bv. ook kiezen voor een 2ehandswagen. Zo is de Audi A1 ocasie beschikbaar voor een schappelijke prijs. En dan kan je binnen enkele jaren nog altijd je droomwagen kopen ;)

-- examens komen zeer dichtbij, en heb er nog niet veel voor gedaan
-- het lukt de laatste week niet zo goed om me te concentreren
- weinig tijd om te gamen
+ binnen een maand vakantie


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4237
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ morgen dagje vrij
+++ wifi camera is toegekomen, leuk dingetje
+++ straks pintje drinken en game of thrones kijken
+- door het bos de bomen niet zien. Wil een nieuwe auto kopen, maar ik wil de auto zo voordelig mogelijk
Wat voor auto zou je graag willen? Er zijn heel wat goedkope auto's op de markt. Zo kan ke bv. ook kiezen voor een 2ehandswagen. Zo is de Audi A1 ocasie beschikbaar voor een schappelijke prijs. En dan kan je binnen enkele jaren nog altijd je droomwagen kopen ;)

-- examens komen zeer dichtbij, en heb er nog niet veel voor gedaan
-- het lukt de laatste week niet zo goed om me te concentreren
- weinig tijd om te gamen
+ binnen een maand vakantie


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik had eerst een Renault clio 2 en nu voor het moment een Renault clio 3. Ik twijfel om de laatste nieuwe clio te kopen. Die vind ik eigenlijk echt mooi en hij is betaalbaar voor 15000 euro :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4238
NTGSruler wrote:
Ligeiro wrote:--- gedaan met werken en nu start plots mijn auto niet meer. Alle electronica werkt nog dus ik denk dat de starter kapot is.
--- ik zit dus vast nu
--- touring gebeld, omdat ik niet ben aangesloten en ze mij komen helpen moet ik direct de duurste jaarformule betalen aan de kerel die mij komt helpen. 294€ aan mn kloten
--- ik weet niet eens of mijn loon al gestort is, en ik kan van hieruit geen geld overschrijven van mn spaarrekening
--- en daarbovenop giet het nog oude wijven ook
Ai ai strontsituatie! Hopelijk is het snel opgelost!

++++ Life is strange!


goe bezig NTGS-mans :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4240
zenmaster wrote:Kunt ge ni gewoon een andere takeldienst bellen en naar uw garage laten slepen? Zal sowieso goedkoper zijn en gemaakt worden moet hij toch. Touring kan alleen nakijken en eventueel accu opstarten, die hebben geen starters bij.
Ken da trouwens. Die van ons heeft zo ook eens gebeld en toen ze begonnen over da jaarcontract gewoon gezegd, kust ze.

--- Deal voor huurwoning afgesprongen. Was een heel leuk huis, ideaal voor ons en de kids. Maar de huurbaas komt op't laatste moment (was zo goed als rond) nog af met belachelijke eisen en verplichtingen. Hijzelf heeft bijvoorbeeld grote honden, maar ik mag geen kat houden die op pensioen is. Ge hoort da beest nooit en ligt heel de dag in de zetel. En nog een hoop onzin wat ik op 10 jaar dat ik huur nog ni heb meegemaakt. Achja, ander en beter zeker. Alleen jammer van het huis.
Tijd om te kopen....? Blijf vooral erg zen, master! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4242
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Ik had eerst een Renault clio 2 en nu voor het moment een Renault clio 3. Ik twijfel om de laatste nieuwe clio te kopen. Die vind ik eigenlijk echt mooi en hij is betaalbaar voor 15000 euro :)
Als je nieuw koopt en al een bepaalde voorkeur hebt is het niet zo heel erg moeilijk meer..., toch....?
Ja dat klopt wel. Maar ik zoek een autogarage die eventueel mijn vorige clio wil overnemen voor een degelijk bedrag (recyclagepremie). Tot nu toe zag ik enkel maar recyclagepremies van 1000 euro, maar mijn auto is echt wel minstens nog 2500 waard. Als ik voor een renault megane zou gaan krijg ik 3000 euro voor mijn clio en dan zit ik al aan een bedrag van 19000 euro. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik woon op 10 minuten van mijn werk. Dus veel geld wil ik nu ook weer niet aan een auto geven. Het staat ook niet vast dat ik voor een nieuwe clio ga, maar voorlopig spreekt dat me aan :)

+++ eens goed uitgeslapen, zalig toch
+++ krant lezen met een koffietje
+++ straks naar de kapper en dan wat gamen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4243
paveman, ik blijf er wel rustig onder hoor ;) Kerel mag zijn mooi huis houden en ik vind wel een ander. Mijn spaargeld is de laatste twee jaar gehalveerd door advocaten, dus de plannen om te kopen zijn even opgeborgen...

gamerke, verkoop je Clio particulier en koop dan de nieuwe Honda Jazz ;) Een garage geeft altijd te weinig, die moeten nog winst maken als ze hem opnieuw verkopen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4244
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Ik had eerst een Renault clio 2 en nu voor het moment een Renault clio 3. Ik twijfel om de laatste nieuwe clio te kopen. Die vind ik eigenlijk echt mooi en hij is betaalbaar voor 15000 euro :)
Als je nieuw koopt en al een bepaalde voorkeur hebt is het niet zo heel erg moeilijk meer..., toch....?
Ja dat klopt wel. Maar ik zoek een autogarage die eventueel mijn vorige clio wil overnemen voor een degelijk bedrag (recyclagepremie). Tot nu toe zag ik enkel maar recyclagepremies van 1000 euro, maar mijn auto is echt wel minstens nog 2500 waard. Als ik voor een renault megane zou gaan krijg ik 3000 euro voor mijn clio en dan zit ik al aan een bedrag van 19000 euro. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik woon op 10 minuten van mijn werk. Dus veel geld wil ik nu ook weer niet aan een auto geven. Het staat ook niet vast dat ik voor een nieuwe clio ga, maar voorlopig spreekt dat me aan :)

+++ eens goed uitgeslapen, zalig toch
+++ krant lezen met een koffietje
+++ straks naar de kapper en dan wat gamen
Dat is geen uitvlucht om een bepaalde auto niet te kopen hè, de auto maakt de man ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron