Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5911
Sanity penguin wrote:--- condensatieketel gisterenavond "ontploft" met als gevolg overal waterschade. Dus geen verwarming of warm water nu ( waarschijnlijk tot na weekend) en dan nieuwe ketel zetten. Niet bepaald een voorziene kost...
Hopelijk niet teveel schade en hopelijk heb je het niet te koud nu.
met0t0 wrote:--- Blijkbaar is mijn tekstje voor de Rogue One-wedstrijd naar alle geregistreerde leden gestuurd, dat was dus niet de bedoeling en ik weet niet goed hoe het gebeurd is. Sorry aan iedereen die dat dus tussen zijn PM's gekregen heeft
--- Examen komt dichterbij, ik zal dringend eens moeten beginnen studeren
Bwoh, zo erg is dat nu ook weer niet. Ik vind het wel altijd grappig om te lezen dat mensen moeten beginnen met leren :P
NTGSruler wrote:++++ Maar zie hier: sinds begin deze week eindelijk weer televisie en internet!! Hello World!!!!
Welcome back!

+++ Boterhammen en koffie

+++ Nog 4 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 49 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5913
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote: --- Examen komt dichterbij, ik zal dringend eens moeten beginnen studeren
Bwoh, zo erg is dat nu ook weer niet. Ik vind het wel altijd grappig om te lezen dat mensen moeten beginnen met leren :P
Ge kunt niet de hele tijd bezig zijn met een vak en op een bepaald moment moet ge u alleen daarop focussen, dat is dus eerder wat ik bedoel :p

+++ Vanavond gamen met W.O.L.F. :)
+++ Alweer mooi en zonnig weer

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5914
----- ik krijg twijfel ivm mijn beslissingskwaliteiten aangezien ik mij al 2 dagen aan het afvragen ben wrm ik in godsnaam gekozen heb voor BTW als keuzevak. Hoeveel porto had ik op die dag? :think:
++ warmer weer
++ net pizzaburger gegeten
++ morgen kroketjes
++ mooie deal kunnen doen ivm Watch Dogs 2
++ Batman gisteren uitgespeeld dus de backlogcount blijft positief
-- ik denk dat de beesten het hier stilletjesaan beu geraken dat ik hen om de zoveel tijd ambeteer, but iz so much fun ^^
++ gisteren een soort minigolf spel gespeeld op de pc met vrienden, het was echt hilarisch en ik was er slecht in xD
++ vnv wss nog wat verder spelen
++ dernet m'n zus gezien en ze zag er redelijk cv uit gezien de omstandigheden. Ze heeft nu een mooie urne met de as van de Juul (haar hond). Zo blijft hij toch nog een beetje 'aanwezig'.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5917
met0t0 wrote:Ge kunt niet de hele tijd bezig zijn met een vak en op een bepaald moment moet ge u alleen daarop focussen, dat is dus eerder wat ik bedoel
Klinkt goed :cool:


+++ FFXV gekte in dit huis :lol:
--- What the fudge! Pre orderen bij Square Enix zelf: CE Nier Automata = geen t-shirt, Day One bestellen = wel t-shirt! :angry:

+++ Nog 3 dagen voor KH 2.8 LE
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 48 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5918
--- wa nen dag, al die stress en info over verzekeringen en dingen die erbij komen
++ alles in regel gebracht wel voor dinsdag
-- maar nog zoveel te doen bleh
-- men meter die mij nog es de volle laag geeft erbovenop door iet da men ma heeft gedaan. altij problemen als men ma ermee moeit...
-- verder gemem van men ma
+ ducati 90th anniversary gekocht in psn sale :D
+ dinsdag yakuza en resident evil
+ straks nog nen maat op bezoek
-- ma eigenlijk zouk veel beter slapen ofzo, kzen stikkapot en eigenlijk al 2 weken zo door stress en mijn verslaving
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5919
fsterchele23 wrote:--- wa nen dag, al die stress en info over verzekeringen en dingen die erbij komen
++ alles in regel gebracht wel voor dinsdag
-- maar nog zoveel te doen bleh
-- men meter die mij nog es de volle laag geeft erbovenop door iet da men ma heeft gedaan. altij problemen als men ma ermee moeit...
-- verder gemem van men ma
+ ducati 90th anniversary gekocht in psn sale :D
+ dinsdag yakuza en resident evil
+ straks nog nen maat op bezoek
-- ma eigenlijk zouk veel beter slapen ofzo, kzen stikkapot en eigenlijk al 2 weken zo door stress en mijn verslaving


Een beetje afleiding kan denk ik geen kwaad. Neem echter ook je rust, te weinig slapen maakt je ziek. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5925
Sora_Lizard wrote:- - - - - Mensen die blijkbaar bij de wedstrijd over het hoofd zien dat het een POLL is! ;(
Komt goed, er word alweer gestemd :jip:
COLOSSAAAAL! ^^

---weekend weer voorbij, gaat altijd te snel hè
+++ gisteren naar een binnenspeeltuin geweest met het gezinnetje, oh wat heeft de kleine genoten :D
+++ Radget en Clank blijft leuk spelen
+++ weer werken vind ik ook weer niet zo erg
+++ hardlopen weer opgepakt
--- in afwachting, het word steeds spannender

Allemaal een fijne dag :sun:
Image