Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4876
++ Shadwen platinum, heeft wat moeite gekost maar toch gelukt :cool:
++ vandaag best vrolijk
-- ouders zijn (nog maar eens) gaan eten en voor mij is't (nog maar eens) pizza O.O
-- morgen naar den dokteur, niet teveel zin in
-- geraak vandaag weer niet gestart :p
++ gelukkig is er nog morgen ;)
++ straks wat op't gemak tv zien
++ met de hondjes en poes wat buitengezeten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4877
++++++++ Gamescom was geweldig!
-- Een uur staan aanschuiven voor niets aan de parking omdat hij net vol was en we naar een andere moesten waar we onmiddeklijk op konden
------ DIe duitsers met hun leeftijdsbandjes. Ik kreeg zelfs geen me voor 16 jaar
+++++++ Maar dat hebben we perfect te weten omzeilen. M'n vader om een 18 plus bandje gestuurd, dan losgetrokken en bij mij er rond geknoopt. Over het knoopje de nekband van m'n camera gedraaid zodat het ook niet opviel dat het niet het officiële sluitingsmechanisme was. Toch overal mooi binnengeraakt :D
------ Een kwartier staan aanschuiven voor Tomb Raider, maar dan maar gestopt omdat we op tijd wouden zijn voor de nieuwe gameplaybeelden van Days Gone. Daar 3 kwartier staan aanschuiven en eens de deuren dan opengingen kon er bij wijze van spreken maar 10 man toegelaten. Ook geen voorang voor pers. Voor PS VR was het 3 uur aanschuiven (niet gedaan uiteraard) en voor alle grotere games hetzelfde. Ze zouden een dag moeten doen echt enkel voor pers.
+++++++ Maar uiteraard was het nog steeds fantastisch
+++ Vanavond en morgen artiekeltjes op de blog + fotoreportage/reisverslag
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4879
ShAmPi wrote:Er is toch een dag enkel voor pers?
Dacht ik ook, maar een klein percentage waren de standhouders, en het meer dan overgrote deel waren gewoon 'Trade Visitors'. Ik vermoed dat vandaag een beetje te vergelijken is met early bird op FACTS. Echt waar, denk dat minder dan 20 procent pers was.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4882
ShAmPi wrote:Ahzo. En nu is het nog enkele dagen zeker? Met aankondigingen of juist standjes?
Want ik vinnet maar magertjes van nieuws.
Is doordat er niet echt persconferenties meer zijn zoals vroeger. Meeste bedrijven zijn daarmee gestopt omdat het zo snel na het E3 is. Dus verwacht niet al te veel nieuws.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4883
@divided en Shampi: inderdaad de persconferenties zijn te dicht op elkaar. Waarschijnlijk organiseren Sony en Microsoft hun persconferentie opnieuw tijdens Paris Games Week. Ook niet vergeten dat er in december waarschijnlijk terug een PlayStation Experience event. En dan is er ook nog het PlayStation event op 7 september met nieuws over de Neo waarschijnlijk.

En ik kan mij niet voorstellen wat het moet zijn op niet-persdagen als ge nu al drie uur moest aanschuiven soms, crazy.

+ Net examen afgelegd en ik ben door
- nog 5 examens te gaan
- morgen en overmorgen direct terug examen.
+ Toch eerst wat koken en daarna terug verder leren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4884
Maxidomino wrote:@divided en Shampi: inderdaad de persconferenties zijn te dicht op elkaar. Waarschijnlijk organiseren Sony en Microsoft hun persconferentie opnieuw tijdens Paris Games Week. Ook niet vergeten dat er in december waarschijnlijk terug een PlayStation Experience event. En dan is er ook nog het PlayStation event op 7 september met nieuws over de Neo waarschijnlijk.

En ik kan mij niet voorstellen wat het moet zijn op niet-persdagen als ge nu al drie uur moest aanschuiven soms, crazy.

+ Net examen afgelegd en ik ben door
- nog 5 examens te gaan
- morgen en overmorgen direct terug examen.
+ Toch eerst wat koken en daarna terug verder leren
Inderdaad, niet normaal. Best wel jammer dat ik door de lange wachttijden niet al te veel games heb kunnen spelen, maar liever wat meer genieten van de sfeer en alle standjes eens kort bekijken in plaats van 3 uur per game staan aan te schuiven en dan op het einde van de dag 3 game te hebben gespeeld en nog niet eens de helft gezien te hebben. En ik heb toch een korte hands-on gehad met Outlast 2 en Killing Floor 2
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4885
--- Slecht uit bed komen: koppijn...
--- Het weer...
--- Moet sneller starten...
+ FFXV gameplay
- Net The Crew gekocht in feite, kondigen ze een verzamel-editie aan mét season pass & de nieuwe uitbreiding ;(
+/- Crash Bandicoot level in Skylanders ziet er te cool uit om in die game te blijven zitten, hup hup, maak een nieuwe volledige Crash

+++ Nog 5 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 54 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 71 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 103 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 110 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4886
Captain Witwicky wrote:--- Slecht uit bed komen: koppijn...
--- Het weer...
--- Moet sneller starten...
+ FFXV gameplay
- Net The Crew gekocht in feite, kondigen ze een verzamel-editie aan mét season pass & de nieuwe uitbreiding ;(
+/- Crash Bandicoot level in Skylanders ziet er te cool uit om in die game te blijven zitten, hup hup, maak een nieuwe volledige Crash

+++ Nog 5 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 54 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 71 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 103 dagen voor FFXV CE + DE
+++ Nog 110 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Is het in jouw regio geen goed weer? Raar hoe het soms op kleine afstanden toch zo verschillend kan zijn. Bij ons is het fantastisch weer :sun:

+++ Serietjes kijken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4888
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Het weer...
Is het in jouw regio geen goed weer? Raar hoe het soms op kleine afstanden toch zo verschillend kan zijn. Bij ons is het fantastisch weer
Elexus wrote:-- veel te warm (dit is wss wat de Captain bedoelde trouwens)
Hoe zeg je dat nu ook al weer? Oja, de spijker op de kop slaan ;)

+++ Mijn zus zien schrikken als ik Alien Isolation speel :D
+++ Getting hyped voor Deus Ex release
--- Da Fuq...ik doe niks verkeerd, maar vader verveelt hem en moeder doet iets wat ik niet vroeg, dus op een of andere manier draait alles rond mij en ik ben degene die in fout ging? :| Hoe kan nu het domste altijd uitdraaien in iets dat ik moet doen of verkeerd heb gedaan... :dizzy: :?
--- Probleempje dat op komst is...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4890
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote: ------ DIe duitsers met hun leeftijdsbandjes. Ik kreeg zelfs geen mee voor 16 jaar
Alle, dan doen ze is zoals het hoort, is het weer niet goed :P
Hehe lol nee maar ze overdrijven er ook sterk in. Zulke praktijken kan je ook enkel in Duitsland verwachten
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image