Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4246
dividedx11 wrote:? Het is gewoon niet meer gezond hoeveel sommigen in m'n klas leren...
- En dan die klas chat waarin dan vragen worden gesteld, en dan voel ik me schuldig tegenover mezelf dat ik niet aan het leren ben :p
+ Terwijl ik best wel redelijk wat leer.
Ik ken da gevoel. Ik kende mensen die leerden tot na middernacht terwijl mijne limiet 6-7 uur in de avond was. En ik was er ook overal door

---------------Arbeidsrecht en ik gaan nooit dikke vriendjes worden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4247
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:Daar ga ik nu ook niet echt een probleem mee hebben hoor. Maar elke dag slechts een uurtje vrije tijd het hele jaar door? Nee dankje... Die 12 uur is ook enkel in de blok he (hoop ik toch :p )
Haha ja da's enkel in de blok, want buiten de blok moet ge naar de les en taken doen. : p Kzou zeggen, geniet er nog zoveel mogelijk van, van uw middelbaar, cuz it ain't gonna get better. :p
Gohja, zal wel meevallen. Langs de andere kant heb je ook veel meer vrijheid en vrije tijd (dat hoor ik toch van iedereen)
:lol: :lol: :lol:

Hangt wat af van de richting dan I guess. xD
Ik zie wel. Worries for later, heb er nu al genoeg atm xD :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4251
+++ wss een maandje vakantiewerk beet
+/- mij opgegeven voor nachtploeg als voorkeur, oeioei :p
++ wel goed verdiend
++ en dan nog iets aan je dag hebben
-- khoop alleen dat ze mij effectief gaan bellen om volgende week te beginnen
-- kmoet nog veel leren vandaag want door die rondleiding op dat werk ben ik veel tijd verloren
++ vanavond Duivels die spelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4254
---- Bij mijn chemie al een aantal maanden rond de 90% op al m'n toetsen, moet ik vandaag 1 keer een practicum doen met iemand anders, ben ik waarschijnlijk gebuisd, omdat hij het niet naar me wilde luisteren over hoe we het moesten aanpakken...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron