Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

468
Is ShAmPi jarig? Gefeliciteerd anders!

Colossus wrote:+++ Netflix voor het eerst ontdekt
+++ eerste indruk: ........ Waarom heb ik zo zoveel dvd's in de kast staan die ook allemaal daar zijn.... Ik ga geen dvd's meer kopen denk
Die reactie zou ik niet hebben. Want hoeveel films er ook staan op Netflix, als je niet meer bij hun bent of ze geven ze niet meer vrij (dat doen ze toch, niet?) moet je toch andere manieren zoeken om te kijken. DVD's zijn ook jouw eigendom en je kan ze waar dan ook bekijken. Netflix is ok voor series, want die dingen kosten meestal een pak meer dan films vooral met meerdere seizoenen.
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Wat voor problemen? :think: Ik heb eigenlijk nooit last van ernstige problemen bij flash filmpjes.
Wat voor problemen? Hmmm....gewoon, het crashed veel te veel of ik krijg een melding dat er een script problemen heeft. Mijn beeld freezed dan tot mijn laptop mij die melding geeft. Kan frustrerend lang zijn. Soms meerdere keren per pagina krijg ik een melding wat dan zo'n 2 min zelfs kan duren. Daarna moet ik refreshen om een filmpje te zien.


+/- Best goed en best slecht geslapen...
--- Gisteren was niet tof met de ruzie tussen mijn ouders...het zal nog een tijd duren voor alles hier weer normaal is...
+++ Morgen FF Type-0 CE + Guide als ik geluk heb. Ik ben psyched!
--- Lieve mama die ik doe afzien met mijn dure CE die ik niet meer kan betalen...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
+++/--- Nog 1 dagen (x2)
--- Nog 8 dagen
--- Nog 57 dagen
+++ Nog 84 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

470
Captain Witwicky wrote: Die reactie zou ik niet hebben. Want hoeveel films er ook staan op Netflix, als je niet meer bij hun bent of ze geven ze niet meer vrij (dat doen ze toch, niet?) moet je toch andere manieren zoeken om te kijken. DVD's zijn ook jouw eigendom en je kan ze waar dan ook bekijken. Netflix is ok voor series, want die dingen kosten meestal een pak meer dan films vooral met meerdere seizoenen.
Ik ook niet. Ik koop alleen DVD's/Blu-rays van series/films die ik echt goed vind of heel graag wil zien. En andere series en films kijk ik gewoon op TV. Ik volg nu al genoeg op TV dat ik niet eens tijd heb voor meer. Daarnaast heeft Netflix toch ook vooral zijn eigen films/series en moet je voor de rest weer andere zulke diensten huren.
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Wat voor problemen? :think: Ik heb eigenlijk nooit last van ernstige problemen bij flash filmpjes.
Wat voor problemen? Hmmm....gewoon, het crashed veel te veel of ik krijg een melding dat er een script problemen heeft. Mijn beeld freezed dan tot mijn laptop mij die melding geeft. Kan frustrerend lang zijn. Soms meerdere keren per pagina krijg ik een melding wat dan zo'n 2 min zelfs kan duren. Daarna moet ik refreshen om een filmpje te zien.
Dat lijkt mij meer een probleem veroorzaakt door iets anders dan Flash zelf. Bijvoorbeeld door andere browser plug-ins of extensies of door verouderde (videokaart)drivers of software. Ik zou al je hardware drivers en software eens controleren en zo nodig updaten en eens software dat op de achtergrond loopt en plug-ins/extensies een voor een uit te zetten om te zien of die het probleem veroorzaken. Als je er bij bijvoorbeeld Youtube last van hebt kun je flash ook uitzetten. O.a. Youtube speelt inmiddels zonder flash video's af m.b.v. HTML5.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

472
ShAmPi wrote:Bedankt Sanity, Capn en Elexus

Jaja ik ben jarig. (Zoals je kan zien onderaan het forum op de index)
Juist, ik merk het nu ook daar op (zag het al op facebook :p)
BozeGozerXrd wrote:Ik ook niet. Ik koop alleen DVD's/Blu-rays van series/films die ik echt goed vind of heel graag wil zien. En andere series en films kijk ik gewoon op TV. Ik volg nu al genoeg op TV dat ik niet eens tijd heb voor meer. Daarnaast heeft Netflix toch ook vooral zijn eigen films/series en moet je voor de rest weer andere zulke diensten huren.

