Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5296
Mr.Wolf wrote:-------------- Ik krijg constant maar negatieve commentaar op mijn stage, wa ik ook doe :(
-------------- Ik heb daardoor op sommige momenten ook zin om er gewoon mee te stoppen
Zoals Kolm zegt, zeker niet zelf mee blijven lopen. Krijg je steeds van dezelfde personen negatief commentaar? Misschien kan je de volgende keer gewoon zeggen 'interessant dat je dat zegt, wat denk jij dat ik kan doen om het beter te doen?'. Mensen geven nu eenmaal graag goede raad enzo (I'm guility), dus speel daar op in. Wie weet wordt het nog de meest leerzame periode van heel uw opleiding :)
Veel succes :)

--- Gisteren zo weinig geslapen dat ik bij met0t0 gewoon in slaap ben gevallen :p
+++ Super leuk laat verjaardagscadeau :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5297
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:-------------- Ik krijg constant maar negatieve commentaar op mijn stage, wa ik ook doe :(
-------------- Ik heb daardoor op sommige momenten ook zin om er gewoon mee te stoppen
Zoals Kolm zegt, zeker niet zelf mee blijven lopen. Krijg je steeds van dezelfde personen negatief commentaar? Misschien kan je de volgende keer gewoon zeggen 'interessant dat je dat zegt, wat denk jij dat ik kan doen om het beter te doen?'. Mensen geven nu eenmaal graag goede raad enzo (I'm guility), dus speel daar op in. Wie weet wordt het nog de meest leerzame periode van heel uw opleiding :)
Veel succes :)

--- Gisteren zo weinig geslapen dat ik bij met0t0 gewoon in slaap ben gevallen :p
+++ Super leuk laat verjaardagscadeau :D
Iedereen stond recht daar om te vertrekken en ik stelde nog snel de vraag: Is er eigenlijk iets da ik al wel goed gedaan heb hier?
En die vraag zagen ze precies niet direct aankomen. Ik kwam zelf zeer positief naar daar omdat ik dacht da ik het die week super had gedaan, en ze breken mij daar helemaal af. Het ging zelfs zo ver da ze zeiden da ik soms mijn geeuwen onderdruk. Ipv er dan iets positief aan te koppelen, want zo motiveren ze mij niet
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5298
Beterschap @ Kolm
Mr.Wolf wrote: -------------- Ik krijg constant maar negatieve commentaar op mijn stage, wa ik ook doe
-------------- Ik heb daardoor op sommige momenten ook zin om er gewoon mee te stoppen
Iedereen stond recht daar om te vertrekken en ik stelde nog snel de vraag: Is er eigenlijk iets da ik al wel goed gedaan heb hier?
En die vraag zagen ze precies niet direct aankomen. Ik kwam zelf zeer positief naar daar omdat ik dacht da ik het die week super had gedaan, en ze breken mij daar helemaal af. Het ging zelfs zo ver da ze zeiden da ik soms mijn geeuwen onderdruk. Ipv er dan iets positief aan te koppelen, want zo motiveren ze mij niet
Geeuwen onderdrukken is ook omdat ge moe zijt, ik heb nog nooit gegeeuwd van verveling. Je kan mensen hebben op je stage die je niet goed kunnen begeleiden of die je onderuit willen halen. Je kan de tips volgen die hier al gezegd zijn, maar je kan ook van geluk spreken dat ze het nog recht in je gezicht durven te zeggen tijdens je stage, en niet na je stage wanneer je je punten bekijkt en het verslag en verwachtte om te slagen. Als alles goed ging en pas op het einde aan het licht komt dat ze je een negatief verslag geven komt nog harder aan denk ik. Ik ken iemand die dat had.


