Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5013
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...

+++ Vandaag nog wat gamen
Tha fu? :p
Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uit :|
Toch nog een klein beetje positief nieuws deze keer:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5014
met0t0 wrote:
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...

+++ Vandaag nog wat gamen
Tha fu? :p
Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uit :|
Toch nog een klein beetje positief nieuws deze keer:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen :p
Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? :p Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lol
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5015
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...

+++ Vandaag nog wat gamen
Tha fu? :p
Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uit :|
Toch nog een klein beetje positief nieuws deze keer:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen :p
Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? :p Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lol
Trust me, dat duur restaurant eten waarvan ge telkens een portie krijgt ter grote van een postzegel, is verre van 'uitgebreid' en 't is vaak nog niet te vreten ook. :p

Geef mij maar een spaghetti dan zulle.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5016
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Zoals als W.O.L.F. al zei:
--- Morgen was een rustige dag gepland, maar daarvan moeten we nu zeker van 13-19u op restaurant gaan...

+++ Vandaag nog wat gamen
Tha fu? :p
Mijn grootouders doen niks liever dan naar van die dure restaurants gaan waar ge het ene na het andere kleine bordje krijgt en dat duurt dan uren. Als ge daarna nog in de salon gaat zitten om daar nog wat te blijven drinken, dan loopt het nog meer uit : |
Toch nog een klein beetje positief nieuws deze keer:
+ Net grootmoeder gebeld en het blijkt toch geen eindeloze hoeveelheid gangen te zijn. We zullen m.a.w. wel een uur of misschien twee eerder buiten kunnen :p
Niets leuker toch dan eens uitgebreid gaan eten? : p Zeker als je door iemand uitgenodigd wordt en het niet zelf moet betalen haha. Ik wou dat ik ik jullie plaats kon gaan lol
Trust me, dat duur restaurant eten waarvan ge telkens een portie krijgt ter grote van een postzegel, is verre van 'uitgebreid' en 't is vaak nog niet te vreten ook. :p

Geef mij maar een spaghetti dan zulle.
Misschien dat dat in sommige wel zo is maar meestal vind ik het echt wel de moeite :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5019
--- Maakten mijn ouders gisteren nu ruzie over een ... lepel ??? :?
+++ Chocolade pannenkoeken
+ Vader die blij was met een kado
- lol, mijn vader probeert mij weg te halen van mijn PS4, neen neen, zo werkt het niet hier, iedereen om de beurt, mooi wachten ga je doen :P

+++ Nog 38 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th + guide
+++ Nog 55 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 87 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 88 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 94 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5023
--- Voor een nog onbekende reden met mijn vader zich weer ergeren aan mij...
--- Raar geslapen...
--- Lichte hoofdpijn...
+++ F1

+++ Nog 37 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th + guide
+++ Nog 54 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 86 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 87 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 93 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5025
+++ Ik heb net op request van mijn vriendin een gigantische schotel witloof hespenrolletjes gemaakt :)
--- Spijtig dat er nog geen grondwitloof is, dat is nog veel lekkerder
+++ Ik amuseer mij echt kapot met just cause 3, voor mij persoonlijk een van de betere games die ik al gespeeld heb (toch zeker als het om fungehalte gaat). Ik ben totaal niet bezig met verhaal, maar gewoon met alles kapot te maken, te vliegen en te experimenteren met de grapple hook
Image
cron