Re: 'It's all about the drinks'-topic

483
met0t0 wrote:Haha, pertotal is wel een goeie :p
Als ge er maakt, wil ik ook zeker proeven :bier:

En ja, ik bedoelde ook dat als ge meer wilt dan van die pakketjes, dat ge toch wel iets van budget zult moeten hebben ;)
Valt wel mee
Ik ga eerste keer premium pakket doen (veeeeel meer dan dat delhaize pakketje dus)
En dan op termijn een brander enzo bijkopen :D

edit:
de bedoeling van pertotal is dat ik 2 biertjes zou willen brouwen.
1 pilsner en 1 duvelachtige
De pilsner zou dan Perto geweest zijn en de duvel Pertotal
Maar perto trekt teveel op porto

Ik kan natuurlijk Pertotal houden voor den duvel en totaal iets anders voor de pils ^^
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

489
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:
ShAmPi wrote:Meh
Ik kom maar niet op een goede biernaam :)
Suggesties zijn dus welkom.
Waarom niet gewoon ShAmPi?
of Shampoo ?
Als je er eentje moet hebben zal het met shampoo zijn voor u :D
Kzou beter champagne beginne maken dan konnek Shampieter als naam pakken ^^
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

491
ShAmPi wrote:Ja ze.
Zie edit koppel posts hierboven
Ah, die edit had ik niet gezien. Klinkt al goed, zeker Pertotal voor de Duvelachtige lijkt mij een leuke naam :cool:

Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

492
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Ja ze.
Zie edit koppel posts hierboven
Ah, die edit had ik niet gezien. Klinkt al goed, zeker Pertotal voor de Duvelachtige lijkt mij een leuke naam :cool:

Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan
Image
Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit :D
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

493
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan :)
Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit :D
Natuurlijk ;)
Maar qua kerstbieren zijn er ook de St. Bernardus Christmas Ale, Delirium Christmas, Bush kerstbier, Gordon Xmas, Gouden Carolus Christmas en La Binchoise Speciale Noël. De rest zijn winterbieren.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

494
gamerke1992 wrote:Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit :D
Alles wat ze hadden van winterbieren van de delhaize zat er bij (over verschillende weken verzameld) en dan nog een stevige selectie van de hopduvel. En met0t0 bleef de voorbije weken maar zeggen dat hij echt eens de kerstbieren moest kopen voor dat ze weer uit de winkels verdwenen en ik bleef maar zeggen 'maar schat, je hebt nog veel tijd...' :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

495
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit :D
Alles wat ze hadden van winterbieren van de delhaize zat er bij (over verschillende weken verzameld) en dan nog een stevige selectie van de hopduvel. En met0t0 bleef de voorbije weken maar zeggen dat hij echt eens de kerstbieren moest kopen voor dat ze weer uit de winkels verdwenen en ik bleef maar zeggen 'maar schat, je hebt nog veel tijd...'
Image
Haha grappig
Image
Wel leuk om bier van je vriendin te krijgen.

Ik heb net een sixpack kerstbier van leffe gekocht, dan kan ik ook weer heel even voort :D
Image