Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5401
paveman wrote:
Da_SoldierBE wrote:------ laatste 3 maanden liep alles maar mis dat maar mis kon lopen.
--- hoogtepunt vandaag toen ik naar huis aan het rijden was en moest uitwijken voor iemand die om me vak afweek en daarna een boom raakte :|
---- ik heb ook angst gekregen om te praten met een persoon die ik heel graag mag maar dan niet durf omdat ik denk haar tijd niet waard te zijn :/
Goed rot dit! Ik hoop dat het (relatief) goed met je gaat.
@Captain: succes vanmiddag! :cool:
Als iemand die vaak aan de andere kant van de tafel zit, zou ik zeggen: vergeet vooral niet gewoon jezelf te zijn! Ik verwacht zelf nooit een perfect antwoord of iemand zonder zenuwen etc., maar wel dat je bent wie je bent zodat ik kan zien of degene bij mijn bedrijfscultuur past.
Bij mijn eerste sollicitatie ging ik daarheen met in het hoofd "het moet voor mij niet" dus was ik heel relaxed en mezelf. Zonder geforceerde antwoorden ed.

Nu 10 jaar later zit ik hier nog :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5410
Mja, de verkiezingsuitslag is toch wel bizar te noemen. Zo zie je opnieuw dat peilingen niets betekenen.
Of misschien krijgen we nog eens een verkiezingsschandaal à la Nixon achteraf :p

Bij ons op kantoor heeft het alleszins een grote impact. De beurzen krijgen klappen en het is nu zaak om hier correct op in te spelen.
Alleszins; iedereen die er nu interesse in heeft, inkopen die handel ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5412
paveman wrote:@Captain: succes vanmiddag! :cool:
Als iemand die vaak aan de andere kant van de tafel zit, zou ik zeggen: vergeet vooral niet gewoon jezelf te zijn! Ik verwacht zelf nooit een perfect antwoord of iemand zonder zenuwen etc., maar wel dat je bent wie je bent zodat ik kan zien of degene bij mijn bedrijfscultuur past.
Bedankt. Ik ben altijd mezelf, ik weet eigenlijk niet hoe ik iemand anders moet zijn...het probleem is alleen dat mezelf zijn zo te zien niet/nooit werkt... :think:
Ik kan het perfect verwoorden met iets dat ik onlangs zag en het ging ongeveer zo: "so, Donald Trump can become president with no political background, while I need a masters degree and 5 years of experience for my first job"

--- Dinsdag was eigenlijk niet zo tof...
--- Sollicitatie ging maar zo-zo, vooral moeilijkheden gehad met vragen die ik moeilijk kan beantwoorden doordat ik met die vragen nog geen ervaring heb...
--- Komt er dan nog eens bij dat het voor een tijdelijke betrekking is, terwijl ik ook voor een vaste job kan solliciteren maar daar hangen moeilijke testen aan vast...dat mochten ze wel eens duidelijk maken vanaf het begin, want ik was onder de indruk dat ik dus voor de vaste solliciteer, maar dat onderscheid is nergens te vinden in de vacature...
+ Woensdag boodschappen gedaan...in de regen (ja, dat is een plusje)
+++ Deadliest Catch
+++ Ontspannen met de The Crew en soundtrack van Deus Ex: MD
--- Computerscherm valt soms volledig uit / Computer is af en toe een serieuze slowpoke :?

+++ Nog 12 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 19 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 69 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 79 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5413
-- druk druk druk
++ thesis gaat voorlopig nog steeds gestaag vooruit
-- moet nog aan een ander werkstuk beginnen, pff, totaal geen zin in ;(
-- ik kom hier beneden zitten met het gedacht dat het hier stil ging zijn, zit mijn pa mee vanalles te smijten in de keuken en luid naar filmkes op den tablet te kijken :')
++ mij straks maar boven zetten
-- straks eens zien om ruimte te maken voor Dishonored 2 op de PS4 want ie zit weer bomvol
++ zin in een gamedag/nacht
-- maar die hou ik toch nooit vol :p
++ verlengd weekend
++ 2 maandagen valt er een les weg, dus kan ik uitslapen en verder werken aan thesis/werkstuk
-- dure maand
++ maar 't is voor leuke dingen
+/- erna toch weer wat de portemonnee toetrekken though
-- bijna december
-- feestdagen komen dichter
-- blok komt dichter
-- examens komen dichter
-- zit wat achter met studeren door al dat schrijf/opzoekwerk :/
++ de reacties van m'n proffen op de verkiezingsuitslag
-- de verkiezingsuitslag xD
Image