Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4276
+/- 'k heb mij een beetje verslapen :p
++ oh well, 'k moet toch nergens naartoe vandaag
++ wakker worden met Poes in m'n armen, nawwwww
++ today gameday :D
+/- morgen hopelijk wat meer duidelijkheid over het werk
+/- drukke periodes die eraan komen, zou allemaal positief moeten zijn, ware het niet dat ik nu al weet dat het me enorm gaat uitputten :p
++ bijna nieuwe Penny Dreadful
++ gisteren gaan shoppen met de mama, zus en nichtje
++ mooi gerief gevonden :D
++ probleem met Crunchyroll meteen gefixed door de staff, wat een service!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4280
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:+++ Gisteren ontdekt dat er singleplayer dlc komt voor U4 :D
What? Dat wist ik zelfs niet, ik dacht enkel MP DLC. :eek:
dividedx11 wrote:+++ Gisteren ontdekt dat er singleplayer dlc komt voor U4 :D
Ja, de triple pack, 1x SP DLC, 2x MP DLC
fsterchele23 wrote:++ gistern warcraft weest zien
+/- maten die mij gevraagd hebben om in cosplay naar facts te gaan :o zien hoe dat het loopt ma voorlopig plan voor mij is geralt of rivia van witcher :p chriss redfield van resi evil is ook nog mogelijkheid xd
Oe was de film?
Dan moek met u op de foto staan ze op FACTS ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4281
Captain Witwicky wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:+++ Gisteren ontdekt dat er singleplayer dlc komt voor U4 :D
What? Dat wist ik zelfs niet, ik dacht enkel MP DLC. :eek:
fsterchele23 wrote:++ gistern warcraft weest zien
+/- maten die mij gevraagd hebben om in cosplay naar facts te gaan :o zien hoe dat het loopt ma voorlopig plan voor mij is geralt of rivia van witcher :p chriss redfield van resi evil is ook nog mogelijkheid xd
Oe was de film?
Dan moek met u op de foto staan ze op FACTS ;)
ik vond em cv 7/10 ofzo
mooi in beeld gebracht de game als ik de kenner nast mij mag geloven ma tis nie de epic film en ge ziet ook opt einde een pure build up naar de sequel.
wss awesome voor diegene die de game hebben gespeeld ma vo mij dus een gewoon goede film nie meer en nie minder.

en uhm cv zekers voor de foto ma we zijn nog zover nie zenne xd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4283
fsterchele23 wrote:ik vond em cv 7/10 ofzo
mooi in beeld gebracht de game als ik de kenner nast mij mag geloven ma tis nie de epic film en ge ziet ook opt einde een pure build up naar de sequel.
wss awesome voor diegene die de game hebben gespeeld ma vo mij dus een gewoon goede film nie meer en nie minder.

en uhm cv zekers voor de foto ma we zijn nog zover nie zenne xd
Ik heb de game nog nooit gespeeld, ik ken er niet meer van dan dat ze tonen in die Warcraft South Park aflevering

+++ Een goed onweer is em hier aan het opbouwen

WTF

--- Mijn vader wilt plots The Last Of Us spelen, terwijl ik die nog moet uitspelen. Bij ons is de regel dat je niet iemand anders zijn games uitspeelt als de "eigenaar" nog niet de game heeft gespeeld, kwestie van spoilers enzo, maar dat aanvaardt mijn vadertje niet. Uitleggen helpt niet dat het allemaal zijn eigen schuld is, dus neemt hij mijn toegang af van tot PS4 en binnenkort de laptop... :eek: :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4284
Captain Witwicky wrote:
fsterchele23 wrote:ik vond em cv 7/10 ofzo
mooi in beeld gebracht de game als ik de kenner nast mij mag geloven ma tis nie de epic film en ge ziet ook opt einde een pure build up naar de sequel.
wss awesome voor diegene die de game hebben gespeeld ma vo mij dus een gewoon goede film nie meer en nie minder.

en uhm cv zekers voor de foto ma we zijn nog zover nie zenne xd

Ik heb de game nog nooit gespeeld, ik ken er niet meer van dan dat ze tonen in die Warcraft South Park aflevering


+++ Een goed onweer is em hier aan het opbouwen

WTF

--- Mijn vader wilt plots The Last Of Us spelen, terwijl ik die nog moet uitspelen. Bij ons is de regel dat je niet iemand anders zijn games uitspeelt als de "eigenaar" nog niet de game heeft gespeeld, kwestie van spoilers enzo, maar dat aanvaardt mijn vadertje niet. Uitleggen helpt niet dat het allemaal zijn eigen schuld is, dus neemt hij mijn toegang af van tot PS4 en binnenkort de laptop... :eek: :bomb:
Dan ga je em goed vinden. Als je alle games hebt gespeeld van warcraft 1 tot WoW, dan niet.. de mages van Dalaran zijn slecht gedaan, belangrijke personages in de games komen hier maar kort aan bod en worden niet genoeg uitgebouwd om boeiend te zijn. De personages die wel aan bod komen worden aan zeer snel tempo op het toneel gegooid, zodat ze ook zeer weinig achtergrond krijgen en je als kijker geen binding met de personages voelt. Het voelt voor de fans gewoon te geforceerd aan, waardoor het niet goed meer us. Visueel natuurlijk een groot spektakel, maar dat is het dan ook

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4286
Captain Witwicky wrote:--- Mijn vader wilt plots The Last Of Us spelen, terwijl ik die nog moet uitspelen. Bij ons is de regel dat je niet iemand anders zijn games uitspeelt als de "eigenaar" nog niet de game heeft gespeeld, kwestie van spoilers enzo, maar dat aanvaardt mijn vadertje niet. Uitleggen helpt niet dat het allemaal zijn eigen schuld is, dus neemt hij mijn toegang af van tot PS4 en binnenkort de laptop... :eek: :bomb:


--- Plots is mijn hoofd leeg en niets lijkt te helpen :( Blok-out I guess :(
cron