Re: 'It's all about the drinks'-topic

558
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Gisteren een heel lekker lokaal bier gedronken :)
Het is eigenlijk bedoeld om bij kaas van het Hinkelspel (Gentse kaasmakerij) te gaan, maar de kaas zal ik er bij een volgende proefbeurt wel bijhalen :)
Kijkijk :P mijn ma werkt daar
Hoe heet ze? Dan doen we haar de groeten :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

566
Tjeefkeuh wrote:
W.O.L.F. wrote:Hoe heet ze? Dan doen we haar de groeten :)
Ik denk niet dat ze er veel zou van begrijpen :P
Wel ik heb in de klas gezeten met iemand wiens moeder daar heeft gewerkt of nog steeds werkt (ik ga niet regelmatig genoeg om zeker te zijn), dus nu begin ik te twijfelen wie jij bent... :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

567
gamerke1992 wrote:Ik heb mij vandaag weer laten gaan en heb veel soorten kerstbier gekocht (30 Euro aan losse flesjes uitgegeven). Nu ben ik het kerstbier van sint bernardus aan het drinken. Een echte aanrader, amai.
Dat kerstbier ga ik binnenkort ook eens drinken :)

Vanavond is het de beurt aan een Abbaye des Rocs-bier, deze keer het amberbier :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

570
W.O.L.F. wrote:Ik hou de laatste 2 dagen groene-thee dagen, ik heb groene thee met rozen en munt; nacht (bloemig); pink lady; appel-kweepeer; Yasmijn; munt; vanille; mango-lechy en winteravond :)
Geen idee welke thee ik onlangs bij u heb gedronken? Munt met honing? Dat is iets dat ik wel nog lust, maar voor de rest niet zoveel thee :p

Gisteren dit bier gedronken:
Image
Het wordt als een IPA beschouwd door de brouwer, maar daar heb ik toch bijzonder weinig van gemerkt. IPA of niet, ik vond het wel een heel lekker bier!

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image