Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5094
--- jeuj...30°C en meer...
--- F***! Fijn, mijn vader vindt het geluid dat het douche-platform maakt een reden om er van uit te gaan dat ik de douche aan het stuk maken ben...ik hoor dat geluid al jaren, er is niks mis met onze douche...
--- Waarom heeft mijn enkel een soort van spierpijn gevoel...
+++ TGS 2016

+++ Nog 30 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 44 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 76 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 77 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 83 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5097
Colossus wrote:+++ ik ga op vakantie voor 8 dagen. Dat word 8 dagen geen forum.
Gaan jullie mij missen net als Bozegozer? Gaan jullie aan mij denken? Denken jullie: eindelijk rust? Hoe zal het zijn... We gaan er achter komen.

Tot snel vrienden :sun: :sun: :sun:
Veel plezier op reis! Ge zult het achteraf wel goedmaken voor die 8 dagen afwezigheid ;)

+++ Gisteren buiten werken toch weer goed overleefd
+++ Nu binnen met airco
+++ Geslaagd voor mijn herexamen
-/+ Nu nog een jaartje met alleen mijn thesis, één verplicht vak en nog een keuzevak. Dan kan ik extra goed aan mijn thesis werken, maar het zal toch raar aanvoelen om zo weinig les te hebben

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5098
++ WEEKEND!!!
+/- amai doodmoe van het een drukke werkweek, zal even uitrusten worden
-- werk heeft een heel kwartier afgenomen toen ik (door hun fout uiteindelijk) 1 minuutje te laat was met inbadgen... Hadden ze mij ietsken eerder verteld dat ik direct mocht beginnen, dan was dat dus niet zo gegaan. Ochja voor 3/4 euro zal ik maar niet zagen zeker.
-- amper nog gegamed omdat ik bij het thuiskomen steeds in slaap viel en/of geen goesting had in gamen
+/- nog 1 weekje werken
++ morgen wss naar de film
-- nog steeds geen definitief goed nieuws voor mijn meter en ze is weer een nachtje naar het ziekenhuis gemoeten :(
-- zin om frieten te eten vanavond maar geen zin om naar de frituur te rijden, first world problems
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5099
Elexus wrote:-- zin om frieten te eten vanavond maar geen zin om naar de frituur te rijden, first world problems
Maar wel goesting om patatjes te schillen en frietjes te bakken ? :P


--- Urgh, gisteren hebben mijn ouders dan toch beslist om het gras te doen...allee, beslist dat ik het gras moest doen in die hitte...
+++/- TGS 2016, wel verrassend weinig nieuws eigenlijk, tot nu toe geen enkele nieuwe interessante game gezien...
--- En ik dacht dat inschrijven in UGent en Brussel erg waren, blijkt dat mijn broer iets heeft als mobiliteitsvakken (lessen volgen tussen 2 scholen, hier Gent-Antwerpen)...pure boel***t, zeker om met de inschrijving in orde te geraken...
+++ Spaghetti met balletjes


+++ Nog 28 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 42 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 74 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 75 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron