Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

484
Elexus wrote::bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

-------------------- what the actual fuck: mijn pa heeft zonet een paar haren op mijn hoofd gewoon afgebrand met zo een brandmachien voor uw creme brulées zwart te maken. Wss wou hem voor't 'spelen' dat ding vlak aan mn hoofd opzetten maar hij heeft dus effectief mijn hoofd meegehad waardoor er allemaal zwarte as van m'n hoofd viel en het stonk/stinkt nog steeds enorm. Gelukkig zie je het niet direct maar toch... D:
Ieh, dat is eng! T_T

Mijn vader heeft eens per ongeluk mijn hand gebrand met een sigaret en met de jaarwisseling zijn er altijd die rotblagen die rotjes naar iedereen gooien, maar dit... Bah, ik weet hoe heet die dingen kunnen worden. Eng!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

485
Elexus wrote::bomb: :bomb: :bomb:

-------------------- what the actual fuck: mijn pa heeft zonet een paar haren op mijn hoofd gewoon afgebrand met zo een brandmachien voor uw creme brulées zwart te maken. Wss wou hem voor't 'spelen' dat ding vlak aan mn hoofd opzetten maar hij heeft dus effectief mijn hoofd meegehad waardoor er allemaal zwarte as van m'n hoofd viel en het stonk/stinkt nog steeds enorm. Gelukkig zie je het niet direct maar toch... D:
:o :o wth die is nie helemaal in orde zekers van boven in zen hersenpan

++ lexi heeft counterspy en surgeon sim gestreamd :) tx lexi kwas erna weer in vorm vo wa gamen
+ club houdt stand voorlopig in besiktas zonder al te veel problemen ma khou toch men hart vast dat die turken nie op volle toeren beginnen te draaien hoor
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

487
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Geen idee. Heb geen netflix.

+/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
--- En dan nog zorgen dat mijn vader het niet merkt dat ik naar buiten ga voor centjes uit te geven die ik niet heb...want in feite mag ik geen games meer kopen van mijn vader... :O ;(
resi is week uitgesteld é

@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken :p

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ en ongeloof boli scoort 1-2 in turkije met nog 10 minuten te gaan. club naar kwartfinale tzit er nu toch goed in want besiktas moet 3keer scoren en oulare komt er nog in
Last edited by fsterchele23 on 19 Mar 2015 22:44, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

488
fsterchele23 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Geen idee. Heb geen netflix.

+/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
--- En dan nog zorgen dat mijn vader het niet merkt dat ik naar buiten ga voor centjes uit te geven die ik niet heb...want in feite mag ik geen games meer kopen van mijn vader... :O ;(
resi is week uitgesteld é

@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken :p
zijt ge de match eigenlijk aan het volgen nu Cois ? :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

490
fsterchele23 wrote: resi is week uitgesteld é

@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken :p

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ en ongeloof boli scoort 1-2 in turkije met nog 10 minuten te gaan. club naar kwartfinale tzit er nu toch goed in want besiktas moet 3keer scoren en oulare komt er nog in
1-3 :q:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

491
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote: resi is week uitgesteld é

@lexi uhja als ik half vraag of je wilt streamen was da redelijk normaal zeker dat ik kom kijken :p

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ en ongeloof boli scoort 1-2 in turkije met nog 10 minuten te gaan. club naar kwartfinale tzit er nu toch goed in want besiktas moet 3keer scoren en oulare komt er nog in
1-3 :q:
ja kwetet kwou het editen ma ik kon het forum lijk nie laden
=> met enige vertraging
+++++++++++++++++ club stunt met 1-3 overwinnig, 15 europese matchen ongeslagen op rij, prachtig europees seizoen, morgenmiddag loting voor kwartfinale
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

495
billie91 wrote:--- Geen donder te zien van de zonsverduistering hiero.
Ik kijk op de BBC :D Daar kon je volledige eclips bekijken.
fsterchele23 wrote:
Captain Witwicky wrote: +/- Hopelijk krijg ik morgen 2 berichtjes van de Game Mania...
resi is week uitgesteld é
Tis voor de game en guide. Van Resi wist ik het.
Elexus wrote:++ de papa is zich komen verexcuseren en heeft mij een creme bruleeke gebracht xd het branderke was blijkbaar per ongeluk afgegaan toen hij het aan't afkuisen was
Waarom kuist die dat vlak bij je hoofd?


--- Raar geslapen, wakker geworden met enorme hartritme... :(
--- Ruzie tussen mijn ouders laat nog altijd sporen achter....tis verschrikkelijk... ;(
+ Met geluk strakjes 2 sms'en voor naar de Game Mania te gaan...
--- Ik moet DmC: DE hebben...
+++/--- Nog 0 dagen (x2)
--- Nog 7 dagen
--- Nog 56 dagen
+++ Nog 83 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2