Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5419
Da_SoldierBE wrote:---- ik heb ook angst gekregen om te praten met een persoon die ik heel graag mag maar dan niet durf omdat ik denk haar tijd niet waard te zijn :/
We hebben hier al meerdere jonge mannen gehad die smoorverliefd waren op een meisje. Ik denk dan altijd 'ze zouden het eens moeten weten die meisjes'. En als zij van mening is dat jij haar tijd niet waard bent, is zij uw tijd niet waard. Maar dat gaat u niet veel veder helpen eh :(
(en nu gaat blijken dat het totaal niet om een verliefdheid gaat en fail ik gigantisch met deze post :p)
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:+++ Godzijdank geen Clinton
---- Nu is daar die andere kwal verkozen


Image
Wel met de kleur zit je alleszins al juist...

--- Ik denk dat ik de komende 4 jaar in bed ga kruipen, de lakens over mijn hoofd ga trekken en wachten tot alles gepasseerd is...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5421
--- Er is teveel spanning in dit huis...
--- "Ik heb het recht om..." zegt mijn vader. Oh, mooi, dus wij niet? :angry:
+ Alles lijkt goed te komen met mijn Watch_Dogs 2 bestelling voor mijn broer
+++ Bear Grylls
--- Weinig tijd om te gamen omdat ik rekening moet houden met mijn vader...
--- Gisteren was mijn computer tergend traag...

+++ Nog 11 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 18 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 68 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 78 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5423
--- Mijn spiegelbeeld tegen mij vanochtend: "told you so, er was teveel spanning in het huis gisteren" :|
--- Vroeg opstaan + net alsof ik niet geslapen heb...
+++ The Crew (story) uitgespeeld
--- Moeder is ziek...
--- Ik moet de boodschappen overnemen...

+++ Nog 10 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 17 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 67 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 77 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5424
+++ lekker gezond fris weertje

--- ligt het aan mij of heeft België meer feestdagen/vrije dagen dan Nederlanders op een jaar? Ik woon aan de grens en het was niet normaal druk bij ons in de winkel, poten onder me lijf gelopen en heb het bijna niet aangekomen zo druk.

+++ top omzet gisteren dan weer wel

+++ Skyrim
+++ Hitman
+++ Netflix
+++ Sinterklaas
:P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5425
Colossus wrote:+++ lekker gezond fris weertje

--- ligt het aan mij of heeft België meer feestdagen/vrije dagen dan Nederlanders op een jaar? Ik woon aan de grens en het was niet normaal druk bij ons in de winkel, poten onder me lijf gelopen en heb het bijna niet aangekomen zo druk.
Is 11 november geen feestdag bij jullie? Misschien leeft dat iets meer in België omdat het front van de eerste wereldoorlog hier was. Alleszins, alle winkels zijn dan dicht bij ons en Belgen winkelen graag in Nederland, geen idee of dat omgekeerd ook zo is eigenlijk? Mijn schoonouders waren gisteren vrees ik ook in Nederland :p

+++ Cosy kleren en thee :q:
(we missen een winterse emoticon!)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5426
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:
--- ligt het aan mij of heeft België meer feestdagen/vrije dagen dan Nederlanders op een jaar? Ik woon aan de grens en het was niet normaal druk bij ons in de winkel, poten onder me lijf gelopen en heb het bijna niet aangekomen zo druk.
Is 11 november geen feestdag bij jullie? Misschien leeft dat iets meer in België omdat het front van de eerste wereldoorlog hier was.
Nederland was neutraal tijdens de Eerste Wereldoorlog ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5429
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:+++ lekker gezond fris weertje

--- ligt het aan mij of heeft België meer feestdagen/vrije dagen dan Nederlanders op een jaar? Ik woon aan de grens en het was niet normaal druk bij ons in de winkel, poten onder me lijf gelopen en heb het bijna niet aangekomen zo druk.
Is 11 november geen feestdag bij jullie? Misschien leeft dat iets meer in België omdat het front van de eerste wereldoorlog hier was. Alleszins, alle winkels zijn dan dicht bij ons en Belgen winkelen graag in Nederland, geen idee of dat omgekeerd ook zo is eigenlijk? Mijn schoonouders waren gisteren vrees ik ook in Nederland :p

+++ Cosy kleren en thee :q:
(we missen een winterse emoticon!)
Bij ons is alleen met kerst, Pasen, Pinksteren, Hemelvaart en nieuwjaar de winkel dicht, naar mij weten komen wij dan niet massaal naar België toe, wij krijgen wel altijd een invasie van jullie omdat we maar 5 km van de grens zitten, goeie klanten zijn jullie wel maar ik vergeet altijd wanneer jullie weer eens vrij zijn, anders kan ik er rekening mee houden en heb ik het minder druk he :smug:
Image
cron