Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5536
itsjustme wrote:
Colossus wrote:--- :angry: Wat kan een mens zich belazerd voelen,
ik heb 2 SD kaartjes besteld bij bol.com, dus ik heb netjes mailtjes gehad dat de bezorger onderweg is van PostNL,

Kom ik net thuis van het werk, lees ik in de mail dat me 'pakketje' is bezorgt vandaag om 13.49 uur, dus ik open de brievenbus: Leeg.
zelfs geen briefje, dus ik kijk nog eens goed binnen, niks.

:angry: :angry: mijn bloed staat te stollen, ik kan hier zo slecht tegen.
Natuurlijk kan PostNL een fout maken, fouten maakt iedereen.
Maar gewoon met de computer bevestigen dat het pakketje is geleverd terwijl dit niet zo is? kan ik geen fout meer noemen maar gewoon oplichting.

Ik bedenk me ook ineens hoe slap ik in deze zaak sta. Want wie kan bewijzen dat ik ook echt niks heb ontvangen? PostNL heeft gewoon zwart op wit gezet dat me pakket is geleverd... dus het is naar mijn idee hun woord tegen het mijne....?

Bol.com is een onderzoek gestart en ik word hierover terug gebeld als hun meer weten...
Maar door de een of de ander manier zie ik de dingen somber in. Het was toch uit mijn hoofd gezegt 59 euro, ik heb namelijk al betaald...

afwachten dan maar :angry:
Ze hebben geen handtekening van je dus zal vast wel goed komen.
hopelijk is postbode Sjarel er niet mee lopen ! :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5537
Captain Witwicky wrote:--- Vraag me af waar die pijn/gevoel in mijn zij vandaan blijft komen...
Jij lijkt altijd wel ergens pijn te hebben, al eens voor een groot onderhoud geweest? Misschien toch teveel constante stress? Op zich is stress niet zo erg, maar als het constant is en niet met pieken en dalen, dan is het niet gezond meer en loop je het risco dat je lichaam nog nauwelijks uit die stress-modus raakt...

+++ Wel een heel goede beoordeling gekregen van mijn stagementor :girl:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5541
Elexus wrote:++++++++ op 6 december komt Ark: Survival Evolved uit op de PS4, finally!! :D
welja it made my day :)

++ dat hierboven dus
++ watch dogs is een awesome game
++ vnv resi evil 4 beginnen
++ sessies met psycholoog helpen veel
-- beetje problemen hier en daar
+ maar ze wel aan het aanpakken om het beter te maken
++ gistern een voor mij moeilijke maar nodige stap gepakt
-- bikan serieus accidentje gehad op werk, met geluk niks aan de hand
+/- beetje afwezig geweest hier maar ik ben terug :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5545
+++ ik ben ongelooflijk trots, de kleine kan sinds gisterenmiddag ineens lopen! :D

Het ging al de laatste tijd steeds beter van bank naar tafel kleine sprongetjes, het is ook zo bizar dat hij gisterenochtend nog niks deed en dat ineens de knop om is en hij gewoon super stabiel vanaf de bank naar de gang naar de keuken en terug loop, wij wisten niet wat we zagen :D <3

+++ SD kaart na veel bellen en gedoe toch aangekomen bij ons, hij was in een ander dorp in een ander straat geleverd die totaal niet op de onze deed lijken, alleen het huisnummer klopte, Achja ik heb hem!

+++ vanaf nu kan ik achter de kleine aan lopen, nu is de rust echt voorbij en de grote kattenkwaad denk echt begonnen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5546
Colossus wrote:+++ ik ben ongelooflijk trots, de kleine kan sinds gisterenmiddag ineens lopen! :D

Het ging al de laatste tijd steeds beter van bank naar tafel kleine sprongetjes, het is ook zo bizar dat hij gisterenochtend nog niks deed en dat ineens de knop om is en hij gewoon super stabiel vanaf de bank naar de gang naar de keuken en terug loop, wij wisten niet wat we zagen :D <3

+++ SD kaart na veel bellen en gedoe toch aangekomen bij ons, hij was in een ander dorp in een ander straat geleverd die totaal niet op de onze deed lijken, alleen het huisnummer klopte, Achja ik heb hem!

+++ vanaf nu kan ik achter de kleine aan lopen, nu is de rust echt voorbij en de grote kattenkwaad denk echt begonnen!
Herinner ik mij ook nog goed :)
Zalig met die kleine gastjes; van het ene moment op het andere lijken ze ineens alles te kunnen :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5548
++ 10 euro gewonnen met Het Laatste Nieuws
++ Far Cry Primal uiteindelijk voor maar € 15 meegekregen in de collishop
++ beetje leren op't gemak vandaag
++ vrijdag
++ weekend
++ nog maar een paar daagjes tot Ark
-- december, let the study games begin D:
++ voorlopig zie ik het nog allemaal best goed zitten :)
-- MediaMarkt heeft echt de slechtste klantenservice ooit... en toch blijf ik er kopen, domme ik

EDIT:

+++ pakket superhero dvd's en bluray's gewonnen: o.a. Gotham, Arrow en The Flash. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5549
Elexus wrote:++ 10 euro gewonnen met Het Laatste Nieuws
++ Far Cry Primal uiteindelijk voor maar € 15 meegekregen in de collishop
++ beetje leren op't gemak vandaag
++ vrijdag
++ weekend
++ nog maar een paar daagjes tot Ark
-- december, let the study games begin D:
++ voorlopig zie ik het nog allemaal best goed zitten :)
-- MediaMarkt heeft echt de slechtste klantenservice ooit... en toch blijf ik er kopen, domme ik
Ze zijn vaak gewoon zo verrekte goedkoop... blijft het interessant dus om er te kopen. Qua service hoef je er idd alleen niets van te verwachten.

Naast dat ik voorstander van 'support your local' ben, is dat een tweede reden om grotere apparaten iets duurder bij een lokale winkel mét service te kopen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5550
Kolm wrote:+++ Final Fantasy XV Collector's edition is binnen! Afgelopen maandag had ik de bezorger gemist
Jeeeuujjj :cool:
Elexus wrote:++++++++ op 6 december komt Ark: Survival Evolved uit op de PS4, finally!!
Ik ben veel van mijn interesse in dit game verloren...
W.O.L.F. wrote:Jij lijkt altijd wel ergens pijn te hebben, al eens voor een groot onderhoud geweest? Misschien toch teveel constante stress? Op zich is stress niet zo erg, maar als het constant is en niet met pieken en dalen, dan is het niet gezond meer en loop je het risco dat je lichaam nog nauwelijks uit die stress-modus raakt...
Interessant, maar ik ben bij de dokter geweest (niet voor een groot onderhoud). Kan nog vanalles zijn omdat ik mij voor de rest goed voel. Ik ga best wel een echografie laten nemen om te zien of ik geen vergrote lever heb, yikes :(

--- 2 lange dagen achter de rug...
--- Ik haat al die drukte bij het openbaar vervoer...
--- Maken we nu al ruzie over een wc-bril die op of neer is? Yep... ;(
+++ OMG, gewoon rondlopen in de wereld van FFXV is al fantastisch!
+++ Plots veel goesting in tonijnsalade :P

+++ Nog 19 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 47 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 57 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron