Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5567
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Gisteren gevallen met de fiets, gelukkig enkel een kleine bloeduitstorting in mijn duim (zo gelijk een blauwe plek, maar dan tussen mijn gewricht) en verder zelfs geen kleerscheuren, oef!
Gamen kan je toch nog? :)
Daar was ik daarvoor ook niet zo super in :p
Colossus wrote:+++ net terug van een babyshower voor mijn vrouw, wat zijn we toch heerlijk verwent! Mannen mochten ook mee van de keer dus het was een en al gezelligheid met ongeveer 25 man :bier:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?

+/- Gaan eten met de familie van met0t0, het eten is tof, het gezelschap (uitgezonderd met0t0) wat minder....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5568
W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.

+++ zalige koude zondag met veel zon
+++ koffiekoeken met koffie
+++ nog wat leuke deals tegengekomen
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Image

5569
++ Sunday
-- almost Monday
++ almost Tuesday => Ark Day
-- mensen die zich beter zouden moeien met zichzelf in de plaats van anderen
++ straks normaal frietjes eten :cool:
-- loop vrij moe de laatste tijd, ook al slaap ik best goed (mss wat te weinig though)
++ dankzij goed examenrooster kan ik rustig al m'n vakken leren zonder al teveel stress, yey
++ vandaag taak consumentenbescherming afwerken
-- niet zo tevreden over die taak but it'll have to suffice, geen tijd om het nog helemaal te hervormen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5570
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.

+++ zalige koude zondag met veel zon
+++ koffiekoeken met koffie
+++ nog wat leuke deals tegengekomen
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.
Bij de borrel is de baby er al en bij de shower niet.
De shower is overgewaaid van de usa van tegenwoordig. En is normaal inderdaad enkel madam zwanger en haar vriendinnen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5571
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.

+++ zalige koude zondag met veel zon
+++ koffiekoeken met koffie
+++ nog wat leuke deals tegengekomen
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.
Bij de borrel is de baby er al en bij de shower niet.
De shower is overgewaaid van de usa van tegenwoordig. En is normaal inderdaad enkel madam zwanger en haar vriendinnen.
Ah dat wist ik niet. Waarschijnlijk dan zogezegd om tips enzo te geven aan mekaar?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5572
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
Waarom mogen mannen niet mee? En weet iemand eigenlijk waarom het een babyshower heet? Er gaat toch niemand in de douche ofzo? Of zou het verwijzen naar een doop waarbij ze water over het hoofdje doen?
Hier noemt dat gewoon babyborrel en komen mannen altijd mee.

+++ zalige koude zondag met veel zon
+++ koffiekoeken met koffie
+++ nog wat leuke deals tegengekomen
+++ straks nog wat gamen
+++ onze maine coon kat begint echt super hard te groeien. Hij is nu 20 weken oud en weegt al evenveel als een volwassen 'gewone' kat (3,6 kg)
Een babyborrel en babyshower is niet hetzelfde.
Bij de borrel is de baby er al en bij de shower niet.
De shower is overgewaaid van de usa van tegenwoordig. En is normaal inderdaad enkel madam zwanger en haar vriendinnen.
Ah dat wist ik niet. Waarschijnlijk dan zogezegd om tips enzo te geven aan mekaar?
Of om te roddelen over hun partners :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5574
+++ Redelijk rustig weekend gehad na vermoeiende week
--- Deze middag op restaurant met de familie en ik vond het eten niet eens zo lekker...
+++ ... maar het heeft gelukkig niet te lang geduurd
+++ Rustige avond bij W.O.L.F. gehad
+/- Verkoudheid lijkt soms beter en soms weer erger te zijn. Ach ja, voor ik het weet, zal die wel terug over zijn. Hopelijk... :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5575
W.O.L.F. wrote:Daar was ik daarvoor ook niet zo super in
Moet je niet revalideren met je duim veel te bewegen? :) Zo ga je nog beter worden in het gamen en genees je beter :P

--- Irritante zaterdag...
+++ Toch nog uiteindelijk aardig stukje kunnen spelen op FFXV
--- Verschrikkelijke zondag met (alweer) een hevige ruzie om af te sluiten...
+++ Doet me veel plezier om mijn zusje met veel enthousiasme FFXV te zien spelen
+++ The Last of Us Part II
+++ Uncharted Lost Legacy
+++ Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
+++ Gravity Rush 2 + Raven DLC
+/- Nier Automata Collector's Edition

+++ Nog 16 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 44 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 54 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 95 dagen voor Nier Automata CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5576
++++ ARK is ant downen woohoo , kzien et helemaal zitn morgen
-- eerst werken
-- vandaag bezig gehouden met vervelende online trophy van ride 2 ( veel disconnects en game crashes bij online gedeelte)
++ trophy binnengehaald net wnr ik laatste race vd dag afwerkte
-- laatste trophy duurt zeker nog 40 dagen om te hebben xd (daily challenges)
+ die zen nog tof en duurt nie lang iedere dag dusja proberen volhouden en volgend jaar ist plat xd
+ erna mss kijken voor da ducati spel van milestone, ik amuseer me wel met die motogames :)
-- final fantasy valt beetje tegen, voor de moment liever skyrim
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5577
+++ pakjesavond gedaan met familie
+++ de kleine gigantisch verwent
+++ papa en mama ook een paar cadeautjes gekregen
--- het gevoel dat je 10 kilo bent aangekomen door alle lekkernijen

+++ de winkel word verbouwd, het ziet er allemaal geweldig uit, morgen is mijn afdeling aan de beurt, dat word nog even een rommeltje om vervolgens prachtig te worden.
Image