Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5941
Mr.Wolf wrote:++++++ Sinds een weekje hebben we de playstation en de tv van zolder gehaald om op mijn kamer te zetten voor een korte periode. Wa voor een zalig gevoel is dat. Nu kan ik in de warmte spelen vanuit iets comfortabel :p
En waarom maar tijdelijk als het zoveel beter is? :D

+++ fijne dag op het werk gehad
+++ bij ouders gaan eten
+++ Leuke bierpaketten aan - 50% kunnen kopen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5942
Mr.Wolf wrote:++++++ Sinds een weekje hebben we de playstation en de tv van zolder gehaald om op mijn kamer te zetten voor een korte periode. Wa voor een zalig gevoel is dat. Nu kan ik in de warmte spelen vanuit iets comfortabel :p
Op met0t0 zijn vorige kamer konden we ook vanuit bed gamen, inderdaad zalig eh :) Al is de zetel nu ook goed :)

--- met0t0 heeft dus griep, gisteren naar de dokter geweest, en aangezien ik examen heb vrijdag en we binnenkort op reis gaan kunnen we niet bij elkaar zijn omdat hij mij niet mag besmetten :(
+/- Laatste studeerdag, wel blij dat het de laatste is, maar ik heb alles al herhaald en ik haat herhalen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5943
--- Remote play op PlayStation TV (staat in België) kan plots mijn PS4 (staat in Nederland) niet meer opstarten vanuit restmode. Dat werkte een halfjaar geleden ofzo nog gewoon... Nu moet de PS4 niet alleen aanstaan maar ook nog eens aangemeld worden onder mijn naam voor het werkt. Is mijn primary en settings staan goed, is verder niks aangepast.
+++ Gelukkig is er nog wel iemand ter plekke die hem aan kan zetten :P
+/- Straks eens kijken of het met de PlayStation App wel werkt maar die moet nog gekoppeld worden. Dan zou ik hem kunnen aanzetten met app en daarna verbinden met PS TV.
--- Gebrek aan concentratie vandaag :nerd:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5944
+++ EINDELIJK mijn geld gekregen van Mediamarkt. Ik heb er slechts 3 maanden op moeten wachten!
-- BTW -_-
++ gisteren filmpje gekeken
-- Kinepolis is echt ongehoord duur geworden heb ik gemerkt. 8 euro voor het studententarief. Dat worden heel wat minder bioscooptripjes de komende maanden.
++ vanavond spaghetti met kaas en hesp eten
++ auto is door de keuring geraakt

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5945
Elexus wrote: -- Kinepolis is echt ongehoord duur geworden heb ik gemerkt. 8 euro voor het studententarief. Dat worden heel wat minder bioscooptripjes de komende maanden.
++ vanavond spaghetti met kaas en hesp eten
Dat is al langer aan de gang. Als je zonder korting naar een 2D-film gaat en je pakt nog iets uit hun shop om te eten en drinken dan ben je zo 20 euro per persoon kwijt... Daarvoor kan je de blu-ray al kopen. Avondje weg met 2 wordt zo wel erg duur en ik begrijp ook dat steeds minder mensen naar de bioscoop gaan. :(
Spaghetti op die manier nog niet getest, ik doe het meestal met spirelli's :D

--- Concentratie van nop op het ogenblik.
--- Dat wordt vanavond toch iets langer doorwerken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5947
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Sinds een weekje hebben we de playstation en de tv van zolder gehaald om op mijn kamer te zetten voor een korte periode. Wa voor een zalig gevoel is dat. Nu kan ik in de warmte spelen vanuit iets comfortabel :p
En waarom maar tijdelijk als het zoveel beter is? :D

+++ fijne dag op het werk gehad
+++ bij ouders gaan eten
+++ Leuke bierpaketten aan - 50% kunnen kopen
Veeel te kleine kamer :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5949
Colossus wrote:+++ zin om de Harry potter films te herkijken
+++ zin om de Lord of the rings te herkijken
+++ zin om de Alien films te herkijken
+++ zin om Star wars te herkijken
--- moet dan eigenlijk een maandje vrij denken
--- het is trouwens her bekijken
+++ ik hou van bovengenoemde films :love:
+1000

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5951
Elexus wrote:+++ EINDELIJK mijn geld gekregen van Mediamarkt. Ik heb er slechts 3 maanden op moeten wachten!
-- BTW -_-
++ gisteren filmpje gekeken
-- Kinepolis is echt ongehoord duur geworden heb ik gemerkt. 8 euro voor het studententarief. Dat worden heel wat minder bioscooptripjes de komende maanden.
++ vanavond spaghetti met kaas en hesp eten
++ auto is door de keuring geraakt

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
WAT
Misschien dat het komt omdat we hier in Geel geen grote cinema hebben, maar hier is het 6.5 euro voor een film

++++ Eindelijk examens voorbij... Nu een tijdje rust
++/-- Examen gisteren bestond uit 3 delen: ne workshop, een mondeling deel en ne paper. De workshop was super blijkbaar, maar het mondelinge deel was niet goed
+++ Hopelijk gaat de brunch die we voor de leerkracht hebben meegenomen toch nog effect hebben :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5952
Colossus wrote:+++ zin om de Harry potter films te herkijken
+++ zin om de Alien films te herkijken
Harry Potter speelt op tv, heel de reeks, maar ik weet niet of je die zender kan nemen...
En bekijk zeker de Alien films nog maar eens, want ongeveer rond juni komt Alien: Covenant (de Prometheus nr2) uit :cool:

+/- Goed slapen/slecht slapen/goed slapen/slecht slapen
--- Missable items...

+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
+++/--- Nog 43 dagen voor Nier Automata CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5954
Elexus wrote:-- Kinepolis is echt ongehoord duur geworden heb ik gemerkt. 8 euro voor het studententarief. Dat worden heel wat minder bioscooptripjes de komende maanden.
Er zijn toch alternatieven? Zeker in Gent, de Sphinx, de studio skoop. Ze hebben niet altijd de grote films, maar ze zijn zeker de moeite om eens te bekijken!
Elexus wrote:+++++ binnenkort eigenaar van een propere Ford Fiësta, ik doop hem feestkar 2.0 :cool:
? Was de vorige kapot?

+/- Geen idee hoe goed mijn examen was, maarja, niemand had daar enig idee van :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5955
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- Kinepolis is echt ongehoord duur geworden heb ik gemerkt. 8 euro voor het studententarief. Dat worden heel wat minder bioscooptripjes de komende maanden.
Er zijn toch alternatieven? Zeker in Gent, de Sphinx, de studio skoop. Ze hebben niet altijd de grote films, maar ze zijn zeker de moeite om eens te bekijken!
Elexus wrote:+++++ binnenkort eigenaar van een propere Ford Fiësta, ik doop hem feestkar 2.0 :cool:
? Was de vorige kapot?

+/- Geen idee hoe goed mijn examen was, maarja, niemand had daar enig idee van :(
Ik heb gekeken naar alternatieven en dat was even duur. De Matiz is niet kapot neen.
Image
cron