Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4412
Elexus wrote:++ dag 8 van het werken vandaag
-- de dagen gaan zo wel supersnel voorbij
++ zaterdag match van de Duivels gaan kijken in de Ghelamco Arena in Gent
-- op het werk lachen ze met mijn autootje, boe :p
++ ik die als jobstudent opleiding mocht geven aan collega's omdat ik m'n werk zo goed deed blijkbaar :cool:
-- met mijn vinger tussen een antenne gezeten O.O
+++ Laat ze maar lachen . . . die van jou is betaald! ;)

Antenne . . tussen? Hoe doe je dat? :O

+++ Rustig en kalm weer.
- - - Hooligans en voetbal lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Idioten.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4413
Sora_Lizard wrote:
Elexus wrote:++ dag 8 van het werken vandaag
-- de dagen gaan zo wel supersnel voorbij
++ zaterdag match van de Duivels gaan kijken in de Ghelamco Arena in Gent
-- op het werk lachen ze met mijn autootje, boe :p
++ ik die als jobstudent opleiding mocht geven aan collega's omdat ik m'n werk zo goed deed blijkbaar :cool:
-- met mijn vinger tussen een antenne gezeten O.O
+++ Laat ze maar lachen . . . die van jou is betaald! ;)

Antenne . . tussen? Hoe doe je dat? :O

+++ Rustig en kalm weer.
- - - Hooligans en voetbal lijken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Idioten.
Haha ja 't zijn geen antennes zoals voor de radio maar interne antennes en da's met klemmen. Daar dus mijn vinger in mee geklemd. :')
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4414
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:--- morgen geschiedenis en aardrijkskunde. Is echt veel, hoop dat het een beetje lukt...!
Wil je ruilen? Mijn volgende vak is een cursus van 430 pagina's Engelse wetenschappelijke artikels. Ik heb exact 3 echte lessen gehad voor de prof en een giga load aan taken :p

+++ Lekker weertje :sun:
--- Zou niet blijven duren :(
Ruilen, nee dankje :p Ik wacht m'n beurt wel af.

+++ Geschiedenis ging goed
-- Aardrijkskunde niet echt
++ Morgen 'godsdienst', al is dat eerder psychologie en nog een heleboel andere dingen
-- maar ook fysica, en ik snap er niet bepaald iets van.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4417
@Ligeiro: Heb je dat aangegeven op je werk? Valt normaal onder werkongeval lijkt me, maar dan moet het wel op tijd aangegeven zijn. Dat even los van of je nu wel of niet in de gips wilt zitten ;)

--- Die barstende, stekende, schele koppijn die me al heel de voormiddag irriteert.
--- Werkende pijnstillers die ik niet meer mag nemen en de andere... ze leken heel even te werken maar dat was maar heel even
--- Gedoe, als ik alleen al denk aan wat ik moet regelen word ik al helemaal gek en blijf het maar voor me uit duwen
+++ Zwemmen gaat verrassend goed, nu 4 keer geweest en telkens beter gevoel dan de keer ervoor. De eerste keer had ik verwacht dat ik amper de andere kant van het zwembad zou halen maar dat ging een stuk beter. Is toch al snel 5 jaar geleden dat ik dat nog gedaan heb en als het over serieus zwemmen gaat ipv wat plonsen gaat het eerder naar 10 jaar...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4419
Ligeiro wrote:@Kolm: uiteraard heb ik papieren van arbeidsongeval ingevuld. Zit nu te wachten bij *ahem* "spoed"
Ok, er zijn wel is mensen die vergeten dat er een tijdslimiet op zit om het aan te geven. Gaan ze op vrijdag eerst naar huis met het idee van 'we wachten ff af' om dan op maandag aan te komen ermee maar dan is tijd verstreken van aangeven verstreken waardoor het even goed door iets anders veroorzaakt kan zijn. Als je baas er dan van wist op vrijdag en die is van goeie wil dan kan het nog wel opgelost worden, maar bij ons in winkel heeft er ook wel eens eentje misbruik van proberen te maken. Op vrijdag beweren dat hij op zondag zijn schouder had bezeert (spierscheur) door de GFT-bakken buiten te zetten. Later werd dat verhaal op dinsdag de lege GFT-bakken binnenzetten. Detail: Hij had dinsdagmiddag nog een volledige vrachtwagen gelost en er was toen niks aan de hand... Vermoedelijk had hij donderdagavond thuis te hard op boksbal geslagen ofzo.
En spoed... als je niet halfdood bent dan is het vaak erg lang wachten... Soms heb ik het idee dat die onderbemand zijn of te klein zijn :|

--- F'ing hoofdpijn gaat maar niet weg.
--- Werk gaat daardoor ook amper vooruit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4420
Kolm wrote:
Ligeiro wrote:@Kolm: uiteraard heb ik papieren van arbeidsongeval ingevuld. Zit nu te wachten bij *ahem* "spoed"
Ok, er zijn wel is mensen die vergeten dat er een tijdslimiet op zit om het aan te geven. Gaan ze op vrijdag eerst naar huis met het idee van 'we wachten ff af' om dan op maandag aan te komen ermee maar dan is tijd verstreken van aangeven verstreken waardoor het even goed door iets anders veroorzaakt kan zijn. Als je baas er dan van wist op vrijdag en die is van goeie wil dan kan het nog wel opgelost worden, maar bij ons in winkel heeft er ook wel eens eentje misbruik van proberen te maken. Op vrijdag beweren dat hij op zondag zijn schouder had bezeert (spierscheur) door de GFT-bakken buiten te zetten. Later werd dat verhaal op dinsdag de lege GFT-bakken binnenzetten. Detail: Hij had dinsdagmiddag nog een volledige vrachtwagen gelost en er was toen niks aan de hand... Vermoedelijk had hij donderdagavond thuis te hard op boksbal geslagen ofzo.
En spoed... als je niet halfdood bent dan is het vaak erg lang wachten... Soms heb ik het idee dat die onderbemand zijn of te klein zijn :|

--- F'ing hoofdpijn gaat maar niet weg.
--- Werk gaat daardoor ook amper vooruit
Je hebt 24u om aangifte te doen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4422
Ik had het inderdaad over de periode die de werknemer heeft. En door dat verschil in termijn dat de werkgever heeft kan die altijd nog van goeie wil zijn als het bij de werknemer fout is gegaan maar de klacht/oorzaak wel terecht is. Hoe correct dat is, dat is een andere zaak en werkgevers staan er doorgaans niet voor te springen omdat het voor hen ook niet goedkoop is.

+++ Altijd fijn als het regent terwijl je achter je bureau zit te werken, heb je toch minder het gevoel dat je veel leukere dingen had kunnen doen :p
Image