Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5390
W.O.L.F. wrote:+++ Pompoenen uitgehold gisteren, met0t0 zal hier nog wel eens de foto's zetten, zwaar werk, maar wel heel leuk en het resultaat mag er zijn :)
Met enige vertraging hier nog een foto daarvan:
Image
--- Morgen nog maar eens mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. Deze keer voor een nieuw voorvork. Hopelijk zijn daarna eindelijk alle problemen eraan opgelost...
+++ Morgen geen les

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5391
--- Weer goed maar weinig geslapen...
--- Planning volledig naar de zak door ochtendsituatie...
--- Wat een irritante ochtend is dit al geweest...
--- Niet veel slechtere ochtenden al gehad...
--- Stress voor dinsdag...
+ Regen
+ Koud weer

+++ Nog 16 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 23 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 73 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 83 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5392
Captain Witwicky wrote:
NTGSruler wrote:++--/ Aant wachten op mijn pakketje van Bol.com (CoD Infinite Warfare).
Zie het positiever: je hebt een disc voor een mooie verzameling in de kast en je HDD schijf zal minder snel volzitten
Helaas klopt dat niet in het geval van PS4 games... Een install van disc schijnt evenveel schijfruimte te nemen als volledig digitaal.... :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5393
paveman wrote:
Captain Witwicky wrote:Zie het positiever: je hebt een disc voor een mooie verzameling in de kast en je HDD schijf zal minder snel volzitten
Helaas klopt dat niet in het geval van PS4 games... Een install van disc schijnt evenveel schijfruimte te nemen als volledig digitaal....
Uhmmm...de disc install duurt veel minder lang dan een digitale download? Das positief, toch? ;)


--- Wat een shitty dag gisteren. Alles wat kon verkeerd gaan ging verkeerd en mijn vader vond het nog eens nodig om weer eens kwaad te worden op mij voor geen reden...
--- Behandeld worden gelijk een klein kind...
--- Stress voor morgen...
+++ Even kunnen ontspannen met The Crew: en een bike gekregen van zo'n online event

+++ Nog 15 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 22 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 72 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 82 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5394
Captain Witwicky wrote:
paveman wrote:
Captain Witwicky wrote:Zie het positiever: je hebt een disc voor een mooie verzameling in de kast en je HDD schijf zal minder snel volzitten
Helaas klopt dat niet in het geval van PS4 games... Een install van disc schijnt evenveel schijfruimte te nemen als volledig digitaal....
Uhmmm...de disc install duurt veel minder lang dan een digitale download? Das positief, toch? ;)
Ik ben eigenlijk wel voor iets tastbaars, iets dat je mooi in de kast kunt zetten en soms nog eens kunt bekijken. Toch heb ik ooit een harde les geleerd. Bij een inbraak werden o.a. mijn beide PS3's meegenomen inclusief alle games. Alleen de PS2 games hebben ze laten staan.

Gelukkig ben ik verzekerd en kreeg een (klein) deel van het geld terug, bonnetjes bewaren en niet in het doosje van de game aub. Games echter zijn volgens de verzekering al kort na aanschaf weinig tot niets meer waard. Ik heb er dan ook van af gezien ze opnieuw aan te schaffen op een paar na. De games van de store echter kun je zo nodig meteen weer downloaden zonder extra kosten. De 'bonnetjes' heb je ook nog allemaal in de historie die de store voor je bijhoudt.

Het grootste gemis waren de save files die je kwijt bent. Weliswaar had ik aan de PlayStations een HDD gehangen waarop ik alle save files in back up had staan. Die hebben de schoften echter meteen ook meegenomen. Daarom alleen al zijn die paar euro's voor je PLUS lidmaatschap jaarlijks de beste investering die je kunt doen.

Bovenstaande geldt niet alleen bij een inbraak, maar ook in geval van brand of een overstroming. Het kan gewoon iedereen overkomen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5395
+++ Lekker lang uitgeslapen
+++ Mad Max game gaan ophalen
--- ondertussen mijn draadloze lader teruggestuurd, want die werkte niet meer
+++ bij Game Mania metal Gear solid phantom pain en AC syndicate gaan omruilen voor battlefield 1 (met opleg van 17 euro)
+++ dying light is fantastisch. Wel vrij moeilijk op het begin, maar nu ik pijl en boog heb, kan ik afstand bewaren tot die vieze zombies.
+++ morgen ook nog thuis
+++ Volgende week nog eens 5 dagen thuis
--- wat een rotweer
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5396
Sora_Lizard wrote:
Captain Witwicky wrote:Uhmmm...de disc install duurt veel minder lang dan een digitale download? Das positief, toch? ;)
Ik ben eigenlijk wel voor iets tastbaars, iets dat je mooi in de kast kunt zetten en soms nog eens kunt bekijken. Toch heb ik ooit een harde les geleerd. Bij een inbraak werden o.a. mijn beide PS3's meegenomen inclusief alle games. Alleen de PS2 games hebben ze laten staan.

Gelukkig ben ik verzekerd en kreeg een (klein) deel van het geld terug, bonnetjes bewaren en niet in het doosje van de game aub. Games echter zijn volgens de verzekering al kort na aanschaf weinig tot niets meer waard. Ik heb er dan ook van af gezien ze opnieuw aan te schaffen op een paar na. De games van de store echter kun je zo nodig meteen weer downloaden zonder extra kosten. De 'bonnetjes' heb je ook nog allemaal in de historie die de store voor je bijhoudt.

Het grootste gemis waren de save files die je kwijt bent. Weliswaar had ik aan de PlayStations een HDD gehangen waarop ik alle save files in back up had staan. Die hebben de schoften echter meteen ook meegenomen. Daarom alleen al zijn die paar euro's voor je PLUS lidmaatschap jaarlijks de beste investering die je kunt doen.

Bovenstaande geldt niet alleen bij een inbraak, maar ook in geval van brand of een overstroming. Het kan gewoon iedereen overkomen.
Het is een zeer spijtige zaak: een diefstal, een brand of een overstroming. Preventief handelen zoals tickets bijhouden of een PS+ lidmaatschap nemen zijn niet alleen voor zulke zaken goed, maar ook bij defecten, waar ik me ook af en toe zorgen over maak. Men doet het ook bij pc, een back up op een externe schijf. Maar of men zich aanpast door een situatie is nog een hele andere ingewikkelde, interessante discussie denk ik :)

--- Weet niet wat ik morgen mag verwachten van de sollicitatie, is om 17u30 en ik lees dat het bureau daar sluit om 18u. Ik denk nu toch niet dat er nog om 17u30 mij een examen zal gevraagd worden...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5398
Da_SoldierBE wrote:------ laatste 3 maanden liep alles maar mis dat maar mis kon lopen.
--- hoogtepunt vandaag toen ik naar huis aan het rijden was en moest uitwijken voor iemand die om me vak afweek en daarna een boom raakte :|
---- ik heb ook angst gekregen om te praten met een persoon die ik heel graag mag maar dan niet durf omdat ik denk haar tijd niet waard te zijn :/

Oei dat is geen goed nieuws. Heb je verwondingen? En hoe is het met je auto?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5399
--- brrrr, veel stress voor strakjes

+++ Nog 14 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 21 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 71 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 81 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5400
Da_SoldierBE wrote:------ laatste 3 maanden liep alles maar mis dat maar mis kon lopen.
--- hoogtepunt vandaag toen ik naar huis aan het rijden was en moest uitwijken voor iemand die om me vak afweek en daarna een boom raakte :|
---- ik heb ook angst gekregen om te praten met een persoon die ik heel graag mag maar dan niet durf omdat ik denk haar tijd niet waard te zijn :/
Goed rot dit! Ik hoop dat het (relatief) goed met je gaat.
@Captain: succes vanmiddag! :cool:
Als iemand die vaak aan de andere kant van de tafel zit, zou ik zeggen: vergeet vooral niet gewoon jezelf te zijn! Ik verwacht zelf nooit een perfect antwoord of iemand zonder zenuwen etc., maar wel dat je bent wie je bent zodat ik kan zien of degene bij mijn bedrijfscultuur past.
Image