Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4831
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:Sorry voor het misschien of topic zijn maar laatst zag ik iemand die naar de Harry Potter Expo is geweest: vandaar m'n vraag: kom je met 3u toe om alles te bekijken?
3u is meer dan genoeg. Het is niet zo groot, gewoon wat rondwandelen en decors en andere props bezichtigen. Er staat ook overal uitleg bij en die hoef je niet te skippen ofzo. Je bent op drie uur zeker rond. Gewoon niet te lang rondhangen in de gift shop op het einde, dat hebben wij helaas wel gedaan, daar echt een half uur of langer gestaan. :P
Ok, bedankt!!

---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
Das inderdaad de moeite om daar te geraken. Eerst gingen mijn vrienden en ik ook met het openbaar vervoer, dus ik had ook een gans plan opgezocht om daar te geraken. Uiteindelijk duurde dat veel te lang dus zijn we met de auto gegaan.
Ge zou beter naar kinepolis Brussel gaan daarachter, dat is net naast die expo. ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4832
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:Sorry voor het misschien of topic zijn maar laatst zag ik iemand die naar de Harry Potter Expo is geweest: vandaar m'n vraag: kom je met 3u toe om alles te bekijken?
3u is meer dan genoeg. Het is niet zo groot, gewoon wat rondwandelen en decors en andere props bezichtigen. Er staat ook overal uitleg bij en die hoef je niet te skippen ofzo. Je bent op drie uur zeker rond. Gewoon niet te lang rondhangen in de gift shop op het einde, dat hebben wij helaas wel gedaan, daar echt een half uur of langer gestaan. :P
Ok, bedankt!!

---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
Das inderdaad de moeite om daar te geraken. Eerst gingen mijn vrienden en ik ook met het openbaar vervoer, dus ik had ook een gans plan opgezocht om daar te geraken. Uiteindelijk duurde dat veel te lang dus zijn we met de auto gegaan.
Ge zou beter naar kinepolis Brussel gaan daarachter, dat is net naast die expo. ;)
Njah, zal toch Gent worden. M'n ouders willen dak daar ga :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4833
dividedx11 wrote:---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
24 euro voor u alleen? Je bent onder de 28 jaar, dus dan kan je een go-pass 1 kopen, dan reis je voor 6,5 euro enkele reis :)

+/- Naar de opening van de winkel van familie, nogal veel spanningen rond waar ik liever niets mee te maken heb :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4834
--- Raar geslapen...weet niet of ik nu moe ben of genoeg heb geslapen...
+++ Super weertje buiten :cool:
+ Morgen T-shirt + Trui ophalen van UC4 + DVD's
--- Twijfelen...

+++ Nog 12 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 50 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 61 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 78 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 117 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4835
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
24 euro voor u alleen? Je bent onder de 28 jaar, dus dan kan je een go-pass 1 kopen, dan reis je voor 6,5 euro enkele reis :)

+/- Naar de opening van de winkel van familie, nogal veel spanningen rond waar ik liever niets mee te maken heb :(
Het is 26 jaar ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4836
daviduvel wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
24 euro voor u alleen? Je bent onder de 28 jaar, dus dan kan je een go-pass 1 kopen, dan reis je voor 6,5 euro enkele reis :)

+/- Naar de opening van de winkel van familie, nogal veel spanningen rond waar ik liever niets mee te maken heb :(
Het is 26 jaar ;)
Niet voor mij alleen maar voor 2 personen. Dus 6 euro door en 6 euro terug. Maar de bijkomende kosten zijn:

- metro: 2,10
- fiets huren: 1,60
- bus: 1,80
- eten in cinema: 102002181026181619183
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4837
daviduvel wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn : p
24 euro voor u alleen? Je bent onder de 28 jaar, dus dan kan je een go-pass 1 kopen, dan reis je voor 6,5 euro enkele reis :)

+/- Naar de opening van de winkel van familie, nogal veel spanningen rond waar ik liever niets mee te maken heb :(
Het is 26 jaar ;)
Dan nog zit hij er ruim onder eh ;)

+++ Heerlijk weer, ook al zit ik binnen, met dit weer is werken voor thesis toch heel wat leuker :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4838
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- Ze maken reclame dat het openbaar vervoer geen stress geeft... Ben net 2u bezig geweest om een dagje Harry Potter expo en daarna kinepolis gent te plannen pff en ben dan nog 24 euro kwijt voor de trein alleen, komt nog bus en métrokosten ook bij. Chance dat Harry Potter en cinema gratis zijn :p
24 euro voor u alleen? Je bent onder de 28 jaar, dus dan kan je een go-pass 1 kopen, dan reis je voor 6,5 euro enkele reis :)

+/- Naar de opening van de winkel van familie, nogal veel spanningen rond waar ik liever niets mee te maken heb :(
Het is 26 jaar ;)
Niet voor mij alleen maar voor 2 personen. Dus 6 euro door en 6 euro terug. Maar de bijkomende kosten zijn:

- metro: 2,10
- fiets huren: 1,60
- bus: 1,80
- eten in cinema: 102002181026181619183
Seems legit :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4841
----- 4 Main game zombie trophies weerhouden er mij van een Ultra Rare platinum te halen van Black Ops 3. Meer dan 100u geïnvesteerd in deze game om dan te stuiten op deze trophies? Uurrghhh. Het ergste is gewoon dat ik zombies totaal niet graag speel en ik er helemaal niet goed in ben. Ik wil deze trophies gewoon halen dat de game voorbij is. Mochten er toevallig hier mensen zijn die weten wat ze doen en willen helpen.... ;(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4842
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:---- Gaat mijn Gamescom omzeep geholpen worden door mijn leeftijd? pff...
Ondertussen zijt ge toch al 16 of 17? Het zijn dus toch alleen de 18+ games die je niet gaat kunnen zien. Ik weet het, dat zijn net de beste maarja, alles onder de 18+ kan je normaal toch wel zien. :P
Binnen 4 maanden 16... Maar hopelijk doen ze niet moeilijk als ik als pers ga...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4843
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:---- Gaat mijn Gamescom omzeep geholpen worden door mijn leeftijd? pff...
Ondertussen zijt ge toch al 16 of 17? Het zijn dus toch alleen de 18+ games die je niet gaat kunnen zien. Ik weet het, dat zijn net de beste maarja, alles onder de 18+ kan je normaal toch wel zien. :P
Binnen 4 maanden 16... Maar hopelijk doen ze niet moeilijk als ik als pers ga...
Zouden ze je niet beschouwen als 16+ aks je dit jaar nog verjaart? En inderdaad met uw persbadge zullen ze je rapper overal binnenlaten denk ik.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4844
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:---- Gaat mijn Gamescom omzeep geholpen worden door mijn leeftijd? pff...
Ondertussen zijt ge toch al 16 of 17? Het zijn dus toch alleen de 18+ games die je niet gaat kunnen zien. Ik weet het, dat zijn net de beste maarja, alles onder de 18+ kan je normaal toch wel zien. :P
Binnen 4 maanden 16... Maar hopelijk doen ze niet moeilijk als ik als pers ga...
Zouden ze je niet beschouwen als 16+ aks je dit jaar nog verjaart? En inderdaad met uw persbadge zullen ze je rapper overal binnenlaten denk ik.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Ik hoop het :p Alles zal wel goedkomen waarschijnlijk.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron