Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5972
W.O.L.F. wrote:- Focusgroepen uittypen, mensen praten zoveel door elkaar :(
Dat wordt er niet beter op in het bedrijfsleven... En als ik heel eerlijk mag zijn: Hoe meer vrouwen in de groep hoe erger... Vorige week bij een klant waar 4 vrouwen aan mij en een mannelijke collega moesten uitleggen wat ze wilden en er was vaak geen woord tussen te krijgen bij die vrouwen.

@gamerke: Ik heb het ondertussen wel gehad met goedkope opladers. Mijn vader had er eentje voor in de auto die in rook is opgegaan en ik weet mensen die hun vita naar de kloten hebben geholpen door het gebruik van een powerbank om op te laden... Ik zou gewoon oplader van mijn gsm kunnen gebruiken natuurlijk. Punt is eigenlijk meer dat ik het stomweg vergeet omdat ik zo gewend ben om 2 controllers te hebben waar er altijd eentje van aan de playstation hangt. Daar komt dan nog is bij dat ik de afgelopen maand enkel op de PS3 gespeeld heb waar je gewoon meerdere avonden met 1 controller kan spelen, dat is echt een verademing! (verder in Playstation TV topic...)

@paveman: zie Playstation TV dadelijk xD Edit: http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... 245#p52245

--- Het idee niet vooruit te geraken met mijn werk. Stomweg te moe denk ik.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5975
Mr.Wolf wrote:UPDATE
Ik ben er toch hoogstwaarschijnlijk niet door gelaten op mijn stage. Doordat ze mij op alle competenties gebuisd hadden, kon ze mij er niet door laten
:(

----- Bijna een volledige week ziek geweest. Kon zelfs niet op een scherm kijken. Keek ik een serie, viel ik na 15 minuten in slaap. Gamen lukte nog minder, hooguit een kwartier
--- Door ziek zijn ook mijn examen van vandaag moeten uitstellen, dus nu moet ik mij daar de komende dagen de hele tijd mee bezig houden...
+++ ... wel goed dat ik de kans heb om het dan wel goed te studeren

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5977
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:UPDATE
Ik ben er toch hoogstwaarschijnlijk niet door gelaten op mijn stage. Doordat ze mij op alle competenties gebuisd hadden, kon ze mij er niet door laten
:(

----- Bijna een volledige week ziek geweest. Kon zelfs niet op een scherm kijken. Keek ik een serie, viel ik na 15 minuten in slaap. Gamen lukte nog minder, hooguit een kwartier
--- Door ziek zijn ook mijn examen van vandaag moeten uitstellen, dus nu moet ik mij daar de komende dagen de hele tijd mee bezig houden...
+++ ... wel goed dat ik de kans heb om het dan wel goed te studeren
stond Thuis of Familie toevallig op ? :L:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5978
Mr.Wolf wrote:UPDATE
Ik ben er toch hoogstwaarschijnlijk niet door gelaten op mijn stage. Doordat ze mij op alle competenties gebuisd hadden, kon ze mij er niet door laten
- - - Dat is verschrikkelijk balen. Het is niet logisch dat je helemaal niets goed gedaan zou hebben in die periode. Mr.Wolf, je hebt de pech gehad met een stel ongelooflijke klungels te maken hebben gehad tijdens jouw stage. Daarbij komt dat ook de begeleiding volledig gefaald heeft.

Geef de moed niet op! Ik denk dat ik namens de gehele community mag spreken als ik zeg dat we jou kennen als een fijne kerel die ze zeker allemaal op een rijtje heeft. We staan achter je! :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5985
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Ik haat focusgroepen uittypen, ik word er zo slechtgezind van : cry:
Dat is ontzettend veel werk hé :p Op zo een moment wou je dat je een enquete had gedaan :lol: En dan komen er nog de meerdere analyses achteraf.
Goh, aan een enquête had ik in dit geval niet zo heel veel gehad, dan zou ik alle emoties en frustraties gemist hebben.

+++ Eindelijk weer gamen vanavond :D
+++ Klaarmaken voor Centerparcs, dat gaat zo deugd doen :)
+++ Dan krijg ik door al dat zwemmen weer wat beweging met mijn stressfractuur, ik mag echt geen stap zetten eh, al meer dan een jaar lang :(