Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4891
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote: ------ DIe duitsers met hun leeftijdsbandjes. Ik kreeg zelfs geen mee voor 16 jaar
Alle, dan doen ze is zoals het hoort, is het weer niet goed :P
Hehe lol nee maar ze overdrijven er ook sterk in. Zulke praktijken kan je ook enkel in Duitsland verwachten
Idd! Al op Gameforce geweest in Antwerpen? Ik was het eerste jaar geweest toen Far Cry 4 uitkwam. Echt iedereen mocht da spelen. Er stond zelfs niemand bij. Enkel 3 ps4
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4892
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote: ------ DIe duitsers met hun leeftijdsbandjes. Ik kreeg zelfs geen mee voor 16 jaar
Alle, dan doen ze is zoals het hoort, is het weer niet goed :P
Hehe lol nee maar ze overdrijven er ook sterk in. Zulke praktijken kan je ook enkel in Duitsland verwachten
Sjah
Maar regels zijn nu eenmaal regels.
Als ze zeggen VANAF 18 dan moet je niet afkomen met je 17 jaar he.
Anders kunnen ze evengoed zeggen vanaf 17. Maarjah dan zagen de 16 jarigen. etc... :D

Natuurlijk vindek wel dat ze naar het geboortejaar moeten kijken en niet de maand.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4895
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote: ------ DIe duitsers met hun leeftijdsbandjes. Ik kreeg zelfs geen mee voor 16 jaar
Alle, dan doen ze is zoals het hoort, is het weer niet goed :P
Hehe lol nee maar ze overdrijven er ook sterk in. Zulke praktijken kan je ook enkel in Duitsland verwachten
Sjah
Maar regels zijn nu eenmaal regels.
Als ze zeggen VANAF 18 dan moet je niet afkomen met je 17 jaar he.
Anders kunnen ze evengoed zeggen vanaf 17. Maarjah dan zagen de 16 jarigen. etc... :D

Natuurlijk vindek wel dat ze naar het geboortejaar moeten kijken en niet de maand.
Daarin heb je gelijk maar het is ook gewoon een dwaze regel. Zouden ze beter afschaffen. Serieus, telltale batman stond onder 18 plus, net zoals bijna alle andere 16+ games. Maar het belangrijkste is dat et me toch gelukt is :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4896
--- De bullshit die uit sommigen hun mond komt...
--- Niet goed slapen...

+++ Nog 4 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 53 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 70 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 102 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 109 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4901
--- druk druk druk
--- weinig tijd voor het forum
--- 6 dagen per week aan het werk en dag 7 is dan om huishoudelijke taken in te halen
+++ wat een geluk dat ik mijn job graag doe
+- ik heb zo een zin in mighty no 9, maar moet eerst dus de tijd nog vinden om het te spelen en de review te schrijven
+++ vriendin heeft de iPhone 6s plus gekocht, echt een mooi toestel. Alleen wel extreem duur.
Image