Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5897
@Elexus, sterkte, voor het diertje en je examen

+++ Gravity Rush 2 is mine
--- WHAT? Mijn ouders moeten superveel opleggen voor de belasting...
--- Gisteren te weinig tijd gehad om alles te doen...

+++ Nog 5 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 50 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5899
Sanity penguin wrote:--- condensatieketel gisterenavond "ontploft" met als gevolg overal waterschade. Dus geen verwarming of warm water nu ( waarschijnlijk tot na weekend) en dan nieuwe ketel zetten. Niet bepaald een voorziene kost...
??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Sterkte :hug: iig!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5900
Sanity penguin wrote:--- condensatieketel gisterenavond "ontploft" met als gevolg overal waterschade. Dus geen verwarming of warm water nu ( waarschijnlijk tot na weekend) en dan nieuwe ketel zetten. Niet bepaald een voorziene kost...
Brr, met die koude is dat extra slecht nieuws! :(

+++ De :sun: sopgang :)
+/- Studeren gaat wel goed, maar het zijn wel saaie teksten en niet van alles is duidelijk hoe diep we het moeten kennen...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5901
Sanity penguin wrote:--- condensatieketel gisterenavond "ontploft" met als gevolg overal waterschade. Dus geen verwarming of warm water nu ( waarschijnlijk tot na weekend) en dan nieuwe ketel zetten. Niet bepaald een voorziene kost...
oei, oei! Last minute weekendje weg...?
Was de ketel nog niet zo oud dat je er nog geen rekening mee hield?

Ik ben blij dat we uit voorzorg al een nieuwe ketel geplaatst hebben deze zomer (monteur de ketel in nieuwe huis laten checken: er was sprake van heftige condensatie) en we dus relatief veilig zitten....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5905
--- Blijkbaar is mijn tekstje voor de Rogue One-wedstrijd naar alle geregistreerde leden gestuurd, dat was dus niet de bedoeling en ik weet niet goed hoe het gebeurd is. Sorry aan iedereen die dat dus tussen zijn PM's gekregen heeft :L:

+++ Mooi zonnig weer
+++ Al goed gewend aan de kou, maar da's nooit een probleem bij mij
--- Examen komt dichterbij, ik zal dringend eens moeten beginnen studeren

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5906
@Sanity: sterkte en hopelijk is het snel opgelost! Dit als eerste lezen na lange periode van afwezigheid is niet zo leuk! Wij hebben namelijk ook een ketel van Vaillant in onze nieuwe stek!! :P

---- Meer dan een maand zonder digitale televisie en internet gezeten. Dit wegens het feit dat ze pas op 11 januari de buitenaansluiting konden doen van ons nieuw huis en een week later pas de binnenaansluiting van Telenet.
++++ Maar zie hier: sinds begin deze week eindelijk weer televisie en internet!! Hello World!!!!
++++ Eindelijk weer op mijn favoriet forum wat komen rondsnuisteren en iedereen terug "zien" (lezen).
++++ Zondag naar Velofollies in Kortrijk!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5908
paveman wrote:+++ Good to have the ruler back! :D
Is alles gelukt met de verhuizing? Alles een beetje naar wens? (We need pictures!)
Bedankt! Tof om dit te horen!! ;)

De verhuis was super druk!!! Maar uiteindelijk is alles mooi gelukt! We wonen nu al een maandje in ons nieuw huis. Hier en daar moeten er nog dingetjes afgewerkt worden maar niets onoverkomelijk. Uiteindelijk heeft alles opnieuw een plaatsje gekregen.

Lol, pictures zal ik onthouden wegens toch een beetje privacy ;) Maar wij met ons gezinnetje zijn hier de gelukkigste mensen op aarde in ons huisje! :love:
Image