Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4816
Beterschap elexus!

++ Naar optreden geweest van Laura Tesoro
++ Overmorgen ofzo komt artikel online
++ Volgende week Harry Potter expo, cinema en Gamescom, en dan nog allemaal gratis :p (vervoer nii meegerekend)
-- Miserie miserie miserie
- Tijd gaat zo damn snel
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4818
fsterchele23 wrote:-- zelf ook nar dokter gegaan met mijn misselijk zijn dat altij maar terug komt. Pillen gekregen voor 2 weken en indien niet helpt een maagonderzoek.
Vaak kan dat aan eten liggen, dan is het een goed idee om een periode één bepaalde voedingsstof te schrappen, bijvoorbeeld 2 weken lactosevrij gaan en kijken hoe je u dan voelt. Drink je koffie? Voor mensen met een zwakke maag is dat niet goed, ik mag dat bijvoorbeeld niet drinken of ik ben de rest van de dag misselijk.

+++ Wat een fantastische ochtend :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4819
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:-- zelf ook nar dokter gegaan met mijn misselijk zijn dat altij maar terug komt. Pillen gekregen voor 2 weken en indien niet helpt een maagonderzoek.
Vaak kan dat aan eten liggen, dan is het een goed idee om een periode één bepaalde voedingsstof te schrappen, bijvoorbeeld 2 weken lactosevrij gaan en kijken hoe je u dan voelt. Drink je koffie? Voor mensen met een zwakke maag is dat niet goed, ik mag dat bijvoorbeeld niet drinken of ik ben de rest van de dag misselijk.

+++ Wat een fantastische ochtend :sun:
Ik probeer de afgelopen maanden al heel wat gezonder te leven zonder resultaat en ik drink geen koffie

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4820
Beterschap Elexus
Gamefreak wrote:@Cap, ivm gras....

heb je toevallig zo eentje staan ?
Image
Neen, neen...niet zo eentje, past niet in mijn tuin denk ik :P

--- Mijn vader voelt em niet goed...
--- Mijn moeder heeft reactie op een of andere "beet" van een insect...
+++ Nog 14 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 52 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 63 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 80 dagen voor DBZ XV2 (CE)
+++ Nog 119 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4821
fsterchele23 wrote:
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:-- zelf ook nar dokter gegaan met mijn misselijk zijn dat altij maar terug komt. Pillen gekregen voor 2 weken en indien niet helpt een maagonderzoek.
Vaak kan dat aan eten liggen, dan is het een goed idee om een periode één bepaalde voedingsstof te schrappen, bijvoorbeeld 2 weken lactosevrij gaan en kijken hoe je u dan voelt. Drink je koffie? Voor mensen met een zwakke maag is dat niet goed, ik mag dat bijvoorbeeld niet drinken of ik ben de rest van de dag misselijk.

+++ Wat een fantastische ochtend :sun:
Ik probeer de afgelopen maanden al heel wat gezonder te leven zonder resultaat en ik drink geen koffie

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Probeer eens zonder suiker te gaan, als je dat nog niet geprobeerd hebt. In de voedingsmiddelen maatschappij waarin we leven is dat extreem moeilijk (ga maar eens opletten in hoeveel producten in de supermarkt suiker zit: véél meer dan je denkt), maar het helpt ook weer héél veel mensen van héél veel kwaaltjes af.
Mijn moeder heeft al >40 jaar soortgelijke klachten, wat na het volledig skippen van suiker (nogmaals: moeilijker dan je denkt) volledig weg is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4822
+++ Vandaag naar Frankrijk geweest een dagje
++ Artikeltje geschreven over optreden van Laura Tesoro van gisteren met foto's: https://thesecondparty.wordpress.com/20 ... ie-parkies
+++ Ook fb pagina aangemaakt (liken die handel ;) ): https://www.facebook.com/the2ndparty
+ Morgen en overmorgen werken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4823
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:-- zelf ook nar dokter gegaan met mijn misselijk zijn dat altij maar terug komt. Pillen gekregen voor 2 weken en indien niet helpt een maagonderzoek.
Vaak kan dat aan eten liggen, dan is het een goed idee om een periode één bepaalde voedingsstof te schrappen, bijvoorbeeld 2 weken lactosevrij gaan en kijken hoe je u dan voelt. Drink je koffie? Voor mensen met een zwakke maag is dat niet goed, ik mag dat bijvoorbeeld niet drinken of ik ben de rest van de dag misselijk.

