Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5746
W.O.L.F. wrote:Yoghurt kan helpen, het is één van de weinige producten die niet dood zijn na het fementeren. Elke dag een potje eten En verder de gewoonlijke vezels en algemeen gezond eten uiteraard. Als het echt te erg wordt kan je naar de dokter en polsen voor een bacterie-transplantatie, dat gebeurt steeds meer
:cool:
Ik denk dat het door de nieuwjaarsmaaltijd komt, dus de storm zal weldra gaan liggen hoop ik ;)
Gamefreak wrote:had je storm op zee Kap ?
Nog even en de kustwacht mocht komen ;)


+++ Tonijn
+++ Cartoon Network op de achtergrond

+++ Nog 15 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 21 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 66 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5748
--- Half 'n half geslapen...
--- Stress...
--- Straks 3 uur lang pc-testjes gaan doen voor sollicitatie, en daardoor thuis rond 20u... :(
--- Vrijdagochtend echografie van de lever(regio)... :sick:

+++ Nog 14 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 20 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 65 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5749
--- heel de week op locatie werken
--- heel stresserend want we krijgen zo goed als geen informatie door en de mensen van dit gebouw komen wel vanalles aan ons vragen.
--- 2 overheidsdiensten in 1 migreren is dus niet zo makkelijk als ICTer (zeker niet met de beperkte info die je krijgt)

+++ vroeg naar huis iedere dag :D
+++ na het werk gezellig met enkele collegas pintje drinken
+++ jupiler hangmat gekocht
+++ PlayStation VR + camera + die 2 ijsbollendinges + 2 VR games gekocht
--- kan er zaterdag maar omgaan
+++ ze hebben hier lekkere Chocomelk DELUXE in dit gebouw. ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5750
Mr.Wolf wrote:Ik heb ook besloten om misschien zelfs binnenkort iets te gaan studeren i.v.m. ict, maar dat zijn nog maar gedachten ; )
Je kan ook altijd voor avondcursussen gaan ofzo als je geen zin meer hebt in echt een voltijdse opleiding :)
Colossus wrote:+++ Zomervakantie 2017 is geboekt : sun: :sun : : sun:

+++ blijven in Nederland van de keer (duh)
+++ Weekje Centerparcs Huttenheugte met 1 week lang onbeperkt Plopsaland en dierenpark WILDLANDS
+++ Dat zullen de kinderen geweldig vinden!
--/++ heel raar om nu al kinderen te typen....

+++ super happy ^ ^ ^ ^
Tof! Wij gaan telkens in de winter tijdens het verlof van t unief. Dan is het zalig rustig in Centerparcs, een paar oudere mensen, kleine kinderen die in het babyzwembad blijven en misschien één bende jonge gasten die er toch pas tegen 's avonds door komen :)

+++ Paar leuke soldenkoopjes gedaan en toch niet in het stad geweest :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5751
ShAmPi wrote:+++ PlayStation VR + camera + die 2 ijsbollendinges + 2 VR games gekocht
'k Ben benieuwd naar uw eerste indrukken, want ge leek er eerst niet zo enthousiast over te zijn?

+++ Nieuwe jeansbroek gekocht in de solden, dat werd eens tijd
+++ The Last Guardian uitgespeeld, wat een prachtige game
--- De sfeer hier thuis is weer niet al te best... Mijn zus slaagt er altijd weer in mijn ouders tegen elkaar op te zetten

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5752
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:+++ PlayStation VR + camera + die 2 ijsbollendinges + 2 VR games gekocht
'k Ben benieuwd naar uw eerste indrukken, want ge leek er eerst niet zo enthousiast over te zijn?

+++ Nieuwe jeansbroek gekocht in de solden, dat werd eens tijd
+++ The Last Guardian uitgespeeld, wat een prachtige game
--- De sfeer hier thuis is weer niet al te best... Mijn zus slaagt er altijd weer in mijn ouders tegen elkaar op te zetten
Nog steeds niet. Maarja kon koopje doen en als consoleverzamelaar hoort het er wel bij :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5753
ShAmPi wrote:
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:+++ PlayStation VR + camera + die 2 ijsbollendinges + 2 VR games gekocht
'k Ben benieuwd naar uw eerste indrukken, want ge leek er eerst niet zo enthousiast over te zijn?

+++ Nieuwe jeansbroek gekocht in de solden, dat werd eens tijd
+++ The Last Guardian uitgespeeld, wat een prachtige game
--- De sfeer hier thuis is weer niet al te best... Mijn zus slaagt er altijd weer in mijn ouders tegen elkaar op te zetten
Nog steeds niet. Maarja kon koopje doen en als consoleverzamelaar hoort het er wel bij :D
En wat/waar is dat koopje? :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5755
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:+++ PlayStation VR + camera + die 2 ijsbollendinges + 2 VR games gekocht
'k Ben benieuwd naar uw eerste indrukken, want ge leek er eerst niet zo enthousiast over te zijn?

+++ Nieuwe jeansbroek gekocht in de solden, dat werd eens tijd
+++ The Last Guardian uitgespeeld, wat een prachtige game
--- De sfeer hier thuis is weer niet al te best... Mijn zus slaagt er altijd weer in mijn ouders tegen elkaar op te zetten
Nog steeds niet. Maarja kon koopje doen en als consoleverzamelaar hoort het er wel bij :D
En wat/waar is dat koopje? :)
koopje was/is tweedehands
En 350€ voor dat alles vondek ni mis :)
Met alles in doos en nog garantie zelfs.

Ik had op sommige meer geboden (zelfs tot 500€). Maar die persoon wist me direct te zeggen dat ie voor mij was.
Lucky breaks zijn zeldzaam maar wel leuk om tegen te komen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5756
--- Ruim een uur bezig aan de derde DLC adventure map van Two Worlds II... krijgt de PS3 een freeze :dizzy:
--- Mag dus helemaal opnieuw beginnen want die adventure maps zijn online en beginnen steeds vanaf het begin.
+/- Het verbaast me dat ik door de eerste 2 ben gekomen, wel 3u en 1u mee bezig geweest. De eerste had sneller klaar kunnen zijn als ik dezelfde tactiek als in de tweede had gebruikt: Voorbij alle vijanden lopen en alleen killen wat echt noodzakelijk is en dan nog niet eens zelf killen maar summons oproepen die het werk voor je doen terwijl je op een veilig afstandje staat.
--- Die tactiek werkt niet in de derde map, die is in een soort gangenstelsel/doolhof...
+/- Morgen nieuwe poging doen voor de derde en daarna is er nog een vierde.
Image