Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4516
Maxidomino wrote:+++ Gisteren ontgroening van de schachten
++/- Vanaf nu officieel een oude zak binnen mijn vereniging :P
- Daarstraks net mijn trein gemist in Brussel. Voor mijn neus weggereden.
- Morgen eerste keer mijn bachelorproef tonen bleigh
+ Daarna eerste keer naar Leuven gaan met mijn vriendin
+++ Straks België-Hongarije, opdat we mogen winnen nondeju
dan ga je verschieten hoe een leuke stad Leuven is ;) Doe zeker zoveel mogelijk zijstraatjes, want er is véél meer dan enkel de bondgenotenlaan of de Diestsestraat.

--- Mijn gsm begon stilaan kuren te vertonen, trager te worden en sneller batterij te verliezen
+++ backup gemaakt en een volledige reset gedaan
--- backup er terug opzetten duurt ondertussen al 3 uur...
+++ lang kunnen gamen vandaag
+++ straks voetbal
--- rekeningen, rekeningen, rekeningen. Die blijven maar komen: water, elektriciteit, verzekering,...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4517
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:+++ Gisteren ontgroening van de schachten
++/- Vanaf nu officieel een oude zak binnen mijn vereniging :P
- Daarstraks net mijn trein gemist in Brussel. Voor mijn neus weggereden.
- Morgen eerste keer mijn bachelorproef tonen bleigh
+ Daarna eerste keer naar Leuven gaan met mijn vriendin
+++ Straks België-Hongarije, opdat we mogen winnen nondeju
dan ga je verschieten hoe een leuke stad Leuven is ;) Doe zeker zoveel mogelijk zijstraatjes, want er is véél meer dan enkel de bondgenotenlaan of de Diestsestraat.

--- Mijn gsm begon stilaan kuren te vertonen, trager te worden en sneller batterij te verliezen
+++ backup gemaakt en een volledige reset gedaan
--- backup er terug opzetten duurt ondertussen al 3 uur...
+++ lang kunnen gamen vandaag
+++ straks voetbal
--- rekeningen, rekeningen, rekeningen. Die blijven maar komen: water, elektriciteit, verzekering,...
Vanaf uw geboorte tot zelfs na uw dood moet ge betalen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4518
gamerke1992 wrote:
itsjustme wrote:+ Pas geleden begonnen met fitnessen
+- De spierpijn :p Goed gevoel dat ik wat gedaan heb, maar zeker buikspierpijn is erg kut
+ Voel me echt stukken beter. Ik lig niet meer wakker tot 5 uur (laatst sliep ik zelfs al om 20 uur), heb al een maand geen al te erge zelfmoordgedachtes gehad en voel me weer een stuk energieker.
+ Gister eindelijk weer wat langer gegamed.
Sport kan altijd helpen om je gelukkig te voelen :) Zeker op lange termijn.
Het rare is dat ik op school ook 4 keer per week sport had maar toen voelde ik me echt alleen tijdens de les goed, en voor de rest niet. Nu school voorbij is zien dingen er niet bepaalt beter uit. Maar ja, het werkt voor nu, en daar ben ik blij om :)

-- Al die voetbal posts... Ik mis het toch wel dat NL niet meedoet en ik dat hele voetbalgevoel niet heb nu.
+ Al die posts en nieuwsberichten over regen... Volgens mij trekken die wolken in een cirkel om mijn stad heen of zo. Het weerbericht geeft nog wel eens code geel of zo voor het hele land, maar zelfs dan is het hier rustig en schijnt het zonnetje gewoon.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4524
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Sorry itsjustme ;)

+++++ Wat een match van onze Rode Duivels!!! En met de kans chauvinistisch te klinken; de beste van het EK die ik tot nu toe gezien heb :D
Ik ben het helemaal eens :)
Ik niet :)
Kroatië - Spanje was nog van een iets hoger niveau.
Nontheless

++++++++ Prachtige match van onze duivels!
--- Just diejen Lukaku moet dringend eens leren wat voetballen is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4525
++++ de Duivels gisteren, echte kwaliteit was dat
+/- gaan werken straks, had graag nog een beetje thuisgezeten, maar tja :p
++ nog maar 3 weken te gaan!
++ familiefeest was toch nog plezant gisteren, enkel net iets te langdradig
+/- het eten was zeeeeer decadent, niet echt aan mij besteed maar tja, het was eens een ervaring :p
++ bijna solden met hopelijk goede laptopdeals
-- van smorgens zitten ze hier al aan de baan te werken... pretty annoying en het is nu al een week zo
-- stressnet hebben
-- praktische problemen hebben met planning
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4526
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Sorry itsjustme ;)

+++++ Wat een match van onze Rode Duivels!!! En met de kans chauvinistisch te klinken; de beste van het EK die ik tot nu toe gezien heb :D
Ik ben het helemaal eens :)
Ik niet :)
Kroatië - Spanje was nog van een iets hoger niveau.
Nontheless

++++++++ Prachtige match van onze duivels!
--- Just diejen Lukaku moet dringend eens leren wat voetballen is.
Lukaka is overrated :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4527
Ik ben ook niet bepaald pro Lukaku, maar gisteren vond ik toch één van zijn betere matchen. Hij heeft effectief gewerkt voor de ploeg en ook de bal gaan recupereren op eigen helft. Paar keer de bal niet gekregen op momenten dat hij gevaarlijk had kunnen zijn. Hij is gewoon een bepaald type speler dat slechts werkt bij tegen sommige ploegen. Tegen Wales bv. zou ik hem niet opstellen (eerder als wissel op het einde). Hun verdediging is te georganiseerd en door gebrek aan voetballend talent zou hij daar niet goed uitkomen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4528
Colossus wrote:--- getverdemme, ik had een laptop gekocht vorig jaar voor 700 euro bij de mediamarkt, al na een paar maanden deed ik een videostudio programma downloaden en toen crashte de harde schijf... Hij deed het nog wel maar elke keer kreeg ik de melding de harde schijf te vervangen en met opstarten deed hij raar.

Maar zo lui als ik was heb ik hem nooit laten maken want ja hij deed het nog en die foutmeldingen klikte ik steeds weg en bedachte me steeds, die laat ik nog wel een keer maken want ik heb toch 2 jaar garantie, tijd zat.

Nu kroop afgelopen week onze kleine over de laptop en daardoor zit er ineens een witte streep door het scherm! Wel verdorie! Dus ik besloot om heb nu maar eens te laten maken, met de gedachte van, die harde schijf is garantie en voor dat scherm zou ik wel wat moeten betalen, niet meer dan logies.

Ik net bij de mediamarkt, ik me verhaal vertellen, zeg de medewerkster leuk: oh ja als de kleine eroverheen kroop dan vervalt alle garanties van de laptop... Dus ik zei nog van, ja maar die harde schijf was al kapot.... Zeg de medewerkster: ja dat zeg jij ja, maar wie zeg dat ook niet net is gebeurd door dat kruipen?? Nee alle garanties zijn bij deze vervallen, zeg ze doodleuk.

:angry: :angry: en dan ben ik om te spetteren ja! :bomb:
Mediamarkt is sowieso een rotwinkel wat garantie betreft.
Misschien kan je morgen er weer naar toe en een ander verhaal vertellen, wellicht dat iemand anders achter de balie zit?
Wellicht kan je ook naar een ander filiaal.
Last edited by FGras on 27 Jun 2016 12:05, edited 1 time in total.