Re: Je laatste aankoop (geen games)

436
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Wat is dat dividend van R&C van Game Mania? Wil ik precies ook. Die Clank heb je op eBay gekocht?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Die poster heb ik moeten aanvragen op hun Facebook... Clank is van amazon.co.uk 7,57 euro incl verzending

Dat is niet veel :)
Inderdaad, daarom dat ik het deed ;) 22 voor 1 is me toch nog wat te veel...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

438
RoyVdW wrote:
Image
Op eBay voor €45 inc. verzending. Heb lang getwijfeld omdat het redelijk prijzig is maar ik vind die echt leuk. Net zoals mijn avatar. LBP was een rustgevend spel en enige vd reeks die ik (uit)gespeeld heb.
Ooh, das veel geld... Kon je makkelijk gevonden hebben voor 20 incl denk ik
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

439
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:
Image
Op eBay voor €45 inc. verzending. Heb lang getwijfeld omdat het redelijk prijzig is maar ik vind die echt leuk. Net zoals mijn avatar. LBP was een rustgevend spel en enige vd reeks die ik (uit)gespeeld heb.
Ooh, das veel geld... Kon je makkelijk gevonden hebben voor 20 incl denk ik
Je moet niet denken :)
Maar het zoeken voor 20 incl! ^^

Anyway is idd veel geld.
Maar allemaal CE's van vanalles en nog wat kopen vind ik ook veel geld.
Her en der figurines kopen is ook veel geld.
Mensen vinden mijn aankopen van flipperkasten ook veel geld.
Het is maar wat je voor je "verzameling" over hebt.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

441
Vond het niet goedkoper dus waar jullie 20 vandaan halen weet ik niet laat zien. Overal was het 60 tot 100. Nu voel ik me slecht hadden jullie btr niet gezegd. Ik kon het btr ook gwn niet kopen. Maar ziet er goed uit en heb redelijk wat games verkocht dus kost me dan weer niks op die manier.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

442
RoyVdW wrote:Vond het niet goedkoper dus waar jullie 20 vandaan halen weet ik niet laat zien. Overal was het 60 tot 100. Nu voel ik me slecht hadden jullie btr niet gezegd. Ik kon het btr ook gwn niet kopen. Maar ziet er goed uit en heb redelijk wat games verkocht dus kost me dan weer niks op die manier.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik weet niet hoeveel het kost maar ik heb een soortgelijke van de zelfde grote voor 12 gekocht. Die van jouw zal vroeger misschien wel goedkoper geweest zijn maar zal nu wat zeldzamer geworden zijn waardoor de prijs steeg. Je moet zeker geen spijt hebben van je aankoop, vind hem best nice :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

443
RoyVdW wrote:Vond het niet goedkoper dus waar jullie 20 vandaan halen weet ik niet laat zien. Overal was het 60 tot 100. Nu voel ik me slecht hadden jullie btr niet gezegd. Ik kon het btr ook gwn niet kopen. Maar ziet er goed uit en heb redelijk wat games verkocht dus kost me dan weer niks op die manier.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik zeg toch dat divided niet moet zeggen dat je het voor 20eur vind maarmoet bewijzen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

444
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Vond het niet goedkoper dus waar jullie 20 vandaan halen weet ik niet laat zien. Overal was het 60 tot 100. Nu voel ik me slecht hadden jullie btr niet gezegd. Ik kon het btr ook gwn niet kopen. Maar ziet er goed uit en heb redelijk wat games verkocht dus kost me dan weer niks op die manier.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik zeg toch dat divided niet moet zeggen dat je het voor 20eur vind maarmoet bewijzen.
Daar heb je nogmaals gelijk ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

445
Degene die Roy heeft is wel wat groter dan de andere serie (officiële) sackboys die er is. 40 euro is echt niet teveel ervoor. Volgens mij had ik er iets meer voor betaald en dan was het al in de korting wegens uitverkoop. Goedkoopste dat ik nu kon vinden was 30 pond maar daar komen nog verzendkosten bij vanuit UK. Volgende goedkoopste was 45 euro.

Maar terug on-topic:
Image
Voor 25,99 bij Bol gekocht. Stond hele tijd aan 35 euro en plots zakte hij in prijs. :P
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

446
Je nooit slecht voelen over een aankoop als je het goed overwogen hebt! Je wilt hebt en je het er geld voor over, maak jezelf blij dan!
Image
Hardcover
Lintje
Verzameldoos
3x lithograaf
3x dubbelzijdige poster
Bradygames versie ipv Piggyback versie
Aangepast voor de 2 HD Remasters

En gratis goodiebag van Game Mania:
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

448
Captain Witwicky wrote:Je nooit slecht voelen over een aankoop als je het goed overwogen hebt! Je wilt hebt en je het er geld voor over, maak jezelf blij dan!
Image
Hardcover
Lintje
Verzameldoos
3x lithograaf
3x dubbelzijdige poster
Bradygames versie ipv Piggyback versie
Aangepast voor de 2 HD Remasters

En gratis goodiebag van Game Mania:
Image
Hoe kom je aan die awesome goodies? :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

449
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Je nooit slecht voelen over een aankoop als je het goed overwogen hebt! Je wilt hebt en je het er geld voor over, maak jezelf blij dan!
Image
Hardcover
Lintje
Verzameldoos
3x lithograaf
3x dubbelzijdige poster
Bradygames versie ipv Piggyback versie
Aangepast voor de 2 HD Remasters

En gratis goodiebag van Game Mania:
Image
Hoe kom je aan die awesome goodies? :D
Die kerel van de Game Mania die de Twitter en andere sociale media waarschijnlijk verzorgt vond me nen toffe gast en goede klant. Hij wou me wat opsturen om me te bedanken. Ik tweet redelijk wat naar hun telkens met zo vervelende vragen zoals "komt dat ook bij jullie binnen?" etc. Ik vroeg er zelfs niet naar :D Ik was vree verrast dat ik dus goodies kreeg! Hij vond veel goodies, maar weinig van de games die ik vroeg, en met weinig kreeg ik dit resultaat dus, wat in feite al veel is :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

450
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:Je nooit slecht voelen over een aankoop als je het goed overwogen hebt! Je wilt hebt en je het er geld voor over, maak jezelf blij dan!
Image
Hardcover
Lintje
Verzameldoos
3x lithograaf
3x dubbelzijdige poster
Bradygames versie ipv Piggyback versie
Aangepast voor de 2 HD Remasters

En gratis goodiebag van Game Mania:
Image
Hoe kom je aan die awesome goodies? :D
Die kerel van de Game Mania die de Twitter en andere sociale media waarschijnlijk verzorgt vond me nen toffe gast en goede klant. Hij wou me wat opsturen om me te bedanken. Ik tweet redelijk wat naar hun telkens met zo vervelende vragen zoals "komt dat ook bij jullie binnen?" etc. Ik vroeg er zelfs niet naar :D Ik was vree verrast dat ik dus goodies kreeg! Hij vond veel goodies, maar weinig van de games die ik vroeg, en met weinig kreeg ik dit resultaat dus, wat in feite al veel is :D
Nice nice! Moet ik ook es subtiel proberen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image