Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4533
+++ Was echt zalige fuif
++ vandaag tot half 1 geslapen :p Kon het wel gebruiken, ben het namelijk niet gewend van nachtjes door te zetten
+++ Veel mensen tegen gekomen die ik ken
-/+++ Gisteren heel de dag keelpijn van mee te 'zingen' en had ook wat stooten gehad tijdens het 'dansen' :lol:
++ Zonet gevraagd voor vakantiejob voor volgende week en het is in orde :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4538
Mr.Wolf wrote:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ IK BEN ER VAN AL MIJN FUCKING EXAMENS DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker lekker, wat ga je nu doen?

--- Na meer dan een half jaar organiseren en regelen lijkt mijn tweede poging voor een uitwisselingsprogramma in Indonesië tot niets uit te lopen... :angry:
+/- Fantaseren over een alternatief voor komend halfjaar.. Een half jaartje zelfstudie in Gran Canaria of de Azoren voor 30 studiepunten? :cool:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4541
--------- de aanslag in Istanbul :(
-- niet veel zin in werk vandaag
++ het is al woensdag, gaat snel
-- slecht geslapen waardoor ik nu moe loop
-- d'r heeft mij een beest gestoken en nu staat een groot deel van mijn arm dik O.o
++ zin in de match van de Duivels vrijdag
-- nog altijd neveneffecten van het werk hebben: 's nachts in paniek wakker worden omdat mijn ingebeelde dashboards aan het voorbijkomen zijn en ik geen bouten bij heb om vast te schroeven O.o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4543
Elexus wrote:--------- de aanslag in Istanbul :(
-- niet veel zin in werk vandaag
++ het is al woensdag, gaat snel
-- slecht geslapen waardoor ik nu moe loop
-- d'r heeft mij een beest gestoken en nu staat een groot deel van mijn arm dik O.o
++ zin in de match van de Duivels vrijdag
-- nog altijd neveneffecten van het werk hebben: 's nachts in paniek wakker worden omdat mijn ingebeelde dashboards aan het voorbijkomen zijn en ik geen bouten bij heb om vast te schroeven O.o
Amai, best dat maar tijdelijk werk is. Als je voor de rest van je leven zou wakker worden om dashboards te maken...

-- aanslag in Istanbul. Het is echt erg dat er weer zoveel slachtoffers moeten vallen
+ dragon Quest heroes is superfun, blij dat ik et gekocht heb
+ Valentino Rossi is ook plezant
-- men pepe die extra onderzoeken krijgt vandaag in ziekenhuis. Tging nie goed met hem gisteren toen ik op bezoek ging :(
- men ma Is ook weer in vorm
+ meevaller met de platte band. Hij kon gered worden en kostte mij maar 5euro.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image