Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5987
@fsterchele: Ik moest spontaan lachen van het dialect! Lang geleden dat ik dat nog gehoord of gelezen heb... en ik denk dat er amper Nederlanders zijn die dit begrijpen... Sterkte vandaag!

+++ Servers van Dante's Inferno zijn terug online. Het is dus terug mogelijk om 100% te halen, nu enkel nog die kuttrials effectief uitspelen... :p
--- 1 maart stopt Rockstar met de ondersteuning voor het overzetten van je online profiel van PS3 naar PS4 of PS4 naar PC... Ik had dit graag gedaan maar zou eerst de heists nog willen afwerken. Laat ons hopen dat dat lukt!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5988
Kolm wrote:@fsterchele: Ik moest spontaan lachen van het dialect! Lang geleden dat ik dat nog gehoord of gelezen heb... en ik denk dat er amper Nederlanders zijn die dit begrijpen... Sterkte vandaag!

+++ Servers van Dante's Inferno zijn terug online. Het is dus terug mogelijk om 100% te halen, nu enkel nog die kuttrials effectief uitspelen...
--- 1 maart stopt Rockstar met de ondersteuning voor het overzetten van je online profiel van PS3 naar PS4 of PS4 naar PC... Ik had dit graag gedaan maar zou eerst de heists nog willen afwerken. Laat ons hopen dat dat lukt!
yeah als ik gefrustreerd bent verdwijnt het weinige algemeen nederlands dat mij nog rest helemaal voor eventjes :p
ik leef dus nog ondertussen na werk gevlucht naar gamemania waar ik ondertussen nog een spel heb gecanceld. ik ben namelijk aan het proberen om veel minder games op release te kopen voor budgettaire redenen maar ook om het feit dat ik toch niet meer door mijn backlog raak :p

++ bijna weekend
++ morgen laatste verzekering in orde brengen
++ killzone 1
++ bijna killzone uitgespeeld woohoo voor backlog dan eens doorgaan op ducati platinum
++ dinsdag leuke planning xd
- mijn ma die dwaas doet maja als je dwaas bent kun je niet anders dan dwaas doen
++ zot plan me men kratos statue :p :p ale zot kheb zo een idee kratos op een zuil in een vitrinekast me als achtergrond een banner van sparta en dan rode lichten die zo van grond naar boven schijnen. hopelijk kan ik het verwezelijken
++ batmanmood vanwege telltales en gotham
++ gotham superserie :o
+/- goesting om eigenlijk verder te doen in skyrim maar dat is zo groot :o en ik wil weer beetje proberen voor spelleke per spelleke te spelen want ik kom zot als ik er verschillende door elkaar speel. ale tis te zeggen nog zotter want zot ben ik al haha
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5990
Kolm wrote:@fsterchele: Ik moest spontaan lachen van het dialect! Lang geleden dat ik dat nog gehoord of gelezen heb... en ik denk dat er amper Nederlanders zijn die dit begrijpen... Sterkte vandaag!

+++ Servers van Dante's Inferno zijn terug online. Het is dus terug mogelijk om 100% te halen, nu enkel nog die kuttrials effectief uitspelen... :p
--- 1 maart stopt Rockstar met de ondersteuning voor het overzetten van je online profiel van PS3 naar PS4 of PS4 naar PC... Ik had dit graag gedaan maar zou eerst de heists nog willen afwerken. Laat ons hopen dat dat lukt!
Ik kon de strekking er best een beetje uithalen, maar koste me echt veel te veel moeite. Dat leest dan niet heel prettig, zeg maar.

@sterche: daar valt echt een hele hoop mee te 'winnen'. Gezien de constante staat van mijn backlog koop ik bijna geen enkele game op of net na release (afgelopen jaar alleen UC4 - gekregen voor verjaardag en Deus Ex, welke ik nog niet gespeeld heb, maar aangezien ik de eerste zo geweldig vond wilde ik de developers gewoon ondersteunen). Terecht ook, aangezien ik bijv. MGS V wél bij release gekocht heb, maar nu nog steeds niet gespeeld heb. Maar goed, mijn punt is dat ik mijn games altijd voor rond de € 30 koop, vaker tussen € 10 en € 20... Dat is nogal een verschil met € 55-70...!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5991
Hey nr 23, doorgaans kan ik goed volgen maar nu was je me toch echt even kwijt. :lol:

+++ Ondertussen fsterchele23 toch wel kunnen volgen dankzij het erop volgende verhaal. En ik heb smakelijk moeten lachen om deze passage: "- mijn ma die dwaas doet maja als je dwaas bent kun je niet anders dan dwaas doen."

:cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5992
Sora_Lizard wrote:Hey nr 23, doorgaans kan ik goed volgen maar nu was je me toch echt even kwijt. :lol:

+++ Ondertussen fsterchele23 toch wel kunnen volgen dankzij het erop volgende verhaal. En ik heb smakelijk moeten lachen om deze passage: "- mijn ma die dwaas doet maja als je dwaas bent kun je niet anders dan dwaas doen."

:cool:
Sooi verheft het dialect tot een hoger niveau :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5993
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:Hey nr 23, doorgaans kan ik goed volgen maar nu was je me toch echt even kwijt.
Image


+++ Ondertussen fsterchele23 toch wel kunnen volgen dankzij het erop volgende verhaal. En ik heb smakelijk moeten lachen om deze passage: "- mijn ma die dwaas doet maja als je dwaas bent kun je niet anders dan dwaas doen."

:cool:
Sooi verheft het dialect tot een hoger niveau :idea:
Tzen de laatste ademstoten voor ik oost-vlaming word xd

++ na lange tijd terug ark gespeeld met lexi. Met frisse moed opnieuw begonnen op nieuwe server nadat ons fort werd beroofd door een bende Duitsers
++ killzone bijna uit en tmag gedaan zijn xd
- zoal verwacht moet mijn ma haar gedacht doorzetten
+ laatste verzekering die in orde begint te komen
-- gisternavond nog serieus last gehad van maag en darmen
+ nu gelukkig weer iet beter

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5995
fsterchele23 wrote:++ zot plan me men kratos statue :p :p ale zot kheb zo een idee kratos op een zuil in een vitrinekast me als achtergrond een banner van sparta en dan rode lichten die zo van grond naar boven schijnen. hopelijk kan ik het verwezelijken
Goed plan voor zo'n mooie statue! :cool:
fsterchele23 wrote:Tzen de laatste ademstoten voor ik oost-vlaming word xd
Ach, daarmee verdwijnt uw dialect toch niet helemaal :p

+++ Vanaf morgen een weekje weg met W.O.L.F.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5997
+++ Toch 1 dagje weekend :)
--- Ik heb Ratchet & Clank 2 keer uitgespeeld, waarbij ik alle vijanden moeten laten dansen met de Groovitron. Maar blijkbaar heb ik nog niet iedereen gehad en dat valt onmogelijk na te gaan. Ik denk dat ik door deze 1ne trophy niet voor de platinum ga gaan.
+++ gelukkig heb ik mij wel enorm geamuseerd met de game
+++ pintje drinken
+++ Opnieuw Tajine gemaakt, ik heb er al zin in
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5998
gamerke1992 wrote:+++ Toch 1 dagje weekend :)
--- Ik heb Ratchet & Clank 2 keer uitgespeeld, waarbij ik alle vijanden moeten laten dansen met de Groovitron. Maar blijkbaar heb ik nog niet iedereen gehad en dat valt onmogelijk na te gaan. Ik denk dat ik door deze 1ne trophy niet voor de platinum ga gaan.
+++ gelukkig heb ik mij wel enorm geamuseerd met de game
+++ pintje drinken
+++ Opnieuw Tajine gemaakt, ik heb er al zin in
ik heb daarvoor lijst gemaakt op acces met alle vijanden en dan aangevinkt zelf welkeen ik had :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5999
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Toch 1 dagje weekend :)
--- Ik heb Ratchet & Clank 2 keer uitgespeeld, waarbij ik alle vijanden moeten laten dansen met de Groovitron. Maar blijkbaar heb ik nog niet iedereen gehad en dat valt onmogelijk na te gaan. Ik denk dat ik door deze 1ne trophy niet voor de platinum ga gaan.
+++ gelukkig heb ik mij wel enorm geamuseerd met de game
+++ pintje drinken
+++ Opnieuw Tajine gemaakt, ik heb er al zin in
ik heb daarvoor lijst gemaakt op acces met alle vijanden en dan aangevinkt zelf welkeen ik had :p
Misschien dat ik dat in de toekomst eens kan doen dan :p Het is een toffe game, maar 3 keer uitspelen is te veel van het goede :yawn:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6000
++++ Uncharted remastered.
----- Brutal difficulty in bovengenoemde game. Of: hoe neem ik het plezier weg uit een fantastische game voor een gouden trophy :lol:
++++ Ik ga die trophy halen om dan een 4e playthrough te starten om een speedrun te proberen binnen de 2u30 min voor een bronzen trophy :silly:
++++ Als we maar plezier hebben met onze games??? :P :P
++++ GTA V sessie was echt leuk gisteren. Jammer dat alles zo traag gaat kwestie laden, bij elkaar komen, heists opzetten...
Image