Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4997
Elexus wrote:
dividedx11 wrote: Je verdient er niets aan? Dan is dat idd wel vervelend. Heb ik effe geluk dat ik niet verplicht wordt om het gras af te doen. Meestal hebben we een tuinman, maar als ik het dan eens afrijd krijg ik gewoon het bedrag die de tuinman normaal gezien krijgt. Langs de andere kant snap ik wel als je na 22 nog thuis woont en niet meer op kot ofzo zit, dat je meehelpt in de huishoudelijke taken.
Uhm, is dat niet de normale gang van zaken dat de kinderen meehelpen in het huishouden? Van kindsaf hielp ik altijd braaf mee met vanalles en ik kreeg daar geen geld voor zenne. :p
Ook geen zakgeld elke week/maand? ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4998
daviduvel wrote:
Elexus wrote:
dividedx11 wrote: Je verdient er niets aan? Dan is dat idd wel vervelend. Heb ik effe geluk dat ik niet verplicht wordt om het gras af te doen. Meestal hebben we een tuinman, maar als ik het dan eens afrijd krijg ik gewoon het bedrag die de tuinman normaal gezien krijgt. Langs de andere kant snap ik wel als je na 22 nog thuis woont en niet meer op kot ofzo zit, dat je meehelpt in de huishoudelijke taken.
Uhm, is dat niet de normale gang van zaken dat de kinderen meehelpen in het huishouden? Van kindsaf hielp ik altijd braaf mee met vanalles en ik kreeg daar geen geld voor zenne. :p
Ook geen zakgeld elke week/maand? ;)
Ja dat wel, maar wat heeft dat met het huishouden te maken? :p

Nuja, ieder gezin zijn regels zeker. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4999
Ik moest het doen zonder zakgeld en zonder extra's als ik iets deed thuis. Heel af en toe mocht ik iets kiezen in de winkel of mocht ik een occasiespel hebben van gm. Ik kgeef wel zonder probleem geld mee naar cinema ma da gebeurde ook al nauwelijks. Vandaar ook dak ma echt heb kunnen beginnen gamen als ik zelf ging werken omdak Ier geen zak kreeg wat mij interesseerde. Ik heb welgeteld 2 nieuwe spellen gekregen Ier. Crash bandicoot wrath of cortex en wrc 4 na heel lang zagen
Aja in 6de middelbaar kreeg ik geld om te eten over de middag buiten school ma das ook nie echt iets krijgen om games of weet ik veel te kopen e
edit conclusie vergeten woops
het feit is dagge nie iets moet krijgen voor iets te doen voor u ouders want uiteindelijk betalen zij al kost en inwoon en maken iedere dag eten voor u klaar enzoverder.
btw voor toch wa zakgeld te hebben deed ik dingen voor mijn grootouders en paar oudere mensen in de wijk die mij dan iets gaven zonder ik erom vroeg en azo kon ik dan zelf af en toe iets kopen :p

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Last edited by fsterchele23 on 01 Sep 2016 20:24, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5000
Elexus wrote:
daviduvel wrote:
Elexus wrote:
dividedx11 wrote: Je verdient er niets aan? Dan is dat idd wel vervelend. Heb ik effe geluk dat ik niet verplicht wordt om het gras af te doen. Meestal hebben we een tuinman, maar als ik het dan eens afrijd krijg ik gewoon het bedrag die de tuinman normaal gezien krijgt. Langs de andere kant snap ik wel als je na 22 nog thuis woont en niet meer op kot ofzo zit, dat je meehelpt in de huishoudelijke taken.
Uhm, is dat niet de normale gang van zaken dat de kinderen meehelpen in het huishouden? Van kindsaf hielp ik altijd braaf mee met vanalles en ik kreeg daar geen geld voor zenne. :p
Ook geen zakgeld elke week/maand? ;)
Ja dat wel, maar wat heeft dat met het huishouden te maken? :p

Nuja, ieder gezin zijn regels zeker. :D
Ik krijg ook maandelijks een bepaalde hoeveelheid zakgeld. En tuurlijk is helpen de normale gang van zaken, en dat doe ik ook vaak. Ik help altijd tafel afruimen, wil gerust eens stofzuigen als mij dat gevraagd wordt, vaatwas legen, etc. Bij m'n vader hebben we normaal gezien een robotmaaier, maar die werkt momenteel niet. Als ik bij m'n vader in de tuin help voor zijn terras bv, dan krijg ik 5 euro per uur. Maar dat heeft hij voorgesteld, ik zou er niet snel om vragen. En bij m'n ma help ik ook veel, maar ook daar hoort grasmaaien er niet echt bij (het zou ook niet te doen zijn elke 2 weken...).
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5003
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ eindelijk thuis, het was een drukke dag met veel overuren
+++ gisteren iemand kunnen reanimeren, was mijn eerste keer
De reden waarom zal --- zijn, maar +++ dat er mensen zoals u zijn die dit kunnen én doen én daarmee levens redden!
+++ Pagina 333 van dit topic. Dat zijn nou van die domme dingen die ik leuk vind.... :)
+ Journey bij Plus. Kan ik dan eindelijk eens testen of thatgamecompany games iets voor mij zijn...
Bedankt :D
ShAmPi wrote:Ik heb plezier in het gras maaien.
Doe ik echt heel graag!

ot

+++++++ EINDELIJK beginnen voort kijken naar Banshee
Ik heb ook totaal geen probleem met gras maaien. En zeker achteraf ben ik altijd heel blij als ik dan onze tuin zie :)

+++ ijsje gaan eten
-+ moe, straks eens goed slapen
+++ Just cause 3 is echt een leuk spel
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5005
+++ Guides besteld
--- 1 guide al een tijdje geleden besteld ter plekke, daarom niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis, raar maar waar, maar hij is wel besteld

+++ Nog 39 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th + guide
+++ Nog 56 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 88 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 89 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 95 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5006
Captain Witwicky wrote:+++ Guides besteld
--- 1 guide al een tijdje geleden besteld ter plekke, daarom niet zichtbaar in mijn bestelgeschiedenis, raar maar waar, maar hij is wel besteld

+++ Nog 39 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th + guide
+++ Nog 56 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 88 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 89 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 95 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Tzijn idd enkel de online bestelde artikelen die je kan zien op je preorder lijst. Gm is er aan bezig om weer alle preorders zichtbaar te maken.

++bijna weekend
++ voel me weer beter dan gisteren
++tevreden van Spanje
-minder van België ma tis alik aver mijn ideale elf die op veld staat yey
++ batman Arkham Knight dlc


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5007
fsterchele23 wrote:Tzijn idd enkel de online bestelde artikelen die je kan zien op je preorder lijst. Gm is er aan bezig om weer alle preorders zichtbaar te maken.
Ja, kweetet, ze zijn er aan bezig, maar tis zo'n beetje vervelend hé, ge besteld iets en ge ziet het niet :P

--- Teveel kabaal van buiten...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5009
+++ Donderdag nog eens samen met alle kindjes 's ochtends vroeg vertrokken, naar stage :p
+++ Super leuke stageplek, echt heel lieve mensen :)
+++ Straks gamen met met0t0
--- De grootmoeder van met0t0 die last-minute nog beslist dat er zondag op restaurant MOET worden gegaan (niemand doet dat graag), het is wel heel lekker, maar als het volk niet tof is en het van 1 tot 7 duurt weegt lekker eten nauwelijks op...
--- En we gingen zondag mijn aquarium eens grondig kuisen, dat kan dan ook weer uitgesteld worden :(
cron