+++ Wat een fantastische ochtend :sun:
Ik probeer de afgelopen maanden al heel wat gezonder te leven zonder resultaat en ik drink geen koffie

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Probeer eens zonder suiker te gaan, als je dat nog niet geprobeerd hebt. In de voedingsmiddelen maatschappij waarin we leven is dat extreem moeilijk (ga maar eens opletten in hoeveel producten in de supermarkt suiker zit: véél meer dan je denkt), maar het helpt ook weer héél veel mensen van héél veel kwaaltjes af.
Mijn moeder heeft al >40 jaar soortgelijke klachten, wat na het volledig skippen van suiker (nogmaals: moeilijker dan je denkt) volledig weg is.
zonder suiker zal nie helpen vrees ik, want bikke cola drinken is enigste die me voorheen bikke kon helpen, ma kzien wel over 2 weken.
tis nu wa beter ma nog altij momenten dat ik weer misselijk wordt enzo.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4826
-- hoesten en proesten :sick:
+/- het ergste is wel gepasseerd denk ik
++ kortingsbonnen krijgen van bol.com, time to pre-order some games
++ straks wat gamen
++ The Heat is een plezante film
++ vanavond weer op het gemak een filmpje kijken :)
++ eindelijk nog eens een platinum gehaald
++ zin om op vita te spelen is helemaal terug (super chill wanneer je tegelijk tv kijkt)
-- mijn leesboeken blijven liggen en ik ging zoveel lezen deze vakantie :/
++ Poes houdt me gezelschap
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4827
met0t0 wrote:--- Alle tijdsbesef weg en de voorbereiding voor mijn herexamen volgende week gaat niet zo vlot als ik zou willen
+++ Vanavond verder Assassin's Creed: Unity spelen met W.O.L.F.
Meestal gaan gamen en herexamens toch niet zo goed samen? ;) :P


--- Bwaaaa slecht slapen en weinig slapen...
+++ Prachtig weertje buiten (ja, écht!)
+ Ouders voelen zich beter
+++ EIN-DE-LIJK Dragon Ball Xenoverse 2 CE bij Game Mania kunnen bestellen
+++ The Last of Us :O
- Moet betere planning leren maken...
+++ Chocoladekoekjes recht uit den oven

+++ Nog 13 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 51 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 62 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 79 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 118 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4829
dividedx11 wrote:Sorry voor het misschien of topic zijn maar laatst zag ik iemand die naar de Harry Potter Expo is geweest: vandaar m'n vraag: kom je met 3u toe om alles te bekijken?
3u is meer dan genoeg. Het is niet zo groot, gewoon wat rondwandelen en decors en andere props bezichtigen. Er staat ook overal uitleg bij en die hoef je niet te skippen ofzo. Je bent op drie uur zeker rond. Gewoon niet te lang rondhangen in de gift shop op het einde, dat hebben wij helaas wel gedaan, daar echt een half uur of langer gestaan. :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4830
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:Sorry voor het misschien of topic zijn maar laatst zag ik iemand die naar de Harry Potter Expo is geweest: vandaar m'n vraag: kom je met 3u toe om alles te bekijken?
3u is meer dan genoeg. Het is niet zo groot, gewoon wat rondwandelen en decors en andere props bezichtigen. Er staat ook overal uitleg bij en die hoef je niet te skippen ofzo. Je bent op drie uur zeker rond. Gewoon niet te lang rondhangen in de gift shop op het einde, dat hebben wij helaas wel gedaan, daar echt een half uur of langer gestaan. :P
Ok, bedankt!!

---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron