Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5360
-- thesissen :moe:
++ het gaat wel nog vrij vlot vooruit
-- in mijn hoofd gaat het constant van: speel Skyrim speel Skyrim speel Skyrim
++ ik prijs me gelukkig dat dat spel niet uit kwam in de blokperiode :')
-/+ aan het twijfelen om nu toch maar de stap naar een nieuwe gsm te zetten maar in combinatie met al die games en console die ik deze maand zou kopen, wordt het erg kostelijk :/
++ Halloween, de enige 'feestdag' die ik kan appreciëren
-- Halloween betekent ook dat de echte 'feestdagen' eraan zitten te komen, pls kill me :L:
++ de deelnemers van de jobbeurs op m'n school zijn bekend en de Federale Politie komt ook, muchos interesantos!
++ hopelijk vind ik op de beurs een studentenjob en/of een stageplaats :cool:
++ ik heb er alleszins zin in :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5361
Maxidomino wrote:+ Before the Flood, documentaire van Leonardo Di Caprio is uit.
Heb ik gemist, ga moeten zien of ze die nog eens herhalen.
Elexus wrote:-- Halloween betekent ook dat de echte 'feestdagen' eraan zitten te komen, pls kill me
Op het hele gedoe zit ik ook niet te wachten, maar het kerstsfeertje, daar hou ik wel van. Ik "verplaats" me dan ook naar de Amerikaanse kant waar ik altijd vind dat er een zeer aangenaam sfeertje hangt :) (kerstfilms bekijken, shows, liedjes etc)

--- Ochtendgloren in dit huis gaat meestal niet zoals je wilt...
--- De druk in mijn oor door mijn verkoudheid...
+++ F1 & Vettel
+++ Het volgende berichtje krijgen: Dear Customer, Your order is now completed. Product name: FINAL FANTASY XV Ultimate Collector's Edition [PS4] We thank you for your confidence. :jip:

+++ Nog 22 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 29 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 79 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 89 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5365
W.O.L.F. wrote:
paveman wrote:---------------------------- moeder die tumor in hoofd blijkt te hebben
+ het lijkt erop dat het goed te opereren valt
+ ze kijkt er zelf ook nog heel positief tegenaan
- blijft natuurlijk gewoon kut
Wow, damn, sterkte! Dat moet wel erg schrikken zijn! Echt sterkte!
Misschien iets waar je nu niet mee bezig bent, maar waarschijnlijk moet haar haar er af. Als ze gezond en lang haar heeft, is het misschien een idee om het te doneren voor een pruik (dan kan je aan een kapper vragen en bij ons knippen ze dan gratis). Misschien heeft uw moeder wel veel een een pruik voor haar psychologisch herstel. Dat is bij iedereen heel anders, maar altijd een goed idee om er even over te praten :)

+/- Gisteren samen werken met met0t0 (ik voor stage, hij krijgt wel betaald). Het was verschrikkelijk lang rijden (Gent naar Genk) en ik was nogal bang 's ochtends in het donker op de autostrade (ik rij maar om de 3 maand eens mee in een auto), maar wel zo blij dat het met met0t0 was en hij heeft dat super gedaan :)
Ze zal d'r haar er waarschijnlijk niet af hoeven. De tumor zit net boven haar rechter oog, waardoor ze waarschijnlijk via de wenkbrauw zullen kunnen opereren. Woensdag zullen we meer weten in ieder geval.

Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven!!

Jeetje zeg... Anderhalf uur in de auto voor stage.... Pfft! Dat is toch echt erover vindek. Drie kwartier is voor mij de max voor woon-werk of iets soortgelijks.

Enneh... WELCOME BACK RULER! :jip: :D

-- Mijn versie van AC Unity die constant freezes geeft, waardoor de eerste poging co-op met met0t0 mislukt is.. :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5366
@paveman: Ik herinner me dat de connection met uplay echt bagger was. Voor die 10 co-op kills ofzo is het nog wel gelukt maar de missies zelf heb ik in mijn eentje gespeeld terwijl de internetkabel NIET in mijn playstation zat. Want zelfs als je alleen speelt en de game de connection met uplay even verliest, word je uit de co-op mission gegooid en kan je opnieuw beginnen. Oplossing was bij mij toen om stomweg de missies offline te spelen.

--- Hoewel het echte ziek zijn min of meer over is, voel ik me nog altijd niet lekker. Blijf overal pijn hebben.
--- Niet toekomen aan wat ik wil doen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5367
Kolm wrote:@paveman: Ik herinner me dat de connection met uplay echt bagger was. Voor die 10 co-op kills ofzo is het nog wel gelukt maar de missies zelf heb ik in mijn eentje gespeeld terwijl de internetkabel NIET in mijn playstation zat. Want zelfs als je alleen speelt en de game de connection met uplay even verliest, word je uit de co-op mission gegooid en kan je opnieuw beginnen. Oplossing was bij mij toen om stomweg de missies offline te spelen.

--- Hoewel het echte ziek zijn min of meer over is, voel ik me nog altijd niet lekker. Blijf overal pijn hebben.
--- Niet toekomen aan wat ik wil doen.
Hmm. Ik ben blijkbaar helaas niet de enige dus... :( Bedankt voor de tip iig. @met0t0: wordt misschien toch lastig dus... Naja, anders moeten we maar overschakelen op LBP3...? :D

Enneh: beterschap maar weer he! ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5368
Mr.Wolf wrote:+++ Gisteren naar een verjaardagsfeestje geweest. Voor de eerste keer weerwolven gespeeld
Weerwolven is echt fantastisch eh, wij deden dat vroeger bij de lessen Engels als er tijd over was, echt super :)

paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:
paveman wrote:---------------------------- moeder die tumor in hoofd blijkt te hebben
+ het lijkt erop dat het goed te opereren valt
+ ze kijkt er zelf ook nog heel positief tegenaan
- blijft natuurlijk gewoon kut
Wow, damn, sterkte! Dat moet wel erg schrikken zijn! Echt sterkte!
Misschien iets waar je nu niet mee bezig bent, maar waarschijnlijk moet haar haar er af. Als ze gezond en lang haar heeft, is het misschien een idee om het te doneren voor een pruik (dan kan je aan een kapper vragen en bij ons knippen ze dan gratis). Misschien heeft uw moeder wel veel een een pruik voor haar psychologisch herstel. Dat is bij iedereen heel anders, maar altijd een goed idee om er even over te praten :)
Ze zal d'r haar er waarschijnlijk niet af hoeven. De tumor zit net boven haar rechter oog, waardoor ze waarschijnlijk via de wenkbrauw zullen kunnen opereren. Woensdag zullen we meer weten in ieder geval.
Dat is toch (hopelijk) goed nieuws? Ik hoop echt dat alles goed gaat, sterkte :)

+++ Pompoenen uitgehold gisteren, met0t0 zal hier nog wel eens de foto's zetten, zwaar werk, maar wel heel leuk en het resultaat mag er zijn :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5370
--- Slecht geslapen, wakker liggen tot 3u in de ochtend en dan wakker worden met irritante kriebel in de keel...
--- Verkoudheid die omslaat in kriebelhoest...
--- Mijn bank die problemen heeft dus ik kan niks bestellen want mijn betalingen worden niet aanvaard...

+++ Nog 21 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 28 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 78 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 88 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2