Dat lijkt mij meer een probleem veroorzaakt door iets anders dan Flash zelf. Bijvoorbeeld door andere browser plug-ins of extensies of door verouderde (videokaart)drivers of software. Ik zou al je hardware drivers en software eens controleren en zo nodig updaten en eens software dat op de achtergrond loopt en plug-ins/extensies een voor een uit te zetten om te zien of die het probleem veroorzaken. Als je er bij bijvoorbeeld Youtube last van hebt kun je flash ook uitzetten. O.a. Youtube speelt inmiddels zonder flash video's af m.b.v. HTML5.
De meeste last heb ik bij filmpjes en dergelijke niet op YT, bijvoorbeeld moest ik hier een filmpje plaatsen van een trailer voor een game, is het goed mogelijk dat ik op die pagina problemen krijg i.p.v. moest ik naar de YT pagina zelf gaan. Zal me dan eens bezig moeten houden ermee.


--- Mijn vader zijn emmer is altijd vol, dus als er een druppeltje bij komt...
--- Mijn vader heeft ongeveer 12u de tijd gehad om op mijn laptop wat te kunnen doen, ik ga erop en plots moet hij...vervelend... :|
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

475
Captain Witwicky wrote:Is ShAmPi jarig? Gefeliciteerd anders!

Colossus wrote:+++ Netflix voor het eerst ontdekt
+++ eerste indruk: ........ Waarom heb ik zo zoveel dvd's in de kast staan die ook allemaal daar zijn.... Ik ga geen dvd's meer kopen denk
Die reactie zou ik niet hebben. Want hoeveel films er ook staan op Netflix, als je niet meer bij hun bent of ze geven ze niet meer vrij (dat doen ze toch, niet?) moet je toch andere manieren zoeken om te kijken. DVD's zijn ook jouw eigendom en je kan ze waar dan ook bekijken. Netflix is ok voor series, want die dingen kosten meestal een pak meer dan films vooral met meerdere seizoenen.
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Wat voor problemen? :think: Ik heb eigenlijk nooit last van ernstige problemen bij flash filmpjes.
Wat voor problemen? Hmmm....gewoon, het crashed veel te veel of ik krijg een melding dat er een script problemen heeft. Mijn beeld freezed dan tot mijn laptop mij die melding geeft. Kan frustrerend lang zijn. Soms meerdere keren per pagina krijg ik een melding wat dan zo'n 2 min zelfs kan duren. Daarna moet ik refreshen om een filmpje te zien.


+/- Best goed en best slecht geslapen...
--- Gisteren was niet tof met de ruzie tussen mijn ouders...het zal nog een tijd duren voor alles hier weer normaal is...
+++ Morgen FF Type-0 CE + Guide als ik geluk heb. Ik ben psyched!
--- Lieve mama die ik doe afzien met mijn dure CE die ik niet meer kan betalen...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
+++/--- Nog 1 dagen (x2)
--- Nog 8 dagen
--- Nog 57 dagen
+++ Nog 84 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?

Gelukkige verjaardag Shampi :)

OT: ++ LO was tof
++ Zaterdag met een maat naar Kingsman kijken
---------- Ik voel mezelf echt ellendig de laatste tijd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

476
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Geen idee. Heb geen netflix.

+/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
--- En dan nog zorgen dat mijn vader het niet merkt dat ik naar buiten ga voor centjes uit te geven die ik niet heb...want in feite mag ik geen games meer kopen van mijn vader... :O ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

479
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

-------------------- what the actual fuck: mijn pa heeft zonet een paar haren op mijn hoofd gewoon afgebrand met zo een brandmachien voor uw creme brulées zwart te maken. Wss wou hem voor't 'spelen' dat ding vlak aan mn hoofd opzetten maar hij heeft dus effectief mijn hoofd meegehad waardoor er allemaal zwarte as van m'n hoofd viel en het stonk/stinkt nog steeds enorm. Gelukkig zie je het niet direct maar toch... D:
Image
cron