Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5554
paveman wrote:
Elexus wrote: -- MediaMarkt heeft echt de slechtste klantenservice ooit... en toch blijf ik er kopen, domme ik
Ze zijn vaak gewoon zo verrekte goedkoop... blijft het interessant dus om er te kopen. Qua service hoef je er idd alleen niets van te verwachten.

Naast dat ik voorstander van 'support your local' ben, is dat een tweede reden om grotere apparaten iets duurder bij een lokale winkel mét service te kopen.
Bij mij viel de service tot nu toe goed mee. Mijn doctafoon (zo'n ding kost 75 euro) had het nog geen jaar na aankoop begeven, ik had geen kasticket meer, maar aan de hand van een rekeningafschrift konden ze de aankoop zo traceren en nu is het naar de maker voor herstelling, ik ben benieuwd...

--- Gisteren gevallen met de fiets, gelukkig enkel een kleine bloeduitstorting in mijn duim (zo gelijk een blauwe plek, maar dan tussen mijn gewricht) en verder zelfs geen kleerscheuren, oef! :relief:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5556
gamerke1992 wrote:--- Al mijn aankopen bij zalando blijken te groot te zijn, jammer. Waren leuke prijzen door de black friday deals.
--- al sinds gisteren hoofdpijn. Ik dacht dat het door de affligemse bieren was, maar vandaag is het nog niet beter.
+++ goed geslapen
+++ nu toch even wat gamen
+++ deze avond wild gaan eten op restaurant
+- hopelijk voel ik mij dan beter
Doe maar rustig aan, dan smaakt het eten beter :lol:

+++ weekend!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5558
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:--- Al mijn aankopen bij zalando blijken te groot te zijn, jammer. Waren leuke prijzen door de black friday deals.
--- al sinds gisteren hoofdpijn. Ik dacht dat het door de affligemse bieren was, maar vandaag is het nog niet beter.
+++ goed geslapen
+++ nu toch even wat gamen
+++ deze avond wild gaan eten op restaurant
+- hopelijk voel ik mij dan beter
Doe maar rustig aan, dan smaakt het eten beter :lol:

+++ weekend!
Haha you got me :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5559
W.O.L.F. wrote:--- Gisteren gevallen met de fiets, gelukkig enkel een kleine bloeduitstorting in mijn duim (zo gelijk een blauwe plek, maar dan tussen mijn gewricht) en verder zelfs geen kleerscheuren, oef!
Gamen kan je toch nog? :)


--- Ik kan niet verdragen dat mijn leven wordt beïnvloedt door mensen die niks met mijn leven hebben te maken, zoals mijn buren: wat mijn buren doen, heeft effect op mijn vader wat dan weer natuurlijk een effect heeft gehad op mij!
--- Ruzie maken voor die stomme zever :angry:
--- Wat een ontspannende ochtend moest worden draaide uit op een slecht begin van de middag...
--- Gisteren veel geroezemoes in mijn buik...
+++ Hawaii Five-0

+++ Nog 18 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 46 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 56 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron