Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5371
++ in een vrij toffe mood momenteel :D
++ misschien heeft de witte porto die ik momenteel drink daar wat mee te maken? :p
++ meubels overgekocht van m'n zus voor als ik alleen ga wonen. Een forse investering maar toch weer ik een kost die ik mag schrappen wanneer ik uiteindelijk verhuis ;)
++ rustige avond vandaag :)
++ witte porto zoals reeds vermeld
++ genieten van de 'vakantie'
++ doelstelling thesis zo goed als bereikt
++ 4 van de 6 vakken ook herhaald
++ life is good voorlopig ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5372
Captain Witwicky wrote:--- Slecht geslapen, wakker liggen tot 3u in de ochtend en dan wakker worden met irritante kriebel in de keel...
--- Verkoudheid die omslaat in kriebelhoest...
Snoepjes nemen, op zuigen, niet kauwen. Dat legt een klein laagje suiker in uw keel wat de kriebel stopt.

+++ Gisteren lekker gegeten bij de grootouders van Thomas :)
+/- Ik moet met de hand ingevulde documenten digitaliseren (overtypen) voor stage, saai :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5374
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Slecht geslapen, wakker liggen tot 3u in de ochtend en dan wakker worden met irritante kriebel in de keel...
--- Verkoudheid die omslaat in kriebelhoest...
Snoepjes nemen, op zuigen, niet kauwen. Dat legt een klein laagje suiker in uw keel wat de kriebel stopt.

+++ Gisteren lekker gegeten bij de grootouders van Thomas :)
+/- Ik moet met de hand ingevulde documenten digitaliseren (overtypen) voor stage, saai :(
De kriebel wordt niet gestopt door de suiker, maar doordat de speekselklieren geactiveerd worden. Je kunt net zo goed op een steentje zuigen, mocht je dat willen... :D Dat adviseer ik natuurlijk niet, maar er zijn in ieder geval wel minder ongezonde alternatieven dan iets met suiker erin.. ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5375
W.O.L.F. wrote:Snoepjes nemen, op zuigen, niet kauwen. Dat legt een klein laagje suiker in uw keel wat de kriebel stopt.
paveman wrote:De kriebel wordt niet gestopt door de suiker, maar doordat de speekselklieren geactiveerd worden. Je kunt net zo goed op een steentje zuigen, mocht je dat willen... Dat adviseer ik natuurlijk niet, maar er zijn in ieder geval wel minder ongezonde alternatieven dan iets met suiker erin..
Zoals... :P
Suikerlaagje had ik nog niet van gehoord, van de speekselklieren wel.

--- Wederom slecht geslapen, zeker met het hoesten als je probeert te slapen... ;(
--- Daarom ook nog maar een uurtje wakker vandaag...
--- Gisteren voelde ik me toch niet zo goed, hoofdpijn, hoesten, neus verstopt, etc, heb de indruk dat nu pas de ziekte doorbreekt... :sick:
--- Niet weten hoe ik aan bepaalde dingen zou beginnen...
+++ Zootropolis
+++ Vandaag Deadliest Catch

+++ Nog 20 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 27 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 77 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 87 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5377
@paveman: Thanks! En voor AC... Ik zou gewoon paar keer blijven proberen. Ik weet niet of het bij deze AC relevant is, maar ik herinner me dat ik in de AC games daarvoor (brotherhood, black flag) in-game een betere verbindingsrating kreeg als ik de kabel van de digitale tv gebruikte (gaat van modem naar switch naar box en niet langs router). Had geloof ik iets te maken met NAT-type, hoewel het aangegeven type an sich niet het slechtste was, maakte het wel dat ik in AC soms wat moeite had om met bepaalde vrienden te connecteren.

??? Wel of niet gaan zwemmen vanavond? Afgelopen 2 weken niet kunnen gaan omdat ik te ziek was en nu weet ik niet of ik er wel of niet zin in heb.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5378
paveman wrote:Zoals... een stukje fruit of groente, snoep zonder suiker of suikervervangers (zoals aspartaam - puur vergif!): er zijn niet veel alternatieven, maar ze zijn er wel..!
Ok, dus geen suikervervangers dus :lol:
Op een stukje fruit zuigen kan ik nog makkelijk doen, maar op groente, klinkt niet echt het lekkerste dat er is :P


+ Minder hoesten
+/-- Beter geslapen, maar wel laat in slaap gevallen en vroeg wakker gemaakt worden
--- Te horen krijgen dat herstelling aan de wagen zeer veel zal kosten... ;(
+++ The Crew, in-auto-camera + regen + nacht = zo relaxerend
+++ Deadliest Catch

+++ Nog 19 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 26 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 76 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 86 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5379
++ de juridische noot waaraan ik al de hele 'vakantie' bezig ben, komt stilletjesaan op z'n einde :cool:
-- daarna nog een werkstuk maken van om en bij de 10 pagina's ;(
++ dat is voor volgende week
-- niet kunnen werken aan thesis daardoor
++ volgende week weer verlengd weekend
-- mijn pa die mij een hele dag achter m'n pc ziet zitten (om, zoals vermeld, te werken aan die juridische noot en/of thesis) en dan vraagt of ik in een depressie zit/of ik het plezant vind van een kamerplantje te zijn hele dagen... Ge denkt dan van, oh mijn ouders mogen trots zijn op mij, ik werk goed door en dan krijgt ge dat weer op uw boterham... O.O
-- een mens wil op den duur gewoon ergens anders gaan werken aan schoolstuff omdat het hier toch nooit goed is
++ ouders binnenkort weer eens op reis, dan is er tenminste geen gezaag...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5381
++--/ Aant wachten op mijn pakketje van Bol.com (CoD Infinite Warfare). Geen idee hoe anderen het altijd voor elkaar krijgen om games 1 tot 2 dagen eerder te krijgen... :| Hoe doen die dat toch? Terwijl ik nu zit te wachten en er mij dus nog een paar installatieuren te wachten staan ook nog... Digitale preorders zijn weer bevoordeeld, die hebben kunnen preloaden..
++++ Veranderd van gym. Niet zozeer wegens de sfeer ofzo, maar deze ligt op 700m van waar ik woon en ik bespaar er mij dagelijks een uur mee. Super!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5382
NTGSruler wrote:++--/ Aant wachten op mijn pakketje van Bol.com (CoD Infinite Warfare).
Zie het positiever: je hebt een disc voor een mooie verzameling in de kast en je HDD schijf zal minder snel volzitten
Elexus wrote:-- mijn pa die mij een hele dag achter m'n pc ziet zitten (om, zoals vermeld, te werken aan die juridische noot en/of thesis) en dan vraagt of ik in een depressie zit/of ik het plezant vind van een kamperplantje te zijn hele dagen... Ge denkt dan van, oh mijn ouders mogen trots zijn op mij, ik werk goed door en dan krijgt ge dat weer op uw boterham...
Klinkt me bekend in de oren.


+/- Goed geslapen maar door dat ik te vroeg wakker werd door de deurbel niet zo lang als gewenst geslapen
+++ Vanavond Hawaii Five-O! Eindelijk terug te zien op tv :jip:
--- Waarschijnlijk vandaag mee moeten gaan om de gerepareerde wagen, wat een goed aantal uren in beslag zal nemen = bye bye planning...
+ Jeuj, sales bij Uncharted 4 MP items :)
--- Ik speel geen Uncharted 4 MP, ik zou er zelfs de tijd niet voor hebben... ;(
+ Jeuj, nieuwe levels bij Breach voor Deus Ex :cool:
--- Ik heb geen tijd om Breach te spelen... ;(
--- Hrm, zoveel twijfelen...

+++ Nog 18 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 25 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 75 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 85 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5385
+/- Weer goed geslapen maar moet toch nen keer vroeger in mijn bed gaan hoor want ik wil méér slapen :P
+++ Hawaii Five-O = lekker genieten
--- Square Enix en hun cd's...
+/- Autokosten vallen dicht bij de eerste schatting

+++ Nog 17 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 24 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 74 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 84 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2