Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5163
Sterkte @met0t0, ik denk ook nog elke dag aan mijn kat
Sanity penguin wrote:++ eindelijk Mad Max uit (en platinum)!
Ik ben ermee bezig, maar gaat nog lang duren, veel games tegelijkertijd aan het spelen :P
Sora_Lizard wrote:+++ Die titel "Zeurpiet van het jaar" verdien jij wis en waarachtig!
Dan cancel je die tweede toch gewoon!
Is dat voor Zeurpiet van het jaar 2016? :P
2de heb ik inderdaad gecancelled. Hun gegevens moesten ook nog geupdate worden, waardoor de 2de bestelling later doorkwam, wat ik al vermoedde dat ging gebeuren. Vond het raar dat het niet gebeurde want ik dacht dat er langs hun kant geen vertraging op zat. 't Voelt goed om te weten dat ik correct was :P


--- Vroeg moeten opstaan vandaag en gisteren om broer en zus te helpen...
+ Maarja, maakt broer en zus blijer
+++ Dragon Ball XenoVerse CE bestelling is ook in orde <3
--- Anders speelde ik misschien morgen al op FFXV moest de release niet gewijzigd geweest zijn... ;(

+++ Nog 12 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 26 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 29 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 61 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 62 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 121 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5165
Sterkte met0t0, ik mag er niet aan denken dat ik m'n kat zou moeten laten gaan.. :/

Ot:

++ kleren gaan afgeven op het werk, da's dan ook weer achter de rug
++ werkgeefster zei me dat ik nog extra cadeaucheques mag verwachten, naisuu :smug:
++ kan ik meteen een nieuwe telefoon halen want ik ga de mijne eens vakkundig met m'n voet bewerken één dezer dagen
++ rustige dag vandaag
-- gezever
++ gezever lijkt opgelost
++ mooie buit binnengehaald van de MediaMarkt
++ Once Upon a Time season 5
+/- volgende week valt er al een les weg :p
++ tot nu toe best tevreden over mijn keuze van vakken, alleen BTW wetgeving kan soms wat droge kost zijn, maar de prof is chill dus dat scheelt. Forensische psychiatrie is dan weer een fantastische afwisseling van m'n andere vakken :cool:
++ op dit moment, ondanks het bovenstaande gezever, toch nog vrij content
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5166
Dat je überhaupt de keuze hebt voor een vak in btw wetgeving... Er zijn in NL in ieder geval weinig beroepen die met complexe/diepgaande btw vraagstukken te maken krijgen. En als het niet behoorlijk de diepte in gaat, lijkt me op basis van NLse wetgeving hier geen volledig lesprogramma in te geven... :think:

Maar wat ik van Insanity Penguin soms lees kan ik me voorstellen dat jullie btw compleet anders in elkaar zit.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5167
paveman wrote:Dat je überhaupt de keuze hebt voor een vak in btw wetgeving... Er zijn in NL in ieder geval weinig beroepen die met complexe/diepgaande btw vraagstukken te maken krijgen. En als het niet behoorlijk de diepte in gaat, lijkt me op basis van NLse wetgeving hier geen volledig lesprogramma in te geven... :think:

Maar wat ik van Insanity Penguin soms lees kan ik me voorstellen dat jullie btw compleet anders in elkaar zit.
Gohja, ik heb dat vak gekozen omdat het me van onmisbaar belang lijkt te zijn als ik een job in een particulier bedrijf bijvoorbeeld ga nastreven. Een beetje kennis van de BTW lijkt me overal wel handig te zijn. ;) Het kan soms inderdaad best wel ingewikkeld worden in België, zeker als er grensoverschrijdende aspecten meespelen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5169
Elexus wrote:
paveman wrote:Dat je überhaupt de keuze hebt voor een vak in btw wetgeving... Er zijn in NL in ieder geval weinig beroepen die met complexe/diepgaande btw vraagstukken te maken krijgen. En als het niet behoorlijk de diepte in gaat, lijkt me op basis van NLse wetgeving hier geen volledig lesprogramma in te geven... :think:

Maar wat ik van Insanity Penguin soms lees kan ik me voorstellen dat jullie btw compleet anders in elkaar zit.
Gohja, ik heb dat vak gekozen omdat het me van onmisbaar belang lijkt te zijn als ik een job in een particulier bedrijf bijvoorbeeld ga nastreven. Een beetje kennis van de BTW lijkt me overal wel handig te zijn. ;) Het kan soms inderdaad best wel ingewikkeld worden in België, zeker als er grensoverschrijdende aspecten meespelen.
Het zal altijd van pas komen... Grensoverschrijdende regels kunnen wel wat gecompliceerd liggen idd, maar als je een keer de hoofdregel erachter weet kun je eigenlijk elke situatie wel juist inschatten.

NB: als je denkt 'waarom schrijft die eikel btw continue met kleine letters?' in NL is dit de juiste schrijfwijze, terwijl bij jullie BTW de juiste schrijfwijze is :D
#Nutteloze weetjes deel 1
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5170
Ik had vandaag echt zo'n dag waarin pluspunten overgingen in minpunten en andersom:

-- Ik wilde naar school en zag dat de achterband van mijn fiets lek was en ik moest vandaag ook buitengymen
++ Mijn moeder kon me gelukkig naar school brengen
++ Ik kon bij iemand anders achterop springen om naar de gym te komen
-- Zijn achterband was lek op de terugweg, dus ik moest lopen
-- Ik was mijn jas vergeten bij de gym
++ Ik had gelukkig het nummer van mijn gymleraar en had het even gewhatsappt naar hem en hij had hem naar de conciërge gebracht
-- Een leraar was mijn gesprek over mijn profielwerkstuk vergeten
++ Gelukkig was ik achter hem aan gelopen voor hij naar huis kon gaan
-- Ik had geen boek om te lezen in de bus
++ Kon wel even langs de starbucks op het station
-- Thuis aangekomen, bleek dat ik mijn gymtas was vergeten

Dit was dus een rare dag :P

Edit:
+++ Ik ben ook aangenomen bij de albert heijn
- Ik verzwikte daarna wel mijn voet op de trap :P
Last edited by minermb on 29 Sep 2016 20:49, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5171
Sterkte Met0t0

Safaripark de Beekse Bergen is een redelijk leuke ervaring, je moet wel mooi weer hebben want alles is buiten, dus als het regent dan kan je beter naar Burgers Zoo want daar is veel binnen.

Autosafari stel niet zoveel voor, ( we hebben hem toch gedaan!) maar de kleine deed lachen dus het was leuk, alles voor het jong he

+++ vakantie echt nog super tof
+++ bijna voorbij maar niet erg
+++ 20 weken echo gehad en alles is volgens het boekje
+++ vandaag gaan shoppen in Eindhoven
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5174
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Veel sterkte Metoto!! En ik hoop mee het beste voor jou Gamefreak
helaas, we moeten morgen/vandaag afscheid nemen van haar..... vreselijk, ik ben er kapot van, na 15 mooie jaren.....
Sterkte! Heel veel sterkte!

Ik schreef het al eerder, maar het heengaan van een huisdier is hetzelfde als het overlijden van een familielid. ;(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron