Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5882
Maxidomino wrote:
fsterchele23 wrote:++++++ net telefoon gekregen, dinsdag contract gaan tekenen voor appartement :-D :-D

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Amai, dat ging precies allemaal wel goed vooruit. Nog geen maand geleden zei ge dat ge alleen ging wonen en nu gaat ge uw contract al tekenen, proficiat!
Wanneer is de house-warming? :D
En congrats!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5883
-- de incompetentie bij de MediaMarkt klantendienst is toch echt schrijnend
++ eens zwaaien met mijn wetboek + benadrukken dat ze op schrift hun eigen fout hebben toegegeven en aldus geen poot hebben om op te staan, heeft de boel dan toch in gang gezet
++ geschenkkaart gekregen omdat ze zo ne fuck up deden
++ morgen na examen dus eens gaan shoppen ;)
++ dit is echt wel consumentenbescherming in de praktijk, toepasselijk nu ik dit vak aan het leren ben :p
++ 2 games gewonnen
-- koud
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5884
fsterchele23 wrote:++++++ net telefoon gekregen, dinsdag contract gaan tekenen voor appartement :-D :-D
Zot! Zeg, misschien kunnen we een Press X to Revive verhuisploeg samenstellen? :D
Elexus wrote:-- de incompetentie bij de MediaMarkt klantendienst is toch echt schrijnend
++ eens zwaaien met mijn wetboek + benadrukken dat ze op schrift hun eigen fout hebben toegegeven en aldus geen poot hebben om op te staan, heeft de boel dan toch in gang gezet
++ geschenkkaart gekregen omdat ze zo ne fuck up deden
Allee, volgende keer komen we bij u aankloppen als we problemen hebben :)

+++ Leuk gebabysit gisteren :)
--- Het is heel laat geworden en ik heb veel te weinig geslapen nu :(
+++ Straks gaat studeren bij met0t0, de beste persoonlijke motivator die er is <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5888
Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie. ;(
Sterkte ermee. Er zijn er die dat niet volledig beseffen, maar een huisdier verliezen kan even veel verdriet brengen als het verlies van een mens.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5889
Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie. ;(
2 jaar, das nog veel te jong... Ocharme. :(
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5890
Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie. ;(
Sterkte. Net wat Gamerke zegt, het verlies van een huisdier staat vaak gelijk aan het verlies van een huisgenoot. Wat het dier feitelijk ook is.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5891
Sora_Lizard wrote:
Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie. ;(
Sterkte. Net wat Gamerke zegt, het verlies van een huisdier staat vaak gelijk aan het verlies van een huisgenoot. Wat het dier feitelijk ook is.
klopt Frans jij weet het ook, net als ik, ik mis mijn hondje, mijn oogappel, nog steeds, sinds eind september.... het zal me steeds achtervolgen, ik mis haar verschrikkeljk :/ sterkte Lex.

@Gamerke, niet evenveel, soms zelfs meer, ik spreek uit ervaring. Jammer genoeg.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5894
paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Leuk gebabysit gisteren :)
--- Het is heel laat geworden en ik heb veel te weinig geslapen nu : (
+++ Straks gaat studeren bij met0t0, de beste persoonlijke motivator die er is < 3
Ben je ook beschikbaar voor klussen in Noord-Nederland? :lol : :lol:
Mijn antwoord blijft hetzelfde, als je mij komt ophalen en thuis weer afzet: graag :)
Elexus wrote:-------- hond van m'n zus is ingeslapen. Plots verlamd geraakt vanaf z'n buik door een discushernia. Het beestje werd helemaal gek en ging er op achteruit. Hij was nog maar 2 jaar. Op korte tijd alweer 2 honden die we verloren hebben in de familie. ;(
Sterkte!


--- Verkouden, nog een geluk dat ik niet buiten moet :sick: