Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5447
Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Das mega vervelend. Als het een studie is die je graag doet mag dit niet de domper zijn waardoor je niet door kunt, een stage kan je altijd hernemen (hoe dom het ook mag klinken op dit moment). Hopelijk komt het nog goed!

... da fuq ...
--- Mijn vader is een `%*$£µ
--- Ge geeft mij hele dag geen praat ====> hij slaapt al 5 uren in de zetel
--- Ge moet de gordijnen dicht doen ====> heb geen licht nodig en ik spaar energie, maar dat is ook niet goed zo te zien
--- Ge moet het pakje niet op zijn kop zetten ====> een game op zijn kop in een grote kartonnen doos is geen gevaar
--- Alles weer verdraaien en erger maken dan het is...
--- Heel mijn humeur naar de zak en ik voorspel nog meer geruzie vanavond...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5448
Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Echt rot om zoiets te horen. Maar misschien nog even afwachten tot je stage hebt gedaan op een andere plaats? Want ik vermoed dat uw richting redelijk veel stage heeft gedurende de opleiding. Nu is het misschien niet goed omdat uw stagebegeleiders een hoop muggenzifters zijn terwijl op een andere stageplaats de begeleiders misschien wel tevreden zouden zijn van jou.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5449
Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Wat deed jij nu weer van richting? Stellen ze daar zo'n zware eisen ofzo? Amai, sterkte. Laat u zeker niet doen. Als je echt wil slagen in de richting dat je doet, dan lukt dat gegarandeerd. Ik weet het, 't is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik heb zelf gezien naar hoeveel spijt het kan leiden als je stopt met een studie die je eigenlijk wou doen. Kop op, laat u niet kennen. Over een paar jaar, eenmaal ge een goeie job hebt, gaat ge die mensen een dikke f*ck you in het gezicht kunnen geven. Iedereen kent z'n tegenslagen bij de studies maar als ge kunt tonen dat ge sterker zijt dan wat anderen van u denken, is het eindresultaat nog zo mooi. Als ge u er echt ongelukkig voelt, is dat een andere kwestie natuurlijk.

Ot:

++ home alone, dus rust
-- moet dringeeeeend in gang schieten met schoolwerk of 't wordt weer veel te laat doorwerken vandaag
++ taak milieurecht vlot nog vrij goed, ik ben er content van
-- 't is nog niet af
++ donderdag jobbeurs en een compagnon gevonden om me te vergezellen
++ geurkaarsen
++ sjaal van Emily Kaldwin en Dishonored T-shirt gewonnen
++ Dishonored 2 is een plezant spel
-- niet zoveel tijd om te gamen
++ mss vandaag wat op de mini nes spelen, ideaal voor 5 mins pauze op te vullen
++ vanavond mss een filmpje kijken, te zien hoe laat het wordt
-- morgen lange schooldag, bleh
++ mijn nieuwe handschoenen en muts eens uittesten morgen :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5450
Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Als het echt zoveel escaleert, is er dan geen contactpersoon binnen uw opleiding waar ge bij terecht kunt? Want als ze dat gewoon zeggen zonder dat ge weet wat ge eraan kunt doen, is dat uiteraard helemaal niet eerlijk.

+++ Dit herfstweer is ideaal als ik toch een hele dag binnen zit
--- Nog altijd weinig besef dat het semester al een tijdje bezig is... Dat komt ervan met zo weinig vakken en dan tegelijkertijd nog wat proberen werken
+++ Studentenjob die ik sinds deze zomer deed, zit erop...
--- ... ergens ook wel jammer. Mijn werk zat er volledig op, dus ik kon sowieso niks nuttigs meer doen. Maar 't waren leuke collega's en een goede sfeer

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5451
+ Goed geslapen yes
--- Ik verwacht een mailtje van Ubisoft met DLC codes voor Watch_Dogs 2 maar mijn gevoel zegt me dat er weer iets mis loopt...
++ Ghost in the Shell trailer zit er ... mja deftig uit

+++ Nog 7 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 14 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 17 dagen voor RE 4-5-6
+++ Nog 36 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 64 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 74 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5454
Colossus wrote:+++ nieuwe avatar, en wat vinden we ervan? of wat vonden we van de vorige?
weten jullie ook waar het van is?
Zonder er iets van te weten: Game of Thrones
Was de vorige niet Simba? Nothing can beat Simba

--- Typisch mijn vader: haat Nicole Kidman, maar omdat hij voor de een of andere reden weer een degout heeft aan mij, kijkt hij met alle plezier naar een film met haar.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5455
Colossus wrote:+++ nieuwe avatar, en wat vinden we ervan? of wat vonden we van de vorige?
weten jullie ook waar het van is? :love:

+++ ik ben er blij mee in ieder geval :cool: :cool: :cool:
Ik vind die van Mr. Wolf (eerste post op deze pagina) wel bij je passen... :P
Heel eerlijk gezegd vond ik de vorige ook mooier. Gezien de 3 draken zou het gokje van Captain me ook erg logisch lijken...
Image
cron