Re: Stel jezelf voor!

61
Dank uwel allemaal :D
RoyVdW wrote:Ik zou voorstellen om dit topic naar de alleen voor members zone te verplaatsen want woonplaatsen en namen worden vermeld. Kwestie van privacyredenen :)
Enneh, goed idee, ik had er zelfs niet aan gedacht eigenlijk.

Re: Stel jezelf voor!

64
UseYourIllusion wrote:hoi allemaal,

ik ben Jesper en ben 21 jaar oud. Ik studeer geneeskunde in Gent, maar ben wonende in Brussel.
Ik was enkele jaren geleden reeds actief op PlaystationPure en geabonneerd op OPM. Ik was ermee gestopt om diverse redenen, maar in september kreeg ik weer interesse in het magazine. Tot mijn grote spijt werd OPM kort nadien echter stop gezet, zoals jullie allemaal wel weten :(
Verdere interesses zijn uiteraard gamen - grotendeels RPGs, hoewel ik steeds minder tijd heb -, maar ook muziek (vnl metal), series,...
Mijn username is afgeleid van het dubbelalbum "Use Your Illusion" van Guns N' Roses :P
Gentse studenten zijn altijd welkom :)
Zit je aan de UGent? Bij het UZ? (die auditoria zijn werkelijk verschrikkelijk :p )

Re: Stel jezelf voor!

65
Hey,

Naam: Alex, 25j, IT Pro regio Oost-Vlaanderen, ugent informatica gedaan als opleiding.
woon in Wetteren. Jaren opm gekocht in de winkel en via via deze site ontdekt. vind het allesinds de max dat jullie dit doen.

zoek altijd nieuwe vrienden op psn dus voeg me zeker toe als jullie willen: AlexRiviera

Speel vanalles en nog wat, meestal na 22u s'avonds want heb redelijk druk bestaan :P

Groeten
Image

Re: Stel jezelf voor!

67
413x wrote:Hey,

Naam: Alex, 25j, IT Pro regio Oost-Vlaanderen, ugent informatica gedaan als opleiding.
woon in Wetteren. Jaren opm gekocht in de winkel en via via deze site ontdekt. vind het allesinds de max dat jullie dit doen.

zoek altijd nieuwe vrienden op psn dus voeg me zeker toe als jullie willen: AlexRiviera

Speel vanalles en nog wat, meestal na 22u s'avonds want heb redelijk druk bestaan :P

Groeten
Welkom welkom :cool:
Hopelijk kan dit de pijn van het wegvallen van OPM wat verzachten :p
Image

Re: Stel jezelf voor!

70
Sanity penguin wrote:Fysiek zou het net moeten minderen gezien je sneller klaar bent :lol:
Hangt meer af van de hoeveelheid vezels in je dieet en het is hoe dan ook niet aan te raden om OPM's te eten, hoe vezelig ze er ook uit mogen zien!

Re: Stel jezelf voor!

71
Van harte welkom Alex! :cool:

We hebben allen hier een OPM achtergrond en we konden de bestaande community niet zomaar laten verdwijnen. :idea:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Stel jezelf voor!

73
W.O.L.F. wrote:
UseYourIllusion wrote:hoi allemaal,

ik ben Jesper en ben 21 jaar oud. Ik studeer geneeskunde in Gent, maar ben wonende in Brussel.
Ik was enkele jaren geleden reeds actief op PlaystationPure en geabonneerd op OPM. Ik was ermee gestopt om diverse redenen, maar in september kreeg ik weer interesse in het magazine. Tot mijn grote spijt werd OPM kort nadien echter stop gezet, zoals jullie allemaal wel weten :(
Verdere interesses zijn uiteraard gamen - grotendeels RPGs, hoewel ik steeds minder tijd heb -, maar ook muziek (vnl metal), series,...
Mijn username is afgeleid van het dubbelalbum "Use Your Illusion" van Guns N' Roses :P
Gentse studenten zijn altijd welkom :)
Zit je aan de UGent? Bij het UZ? (die auditoria zijn werkelijk verschrikkelijk :p )
Inderdaad, ik zit voor al mijn lessen op het UZ! En inderdaad, maar ik merk het eigenlijk al niet meer, want ik ben het gewoon xD
Auditorium D valt echt wel goed mee, maar de rest, zeker auditorium F en Z, is idd niet om naar huis te schrijven! Ik zit er ook in de buurt op kot.

Jij ook daar veel les en op kot? Wat volg je mss?

Re: Stel jezelf voor!

75
Welkom aan alle nieuwe leden! Ik ga niet met quoten beginnen dus dan doe ik het snel zo :D
EvilClown wrote:De broodakker op de graatakker@RoyVdW
Ik kom niet zoveel in de Graatakker buiten voor de cinema. Dus ik weet het zo direct niet liggen :p
Image
cron