Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5251
Colossus wrote:Metotto en W.O.L.F. van harte gefeliciteerd met het 7 jaar samen zijn <3

Toen ik 7 jaar samen was met mijn vriendin toen ging ik precies op die dag met haar trouwen!
Geweldig om daar aan terug te denken. Ondertussen ben ik 10 jaar met haar samen en dus 3 jaar getrouwd alweer.


--- het moment dat je al een hele dag zin heb in het avondeten wat gepland stond en dan thuis kom en ineens wat anders klaar staat : dizzy: : cry: : cry: ;(
Ik vrees dat ik nog even ga mogen wachten (met0t0 zegt ondertussen tegen mij "dat is geen vrees, dat is een feit"), we studeren nog, vandaar :(

+/- Vandaag om half 7 op de trein naar Antwerpen gesprongen voor dataverzameling in een school, gelukkig was het een fantastische klas :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5252
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:Metotto en W.O.L.F. van harte gefeliciteerd met het 7 jaar samen zijn <3

Toen ik 7 jaar samen was met mijn vriendin toen ging ik precies op die dag met haar trouwen!
Geweldig om daar aan terug te denken. Ondertussen ben ik 10 jaar met haar samen en dus 3 jaar getrouwd alweer.


--- het moment dat je al een hele dag zin heb in het avondeten wat gepland stond en dan thuis kom en ineens wat anders klaar staat : dizzy: : cry: : cry: ;(
Ik vrees dat ik nog even ga mogen wachten (met0t0 zegt ondertussen tegen mij "dat is geen vrees, dat is een feit"), we studeren nog, vandaar :(

+/- Vandaag om half 7 op de trein naar Antwerpen gesprongen voor dataverzameling in een school, gelukkig was het een fantastische klas :)

Wij 12 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd. Onmiddellijk na afstuderen (augustus 2010) getrouwd.
Dus gewoon even je diploma afwachten, niet W.O.L.F.? :p

++ Ratchet & Clank platinum
++ Mafia III heeft een sterk verhaal
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5253
met0t0 wrote:
Elexus wrote:-- mijn kat wordt gebullied
Door andere katten in huis of andere katten in de buurt?
Wij hebben sinds een paar maanden een nieuwe kat in de buurt die heel lief is voor mensen, maar totaal niet overweg kan met andere katten. Hij valt ze altijd aan als er eentje in zijn buurt komt. Zelfs de grootste vechters lopen ervan weg :O
't Is door andere katten in de buurt. Ons kat is ook niet de meest sociale (verre van) maar omdat ze een gemakkelijk slachtoffer is (ze is vrij klein voor een volwassen kat) wordt ze er steeds uitgepikt. Dan komen er van die Garfield katten vechten met haar en hoewel ze haar steeds goed probeert te verdedigen, vliegt ze al snel alle kanten op wanneer die grotere katten echt eens serieus worden. :angry:

Ot:

-- snotter snotter, hoest hoest
++ gelukkig is het nog weekend
+/- activiteit van zondag afgezegd waardoor er wss weer gezaag zal zijn maar gelijk dat'k nu ben, ga ik daar echt niet naartoe ze
-- maandag een lange dag
-- ik moet naar een superchic evenement om een gratis codex fiscaal recht te kunnen bemachtigen, anders kost diene boek mij 55 euro, hoe zot kunt ge het bedenken...
-- en door dat evenement mis ik ook nog mijn leukste les :L:
-- oktober is al ver gepasseerd, aaaah D:
++ Rise of the Tomb Raider is best leuk...
+/- ... maar voorlopig vond ik de vorige iets interessanter qua verhaal :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5255
Sanity penguin wrote:
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:Metotto en W.O.L.F. van harte gefeliciteerd met het 7 jaar samen zijn <3

Toen ik 7 jaar samen was met mijn vriendin toen ging ik precies op die dag met haar trouwen!
Geweldig om daar aan terug te denken. Ondertussen ben ik 10 jaar met haar samen en dus 3 jaar getrouwd alweer.


