Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

556
Captain Witwicky wrote:--- Mijn vader die zelfs zit te luisteren naar het getokkel op het keyboard om af te leiden op welke sites ik zit...bijvoorbeeld hier of op de VDAB.
Gij kent die site van de VDAB ondertussen wel al vanbuiten zeker? Als ge zegt dat uw vader wil dat ge daar altijd op zit :O

+++ Les van vandaag ging nog goed, veel kunnen noteren
+/- Feedback van een taak was min of meer goed
--- Moe!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

557
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Mijn vader die zelfs zit te luisteren naar het getokkel op het keyboard om af te leiden op welke sites ik zit...bijvoorbeeld hier of op de VDAB.
Gij kent die site van de VDAB ondertussen wel al vanbuiten zeker? Als ge zegt dat uw vader wil dat ge daar altijd op zit
Ik zit er elke dag op. Hopend op een passende én interessante vacature.
En ook omdat mijn vader het verwacht en omdat ik anders in zijn ogen "niks zit te doen".
Ondertussen kan ik dan lekker switchen dus hier en daar. :cool:

+++ Gamegasm: trailer van DMC4: SE is er !!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

558
Captain Witwicky wrote:En i.v.m. een job vinden, ik geloof dat het iets meer te maken heeft met ervaring dan met zelfvertrouwen of uitstraling ;)
Dat zou zo moeten zijn ja, maar dat is het niet. Je kan een werkgever altijd bijscholen, maar foute uitstraling, daar valt moeilijker aan te werken...

+/- Het doet altijd weer raar als ik weer eens les heb, ik heb zo weinig les eh :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

560
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:En i.v.m. een job vinden, ik geloof dat het iets meer te maken heeft met ervaring dan met zelfvertrouwen of uitstraling ;)
Dat zou zo moeten zijn ja, maar dat is het niet. Je kan een werkgever altijd bijscholen, maar foute uitstraling, daar valt moeilijker aan te werken...
Foute uitstraling heb ik niet. Misschien niet het gepaste profiel voor het bedrijf, maar enthousiast, nieuwsgierig, verzorgd etc wel. Het kan misschien altijd beter, maar fout is het niet.


--- Half/half geslapen...
--- Vervelende situaties thuis zetten zich nog steeds voort...
+/- Zo te zien is PXtR nog niet offline dus nog snel even posten zie! :D
+++ Oh My God, al het DMC4: SE nieuws <3
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 52 dagen
+++ Nog 79 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

562
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:En i.v.m. een job vinden, ik geloof dat het iets meer te maken heeft met ervaring dan met zelfvertrouwen of uitstraling ;)
Dat zou zo moeten zijn ja, maar dat is het niet. Je kan een werkgever altijd bijscholen, maar foute uitstraling, daar valt moeilijker aan te werken...
Moet akkoord gaan, denk dat je de invloed van zelfvertrouwen en uitstraling zeker niet mag onderschatten. Als ze moeten kiezen tussen iemand met exact hetzelfde cv als een ander maar gij hebt veel zelfvertrouwen (getoond) gaan ze toch sneller voor u kiezen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

563
The Wastelander wrote:
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:En i.v.m. een job vinden, ik geloof dat het iets meer te maken heeft met ervaring dan met zelfvertrouwen of uitstraling ;)
Dat zou zo moeten zijn ja, maar dat is het niet. Je kan een werkgever altijd bijscholen, maar foute uitstraling, daar valt moeilijker aan te werken...
Moet akkoord gaan, denk dat je de invloed van zelfvertrouwen en uitstraling zeker niet mag onderschatten. Als ze moeten kiezen tussen iemand met exact hetzelfde cv als een ander maar gij hebt veel zelfvertrouwen (getoond) gaan ze toch sneller voor u kiezen.
Klopt als een bus. Wij hebben hier ook al sollicitaties gehad in het verleden van personen met quasi dezelfde studies of capaciteiten. Maar afhankelijk van de functie wordt er ook gekeken naar persoonlijkheid en in welke mate die "van belang is". Wij hadden bv. iemand nodig als verzekeringsadviseur en die dus ook dagdagelijks in contact komt met klanten e.d. In dat opzicht is een persoon met uitstraling en zelfvertrouwen van groot belang.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

