Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4396
Ligeiro wrote:
daviduvel wrote:
zenmaster wrote:Spontaan solliciteren laat wel zien dat je moeite doet, maar inderdaad zoeken ze niet overal en altijd personeel. Zoek je vakantiewerk?

Twee maanden is wel héél lang voor een bankkaart...
Ik zoek vast werk. Ik ben nu al aan het zoeken zodat ik een voorsprong heb op alle andere studenten die vanaf 30 juni beginnen met zoeken :P

EDIT:

++ 100 vacatures voor Griffiers en Secretarissen bij Justitie :D
+/- Eerst afwachten of mijn sollicitatie bij een notaris iets opbrengt. Anders schrijf ik me niet in
via Selor zeker? ik heb voor justitie gewerkt, ben er binnengeraakt omdat ik iemand ken op de wervingsdienst daar. Selor zet u op een wachtlijst, en dan kunt ge maanden, zelfs jaren wachten :) ik sta bijvoorbeeld al 4 jaar op de wachtlijst voor gevangenisbewaarder (cipier)
Ik heb al een gelijkaardige procedure doorlopen voor FOD Financiën. Maar ik had 0,34 punten te kort om door te mogen naar de volgende proef :| Ik kan mijn stageplaats in mijn voordeel gebruiken moest ik meedoen en geselecteerd worden :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4397
The Wastelander wrote:
Sora_Lizard wrote:IK heb de stakers in het afdwaaltopic ondergebracht.
- - - Op het OPM forum werd vaker geklaagd dat er geen blog was, maar nu we op PXtR er een hebben lijkt het alsof het door geen mens gelezen wordt. :(
Ik er wel af en toe op, maar ben sowieso niet vaak bezig met gamenieuws. Daarnaast, hoewel het geleverde werk wel goed is van kwaliteit, is er inzake kwantiteit naar mijn mening te weinig als je echt al het gamenieuws wil weten. Als ik bijvoorbeeld gamenieuws wil weten ga ik eerder in een topic binnen dit forum kijken of op een andere gamenieuwssite dan op deze blog. Reviews en speciale colums (zoals bv ps+ met elex of unboxing) check ik wel vaker hier. ;)
Yuuy, doet goed om te lezen! :D

Ot:

-- amai, net een uur bezig geweest met elektronisch mijn arbeidsovereenkomsten te tekenen, wat voor stom systeem is dat nu weer
+/- mega stortbui op de moment
+/- hopelijk sebiet niet meer als ik moet vertrekken :p
-- 's nachts verschillende keren wakker schieten omdat ik mijn schroeven moet aandraaien en mijn fiches moet insteken... bandwerk messes with my bodily functions O.O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4398
daviduvel wrote:
zenmaster wrote:Spontaan solliciteren laat wel zien dat je moeite doet, maar inderdaad zoeken ze niet overal en altijd personeel. Zoek je vakantiewerk?

Twee maanden is wel héél lang voor een bankkaart...
Ik zoek vast werk. Ik ben nu al aan het zoeken zodat ik een voorsprong heb op alle andere studenten die vanaf 30 juni beginnen met zoeken :P

EDIT:

++ 100 vacatures voor Griffiers en Secretarissen bij Justitie :D
+/- Eerst afwachten of mijn sollicitatie bij een notaris iets opbrengt. Anders schrijf ik me niet in
Je hebt altijd van die gekke socilitatietrucjes die een beetje kunnen helpen (je weet wel, dat kleine beetje extra). Bijvoorbeeld door je brief op zwaarder papier f te drukken (zonder dat het mega veel opvalt uiteraard), dat geeft je meer gewicht. Of als je als man eerder als een leider wil overkomen neem je de foto een beetje van vanonderen. Als vrouw werkt die laatste niet trouwens (sociale rollen enzo).

+++ met0t0 die er door is voor zijn persentatie :) <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4402
+/-- Vandaag eerste examen gehad, ging niet slecht maar heb er ook niet zo een goed gevoel bij
-- Veel te veel stress
--- morgen geschiedenis en aardrijkskunde. Is echt veel, hoop dat het een beetje lukt...
+ echt fantastisch veel E3 nieuws
++ Artikeltje geschreven
+++ Jullie kunnen nu aanduiden voor welk platform een game is als jullie een game topic aanmaken!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4409
++ dag 8 van het werken vandaag
-- de dagen gaan zo wel supersnel voorbij
++ zaterdag match van de Duivels gaan kijken in de Ghelamco Arena in Gent
-- op het werk lachen ze met mijn autootje, boe :p
++ ik die als jobstudent opleiding mocht geven aan collega's omdat ik m'n werk zo goed deed blijkbaar :cool:
-- met mijn vinger tussen een antenne gezeten O.O
Image