--- het moment dat je al een hele dag zin heb in het avondeten wat gepland stond en dan thuis kom en ineens wat anders klaar staat : dizzy: : cry: : cry: ;(
Ik vrees dat ik nog even ga mogen wachten (met0t0 zegt ondertussen tegen mij "dat is geen vrees, dat is een feit"), we studeren nog, vandaar :(

+/- Vandaag om half 7 op de trein naar Antwerpen gesprongen voor dataverzameling in een school, gelukkig was het een fantastische klas :)

Wij 12 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd. Onmiddellijk na afstuderen (augustus 2010) getrouwd.
Dus gewoon even je diploma afwachten, niet W.O.L.F.? :p

++ Ratchet & Clank platinum
++ Mafia III heeft een sterk verhaal
Ik zou enkel trouwen voor de dagen verlof die ik krijg. Hehe
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5258
ShAmPi wrote:Ik zou enkel trouwen voor de dagen verlof die ik krijg. Hehe
Wat een romanticus :D

Sanity penguin wrote:--- begrotingsakkoord dat - alweer tijdelijk - het gat dicht. Opnieuw een stijging van de roerende voorheffing op Tak21. In 2015 pas verhoogt van 25% naar 27% en nu alweer naar 30%. Het is bedroevend om te zien hoe ze mekaar bevechten om toch maar hun eigen postjes te kunnen behouden en met een zogezegd positief akkoord naar buiten te komen.
Sommigen horen het nu in Keulen donderen :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5260
++ tevreden dat ik vandaag thuis kan zitten op mijn gemak
-- wel een veel te lazy gevoel en er moet toch nog wat gewerkt worden vandaag
++ daarna nog wat Rise of Tomb Raider spelen
++ aangenaam weer vandaag
++ ik deeeeeenk dat ik vandaag eens een lekkere lasagne ga eten
-- door verkoudheid proef ik niet zo veel van mijn eten en drinken ;(
-- morgen een extra lange dag op school
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5261
Elexus wrote:+/- activiteit van zondag afgezegd waardoor er wss weer gezaag zal zijn maar gelijk dat'k nu ben, ga ik daar echt niet naartoe ze
-- maandag een lange dag
-- ik moet naar een superchic evenement om een gratis codex fiscaal recht te kunnen bemachtigen, anders kost diene boek mij 55 euro, hoe zot kunt ge het bedenken...
Ze moeten het maar begrijpen dat je ziek bent.
Voor die boek zou ik zeggen "k*** mijn kl****", ik doe niet meer aan die zever en ge betaalt gewoon gelijk een normale persoon.


+/- Wat een freaking grote doos heeft CE van Rise of the Tomb Raider
+++ www via mijn PS4
--- Busritten
--- Waarom moeten al die weirdo's mij weer aanspreken op straat?

+++ Nog 12 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 37 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 44 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 94 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 104 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5263
+++ Nog een klein weekje voor F.A.C.T.S.
--- Serverproblemen...
--- Internetverbinding + PSN account moeten hebben voor iets dat eigenlijk op de disc zou moeten staan? Thanks Tomb Raider...

+++ Nog 11 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 36 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 43 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 93 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 103 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5265
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:+/- activiteit van zondag afgezegd waardoor er wss weer gezaag zal zijn maar gelijk dat'k nu ben, ga ik daar echt niet naartoe ze
-- maandag een lange dag
-- ik moet naar een superchic evenement om een gratis codex fiscaal recht te kunnen bemachtigen, anders kost diene boek mij 55 euro, hoe zot kunt ge het bedenken...
Ze moeten het maar begrijpen dat je ziek bent.
Voor die boek zou ik zeggen "k*** mijn kl****", ik doe niet meer aan die zever en ge betaalt gewoon gelijk een normale persoon.


+/- Wat een freaking grote doos heeft CE van Rise of the Tomb Raider
+++ www via mijn PS4
--- Busritten
--- Waarom moeten al die weirdo's mij weer aanspreken op straat?

+++ Nog 12 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 37 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 44 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 94 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 104 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
verdorie, nu had je BozeGozer en zijn kornuiten eindelijk kunnen vangen !!