565
@afdwalers: Maak een topic over solliciteren ;)

--- Met beide ouders in de buurt een vrachtwagen laden is stressvol... :angry:
+/- Het ging er maar net in, moesten 1 pallet met grote dozen bovenop een andere stapelen weliswaar. 23 palletten + elektrisch transpallet (of 24 palletten zonder el tp) is maximum blijkbaar.
--- Nu nog hele dag in winkel en moet eigenlijk nog zoveel andere dingen doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

566
--- Ik had beter kunnen slapen...
--- Stomme lattenbodem
--- WHAT THE F*** MAN NUMMER 1! Kloteshit dat het hier altijd is. Gisteren ruzie met mijn ouders omdat ze vinden dat ik teveel saus/olijfolie gebruik bij mijn eten. Ze hebben totaal geen notie van wat te veel of te weinig is want ze gebruiken het zelf niet. Ik weet perfect hoeveel saus/olijfolie ik nodig heb om mijn gerecht beter te laten smaken! :bomb:
--- WHAT THE F*** MAN NUMMER 2! Een paar druppels water + de ruzie van gisteren escaleert in weer een fikse ruzie over vanalles dat slecht is aan mij door mijn vader. Verschrikkelijk hoe zoiets kan leiden tot wéér strengere regels voor mij! Ook verschrikkelijk hoe mijn vader denkt over mij, en over wat ik niet mag doen maar hij wel! :bomb:
--- Mijn ouders denken zo raar en eng over verschillende dingen, ik haat het, het zorgt voor teveel wrijving hier. Ben ik nu de enige die hier normaal denkt! :bomb:
--- Gisteren was al naar de vaantjes, vandaag nu ook, waarschijnlijk de rest van de week ook. :bomb: :angry:
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 51 dagen
+++ Nog 78 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

569
Captain Witwicky wrote:--- Ik had beter kunnen slapen...
--- Stomme lattenbodem
--- WHAT THE F*** MAN NUMMER 1! Kloteshit dat het hier altijd is. Gisteren ruzie met mijn ouders omdat ze vinden dat ik teveel saus/olijfolie gebruik bij mijn eten. Ze hebben totaal geen notie van wat te veel of te weinig is want ze gebruiken het zelf niet. Ik weet perfect hoeveel saus/olijfolie ik nodig heb om mijn gerecht beter te laten smaken! :bomb:
--- WHAT THE F*** MAN NUMMER 2! Een paar druppels water + de ruzie van gisteren escaleert in weer een fikse ruzie over vanalles dat slecht is aan mij door mijn vader. Verschrikkelijk hoe zoiets kan leiden tot wéér strengere regels voor mij! Ook verschrikkelijk hoe mijn vader denkt over mij, en over wat ik niet mag doen maar hij wel! :bomb:
--- Mijn ouders denken zo raar en eng over verschillende dingen, ik haat het, het zorgt voor teveel wrijving hier. Ben ik nu de enige die hier normaal denkt! :bomb:
--- Gisteren was al naar de vaantjes, vandaag nu ook, waarschijnlijk de rest van de week ook. :bomb: :angry:
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 51 dagen
+++ Nog 78 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
i know the feeling bro. men ouders weetn van mij ook nie veel goe
++ tralalal
++ veel werk
- geen zin in overuren want baas loopt heelsan rond
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

570
--- Heb nog geen enkel keer het gevoel gehad dat een examen goed ging
--- Dienen van godsdienst 'ge moet geen begrippen kennen letterlijk'. Effectief 3 kwart van de punten van heel da examen waren begrippen.
---- Morgen mijn ergste vak Frans...
--- Te veel ---
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron