Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5716
-- koud koud koud
-- morgen Nieuwjaarsbazaar :p
++ The OA, alweer een super serie
++ echt heel tevreden over m'n gsm, was een goede aankoop
-- de kat krijgt plots overal kale plekken :/
++ alweer award tijd op het forum!
++ volgend jaar wordt het ook een mooi jaar voor de gamers met al die toppers die uitkomen :cool:

Edit:

++ vanavond speelt Frozen op de tv. ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5720
+++ klaar met werken voor dit jaar
+++ gezellig oudejaarsavond doen met vrouw en kind
+++ gourmetvlees restjes van de kerst vanavond opeten
+++ straks warme oliebollen afhalen bij het kraampje in het dorp
+++ genieten
+++ mijn vrouw bijna met verlof, tijd gaat dringen nu.

--- maandag weer werken
--- geen extra vrije dagen dit keer met oudjaar
--- koud en somber buiten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5721
Sanity penguin wrote:Meh, ben twee jaar geleden met de dochter naar Aquatopia gegaan; ik vond het toch niet zooo fantastisch (eigenlijk zelfs beetje teleurgesteld :)).
Vorig jaar naar de Burger's Zoo in Nederland geweest, dat was wel andere koek. Meest immense aquarium dat ik ooit al gezien heb daar :D
Misschien was het voor ons ook zo aangenaam omdat er niet zoveel volk was en we alles goed konden bekijken :)

+++ The Last Guardian spelen met W.O.L.F.
--- Druk met eindejaarsfeesten
+++ Driveclub is een fantastische game met enorm veel content

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5722
-- vikings stelde mij teleur naarmate het eerste seizoen vorderde
- gelijk wel spel ik oplegde gistern werd ik geteisterd door bugs en van het soort dat ik spel opnieuw moe opstarten/ missie om verder te kunnen
- een beetje misrekend voor ride plat :p tzal voor 14/15 januari zen
+ blijft een awesome game tis nu nie dak teegn men zin et doe
+ last guardian is tof ma toch blij dak er geen volle pot heb voor betaald na paar uur verveeld et mij een beetje
+ revenge op nen maat gepakt op fifa haha :p waar ik de vorige keer maar 1/5 matchen kon winnen (3 gelijk) heb ik er eergistern 4/5 gewonnen en de laatste met 6-0.
- morgen nieuwjaar vieren met familie yey
++ macaroni als fret op nieuwjaar da is nu eens echt et enige dak er goe aan vind an da familiefeest :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5723
gamerke1992 wrote:--- vandaag bloed in mijn ogen gekregen van een patiënt
--- binnen een week bloed laten nemen
+++ ik heb de dokter verplicht om mij een bloedbon te geven, zodat ik de patiënt kon laten testen op ziektes
+++ bleek dat de patiënt geen erge infecties zoals HIV en hepatitis had
Oef, gelukkig.
W.O.L.F. wrote:Ik wet dat het hier al tevergeefs is gezegd, maar je bent niet verplicht om met hen samen te wonen eh...
*wacht op een uitleg over hoe het toch allemaal zo erg nu ook weer niet is*
/quote]

...eigenlijk wordt het maar erger en erger :P
dividedx11 wrote:Voor zulke problemen is remote play zeer handig, kan je gewoon voortspelen op je PC
Das een goed idee, maar ik weet niet of het me zou lukken om te doen met mijn technologische achtergestelde multimedia... :P


--- Voel me niet tiptop, waarschijnlijk door stress...
--- Gene plezante sfeer...
+++ Ontspannen met FFXV

+++ Nog 19 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 29 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 70 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5724
--- Wat is dat nu, mijn bankkaart heeft een limiet van 250 euro per 7 dagen. Stond daar gisteren mooi in de Mcdo, een hele bestelling geplaatst en dan "Saldo Ontoereikend"... Wou ook net een online order nog plaatsen, en ook hier kreeg ik een foutmelding. En was van plan om me maandag nog enkele comics te kopen in de standaard...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5725
dividedx11 wrote:--- Wat is dat nu, mijn bankkaart heeft een limiet van 250 euro per 7 dagen. Stond daar gisteren mooi in de Mcdo, een hele bestelling geplaatst en dan "Saldo Ontoereikend"... Wou ook net een online order nog plaatsen, en ook hier kreeg ik een foutmelding. En was van plan om me maandag nog enkele comics te kopen in de standaard...
Een limiet van 250 euro per 7 dagen zegt nog niets over je tegoed. Je kunt alleen niet meer dan 250 euro in een week uitgeven al heb je 1000 euro op staan. Tenzij je in he rood mag staan, maar dat kan doorgaans alleen als je een inkomen hebt. Je zult je saldo dus moeten aanvullen. Kijk papa of mama of beiden lief aan. Dat helpt doorgaans wel. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5727
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:--- Wat is dat nu, mijn bankkaart heeft een limiet van 250 euro per 7 dagen. Stond daar gisteren mooi in de Mcdo, een hele bestelling geplaatst en dan "Saldo Ontoereikend"... Wou ook net een online order nog plaatsen, en ook hier kreeg ik een foutmelding. En was van plan om me maandag nog enkele comics te kopen in de standaard...
Een limiet van 250 euro per 7 dagen zegt nog niets over je tegoed. Je kunt alleen niet meer dan 250 euro in een week uitgeven al heb je 1000 euro op staan. Tenzij je in he rood mag staan, maar dat kan doorgaans alleen als je een inkomen hebt. Je zult je saldo dus moeten aanvullen. Kijk papa of mama of beiden lief aan. Dat helpt doorgaans wel. ;)
Jups, dat is het juist, ik kan niet meer dan 250 uitgeven per week met m'n bankkaard. Dat is standaard hier bij fortis voor -18 jarigen. Geld staat er genoeg op m'n rekening...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5730
+++ TWD S6 damn zo goed damn :o :o :o
++ deus ex begonnen ookal stond die nie in de planning ma khad er zin in en kwetnie wrm :p :p . Blij dak er mee begonnen ben want tis freaking awwweessoommee
++ weer een familiefeest voorbij
- gezaag, gemem en achtergatgeklap op die familiefeesten krijg ik schijt van
+ zaterdag nog een familiefeest bij mij thuis ma den deezn is riebedebie
+ zo maten ook blij dat ik eens vraag om weg te gaan xd
++ de macaroni met brocoli was superlekker opt feest
- alleen spijtig da men maag weer moest tegenpruttelen zo maar 2 borden gegeten oooh
Image