Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4427
Mr.Wolf wrote:------------ Morgen mondeling examen filosofie en agogiek
Ik haaaaat agogiek (kan ook aan de prof liggen)
Image
Ligeiro wrote:-- als ik naar spoed ga gaan, is dat gegarandeerd minstens 4 weken gips. Ik heb geen zin in gips.
2 jaar geleden exact hetzelfde voorgehad met dezelfde voet :(
Maarja, als het nodig is, beter gips dan dat het niet netjes terug aan elkaar groeit, niet?
Kolm wrote:En spoed... als je niet halfdood bent dan is het vaak erg lang wachten... Soms heb ik het idee dat die onderbemand zijn of te klein zijn :|
Dat zijn ze ook... :(

--- Straks een festival in het park waar ik op uitkijk, het lawaai botst op onze huizen en in mijn kamr dringt enkel de bas door, bonk bonk bonk, het mag nog zo'n goede muziek zijn, als je enkel dat hoort is het om zot te worden :(
--- Zou eigenlijk wel graag gaan, maarja, moet studeren :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4428
het verdict:

--- 2 ligamenten in mijn enkel gescheurd
--- ligamenten hangen vast aan bot, eentje van die 2 gescheurde heeft een stukje bot meegetrokken
-/+ dat stukje bot hangt nog een klein beetje vast aan de rest van mijn botten, dus hopen ze dat het zo zal genezen
--- 1 week open gips, volgende week als de zwelling weg is, gaan ze meer kunnen zien met een echo

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4433
++++ Samen Burnout Paradise spelen is geweldig! Weer een reden om dit fantastische spel weer eens te spelen
++++ 5 jaar na mijn laatste speelsessie met dit spel nog eens de platinum halen :D
--- Stond niet meer op mijn backlog: valt dus niets mee weg te strepen :D
--------- Kids die me vanmorgen 'gewoon' om 6:30 wakker maken
++++ Still doesn't make them less awesome
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4434
Ligeiro wrote:het verdict:

--- 2 ligamenten in mijn enkel gescheurd
--- ligamenten hangen vast aan bot, eentje van die 2 gescheurde heeft een stukje bot meegetrokken
-/+ dat stukje bot hangt nog een klein beetje vast aan de rest van mijn botten, dus hopen ze dat het zo zal genezen
--- 1 week open gips, volgende week als de zwelling weg is, gaan ze meer kunnen zien met een echo
Beterschap.
Doet me denken aan mijn eigen enkel...ik heb die niet laten checken jaren geleden en heb er nog steeds last van :|


+++ Coole superweek
--- Deze week leek wel niet goed te starten...
+++ Mijn verjaardag :taart:
+++ Coole rugzak gekregen :gift:
+++ Al de E3-goodness
--- Té veel nieuws om te volgen...
+++ The Last of Us Artbook + CD + Comic
--- Wel wat beschadigd zo te zien...
+++ Boekenfestijn
--- Een beetje teveel uitgegeven daar...
--- Mijn enkel die weer iets heeft, waarschijnlijk van het lang rechtstaan tijdens het Boekenfestijn...

+++ Nog 66 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 104 dagen voor FFXV CE + DE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron