Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

499
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ eclips :)
Image
Eikel ;) Ik heb het maar ff op TV bekeken.
Haha :p ik denk dat we hier geluk hadden. Rond het hoogtepunt waren er even geen wolken.
Dan heb je inderdaad mooi mazzel gehad. Ik keek anders erg uit om het zelf te zien, maar helaas. Ik kan me die van 1999 nog goed herinneren. Geen wolkje aan de lucht en een volledige eclips, echt een mooie ervaring.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

502
- Examens toch een beetje onderschat
+ Maar misschien valt het allemaal wel mee
+ Vanmiddag al wat leren voor wiskunde
- Zal een verschrikkelijk moeilijk examen zijn, zit de leerkracht nog wat te zeggen dat we nipt genoeg tijd gaan hebben met 4u en dat hij het meent...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

503
billie91 wrote: Dan heb je inderdaad mooi mazzel gehad. Ik keek anders erg uit om het zelf te zien, maar helaas. Ik kan me die van 1999 nog goed herinneren. Geen wolkje aan de lucht en een volledige eclips, echt een mooie ervaring.
Die van in 1999 herinner ik mij ook nog goed, toen zat ik op het strand van Turkije. Heel het strand stond toen vol met mensen die zo een brilletje hadden. Ik had gisteren ook nog een brilletje vast gekregen, daarmee heb ik ook die foto genomen :) Ik had het voor de lens van mijn camera gehouden.

Met mijn smartphone zonder bril:
Image
En smartphone met bril:
Image
+++ Zalig gesport
--- Straks nog goed werken
+++ En misschien nog ff ps4 spelen, ik zal dan gewoon in het weekend meer moeten doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

510
Nog een late gelukkige verjaardag Shampi.

---- Nog steeds aant twijfelen om te beginnen met wielrennen. Het trekt mij voor het moment erg hard aan. Maar is wel een serieuze investering. Zeker wat ik wil. Wil wat kwaliteit en geen brol. Maar alleen al de fiets dat ik wil is 1500 euro. En daarbij wil ik een uitstekende GPS (+ hartslagmonitor, vermogen, calorieën, afstand, weer, routes inladen.....) dat rond de 300 à 400 euro draait. Dan heb ik nog geeneens kleding en wat basic materiaal om fiets te onderhouden. Vooral het feit dat ik dus met de GPS overal een tour kan uitstippelen, dan via Strava bijhouden en bekijken trekt mij gewoon enorm hard aan. Daarbij komt dat ik eens iets anders wil en eens een doel wil stellen voor mezelf. Zoals bijvoorbeeld volgend jaar de Mont Ventoux ofzo beklimmen. Gewoon om mezelf te bewijzen, een doel te hebben en om te kunnen zeggen dat ik dat bewerkstelligd heb in mijn leven.

Heb ik een midlife-crisis in mijn dertiger jaren?? :?
Image