Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

452
Stany7 wrote:+++ Wat fijn om te zien hoe de PURE/OPM members blijven samenklitten
+++ Jen kan ieder moment gaan bevallen
--- Drukke tijden komen
+++ Maar ze gaan ook terug voorbij
+++ Milo blijft superduperawesome
Nogmaals proficiat :)

--- Ik word wakker, voel me goed, ik sta op, heb het gevoel dat ik liever nog een paar uren wou liggen slapen... ;(
+ In vergelijking met andere dagen was gisteren best ok te noemen...of...hoe zielig zijn mijn "goede" dagen wel niet... ;(
+/- Zo te zien is de FF Type-0 guide uitgesteld tot een van deze dagen in de week, normaal gezien 20/3. Wat goed is. Want dan kan ik de game + guide gewoon samen ophalen ;)
+/- Zo te zien is ook Resident Evil: Revelations 2 uitgesteld met 1 week. Kan het toch op dit moment niet kopen. Al mijn geld gaat naar FF Type-0.
--- Ik moet DmC: DE hebben...
+++/--- Nog 2 dagen (x2)
--- Nog 9 dagen
--- Nog 58 dagen
+++ Nog 85 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...[/quote]
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

455
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:--- ik verdrink in het werk D:
--- Dit


+++ maar ondanks de drukte wel goed de verjaardag van mijn vriendin kunnen vieren :)
+- Afgesloten met een cinematje --> fifty shades of grey. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
Als je nog ergens een kamertje over hebt, kan je zelf aan de slag gaan misschien? :p
Wat een idee :D Ik heb binnenkort nog eens extra kamer over, maar dat wordt een gameroom :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

456
--- ;( ;( ;( ;(

Serieus...mijn ouders maken nu op dit moment ruzie over prei. Fucking prei. Ja, die groente. Prei.

En tis hevig hoor. Mijn vader wil al vanavond niet meer mee eten met ons aan tafel...

En ik zit er middenin. Het staat ook te lezen op mijn broer en zus hun gezicht...

Man, what the fuck, zeg...

;(

EDIT:

--- Hmmm...tis zéér erg geworden...Zéééér erg.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

459
fsterchele23 wrote:--- ziek
-- comedynight verzet na 22 april omda xander derijcke ook ziek is
-- project cars weer uitgesteld

- paar dagen nie gekomen op forum, zal morgen bikke nieuws inhalen xd want kblijf toch thuis van men werk
Veel beterschap! En moet het dan niet een plusje zijn als Xander Derijcke ook ziek is? Dan moet ge al niet ziek naar zijn show gaan :cool:


++ stageaanvraag is al opgestuurd (een klein jaar van te voren) :')
-- Ik voel me genegeerd door iemand :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

460
daviduvel wrote:
fsterchele23 wrote:--- ziek
-- comedynight verzet na 22 april omda xander derijcke ook ziek is
-- project cars weer uitgesteld

- paar dagen nie gekomen op forum, zal morgen bikke nieuws inhalen xd want kblijf toch thuis van men werk
Veel beterschap! En moet het dan niet een plusje zijn als Xander Derijcke ook ziek is? Dan moet ge al niet ziek naar zijn show gaan :cool:


++ stageaanvraag is al opgestuurd (een klein jaar van te voren) :')
-- Ik voel me genegeerd door iemand :O
toch liever gehad dat we beiden niet ziek waren xd
en bedant
Image