+++ F.A.C.T.S.
+ Goed geslapen
++ F1 vanavond

+++ Nog 5 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 30 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 37 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 87 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 97 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 24 Oct 2016 16:16, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5301
itsjustme wrote:+ Mijn moeders visum is na de 6e aanvraag eindelijk goedgekeurd
+ Dinsdag naar China
+ 6x in de week fitness gaat prima sinds ik cafeïne pillen gebruik. Eindelijk vul ik mijn tijd eens nuttig.
-- Heb geen tijd/zin meer om te gamen..
+- Nog ff mijn moeder overtuigen mee te betalen aan de nieuwe gopro.
Je weet dat het effectiever is als je juist minder naar fitness gaat? Maximaal 1x in de 2 dagen. Je lichaam moet namelijk de ruimte krijgen om te herstellen...
Ik ben zelf totaal geen fitness persoon, maar mijn shiatsu masseur die mijn broertje geholpen heeft om nu 200 kg te drukken met bankdrukken (hij dacht ooit nog dat 110 zijn max zou zijn) heeft me dat wel eens uitgelegd met ook de hele redenatie erachter, maar je raadt het al... die weet ik niet meer.... :D
Gewoon, omdat het me eigenlijk niet interesseert... :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5302
paveman wrote:
itsjustme wrote:+ Mijn moeders visum is na de 6e aanvraag eindelijk goedgekeurd
+ Dinsdag naar China
+ 6x in de week fitness gaat prima sinds ik cafeïne pillen gebruik. Eindelijk vul ik mijn tijd eens nuttig.
-- Heb geen tijd/zin meer om te gamen..
+- Nog ff mijn moeder overtuigen mee te betalen aan de nieuwe gopro.
Je weet dat het effectiever is als je juist minder naar fitness gaat? Maximaal 1x in de 2 dagen. Je lichaam moet namelijk de ruimte krijgen om te herstellen...
Ik ben zelf totaal geen fitness persoon, maar mijn shiatsu masseur die mijn broertje geholpen heeft om nu 200 kg te drukken met bankdrukken (hij dacht ooit nog dat 110 zijn max zou zijn) heeft me dat wel eens uitgelegd met ook de hele redenatie erachter, maar je raadt het al... die weet ik niet meer.... :D
Gewoon, omdat het me eigenlijk niet interesseert... :D
1x in de twee dagen is wel erg weinig. Bij een total body schema voor mensen die weinig tijd/zin hebben is dat misschien prima, maar met mijn schema kan 6 dagen prima.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5303
Oh nee, ik kan je verzekeren dat als het aan mijn broer zou liggen hij ook elke dag zou fitnessen... Sterker nog...: dat deed hij daarvoor ook.
Hij volgt nu geen schema van de sportschool meer o.i.d. Maar ja: de lui bij de sportschool snappen dan ook niet dat hij zoveel kan drukken, dus geeft al aan hoe beperkt hun kennis daar over het algemeen is.

Anyway: doe wat je ermee wil, maar ik weet in ieder geval zeker dat het minder effectief is dan 1x per 2 dagen. Less is more in dit geval... ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5304
Ik ben het ermee eens @ hierboven dat je beter om de dag kan fitnisse zodat je lichaam op de rustdag kan herstellen, ook ik heb dit geleerd.
Maar vooralsnog ben je eigen baas en moet je zelf weten wat je doe.

+++ vanmorgen flink gewandeld met de kinderwagen
--- 3 verjaardagen gehad afgelopen week, al die verplichtingen
+++ Luke Cage eerste aflevering was cool! Al die Marvel-Netflix series zijn echt super! Ik hou er van.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5306
Het ding is dus dat de spieren die moeten herstellen ook 1 a 2 dagen rust (en dus hersteltijd) hebben met mijn schema. De meesten zijn behoorlijk verbaast over hoe snel ik groei dus ik denk dat het best effectief is.
ShAmPi wrote:Dan ben ik ne serieuzen beer!
Ik ga namelijk 0 x in het jaar gaan fitnessen! :D
Spieren groeien in de rust, dus ja...

+ Mijn moeder overtuigd een gopro te kopen met mij :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5308
+++ F1 gisteren
- onze wc...
--- uren gaan megasnel voorbij...

+++ Nog 4 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 29 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 36 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 86 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 96 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5310
--- :angry: rrrrraaarrgh, ik word zot van iets dat tussen mijn tanden blijft zitten :angry:

+++ Nog 3 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 28 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 35 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 85 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 95 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron