Re: Studeer-topic

61
Dat het studeren u teveel wordt is normaal op het einde van een jaar, naar mijn mening toch. Ik heb altijd wel nood aan een stevige portie vakantie om weer goed te voelen dat ik eigenlijk wel enorm veel passie heb voor wat ik doe :)

Re: Studeer-topic

62
W.O.L.F. wrote:Dat het studeren u teveel wordt is normaal op het einde van een jaar, naar mijn mening toch. Ik heb altijd wel nood aan een stevige portie vakantie om weer goed te voelen dat ik eigenlijk wel enorm veel passie heb voor wat ik doe :)
Idd. Ik was het na 3 jaar ook beu en toch heb ik nog 2 jaar master erbij gedaan.
Image

Re: Studeer-topic

65
Hoera voor airco bij het studeren, wat een fantastisch toestel! :relief:

Mondelinge examens die niet lukken, zijn echt vreselijk... Ik zat daar deze voormiddag, ik wist het gewoon echt allemaal niet. Dan begint ge wat uit te leggen, vraagt de prof meer uitleg en dan :-"

Re: Studeer-topic

66
Ik heb met dat warm weer vrijdag niet gestudeerd :D Ik had vanaf donderdagnamiddag tot nu maandagnamiddag tijd om te studeren, dus ik kon het me permitteren om die dag niet zoveel te doen. Zo een dagje niet studeren heeft toch deugd gedaan.
Image

Re: Studeer-topic

67
daviduvel wrote:Ik heb met dat warm weer vrijdag niet gestudeerd :D Ik had vanaf donderdagnamiddag tot nu maandagnamiddag tijd om te studeren, dus ik kon het me permitteren om die dag niet zoveel te doen. Zo een dagje niet studeren heeft toch deugd gedaan.
maar het doet des te meer pijn om te herbeginnen :smug:

Re: Studeer-topic

68
Gamefreak wrote:
daviduvel wrote:Ik heb met dat warm weer vrijdag niet gestudeerd :D Ik had vanaf donderdagnamiddag tot nu maandagnamiddag tijd om te studeren, dus ik kon het me permitteren om die dag niet zoveel te doen. Zo een dagje niet studeren heeft toch deugd gedaan.
maar het doet des te meer pijn om te herbeginnen :smug:
Deel gerust uw ervaringen :)

Vandaag goed examen gemaakt, dat geeft toch moed voor het laatste examen, volgende week dinsdag :)

Re: Studeer-topic

69
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:
daviduvel wrote:Ik heb met dat warm weer vrijdag niet gestudeerd :D Ik had vanaf donderdagnamiddag tot nu maandagnamiddag tijd om te studeren, dus ik kon het me permitteren om die dag niet zoveel te doen. Zo een dagje niet studeren heeft toch deugd gedaan.
maar het doet des te meer pijn om te herbeginnen :smug:
Deel gerust uw ervaringen :)

Vandaag goed examen gemaakt, dat geeft toch moed voor het laatste examen, volgende week dinsdag :)
mijn ervaringen zijn dat ik al 4 jaar geen boek meer heb open gedaan, allé schoolboeken dan :smug:

Re: Studeer-topic

70
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:
daviduvel wrote:Ik heb met dat warm weer vrijdag niet gestudeerd :D Ik had vanaf donderdagnamiddag tot nu maandagnamiddag tijd om te studeren, dus ik kon het me permitteren om die dag niet zoveel te doen. Zo een dagje niet studeren heeft toch deugd gedaan.
maar het doet des te meer pijn om te herbeginnen :smug:
Deel gerust uw ervaringen

Vandaag goed examen gemaakt, dat geeft toch moed voor het laatste examen, volgende week dinsdag :)
Bwa, het viel nog heel goed mee. Ik heb de dag erna toch 150 pagina's gestudeerd :smug:


Morgen een openboek examen. Of meer een cursus van 500 bladzijden die we zelf moesten afdrukken :O Hopelijk valt het mee want we gaan krantenartikels enzo krijgen waarop we onze cursus moeten toepassen. En de cursus is geschreven door de klas zelf (We moesten in 9 verschillende groepen les geven en daar een cursus van maken) dus als er iets mist, hebben we een probleem.
Image

Re: Studeer-topic

71
daviduvel wrote:Morgen een openboek examen. Of meer een cursus van 500 bladzijden die we zelf moesten afdrukken :O Hopelijk valt het mee want we gaan krantenartikels enzo krijgen waarop we onze cursus moeten toepassen. En de cursus is geschreven door de klas zelf (We moesten in 9 verschillende groepen les geven en daar een cursus van maken) dus als er iets mist, hebben we een probleem.
Onderwijskundig een zeer interessante format :)
Vooral zorgen dat je goed weet welke info je waar vindt. Ik neem aan dat de leerkracht de cursus zelf ook heeft doorgenomen en als basis heeft genomen voor het examen? Als je echt heel zeker bent dat er een vraag gesteld wordt over iets wat niet in de cursus staat kan je dat best aankaarten, docenten zijn meestal geen monsters :)
Last edited by met0t0 on 09 Jun 2015 13:32, edited 1 time in total.
Reason: Quotehaken juist gezet

Re: Studeer-topic

72
Morgen nog twee toetsen en volgende week dinsdag nog twee toetsen en dan is mijn proefwerkweek klaar :party:

Morgen dan heb ik latijn en frans. Frans is een leestoets, dus dat is niet zo moeilijk, maar beide toetsen duren honderd minuten en dan zit ik van 10 uur tot 13:40 op school in de warmte :silly: Ik kon me vandaag al nauwelijks concentreren met de 50 minuten engelse leestoets. :|
Image

Re: Studeer-topic

73
minermb wrote:Morgen nog twee toetsen en volgende week dinsdag nog twee toetsen en dan is mijn proefwerkweek klaar
Image
arty:

Morgen dan heb ik latijn en frans. Frans is een leestoets, dus dat is niet zo moeilijk, maar beide toetsen duren honderd minuten en dan zit ik van 10 uur tot 13:40 op school in de warmte :silly: Ik kon me vandaag al nauwelijks concentreren met de 50 minuten engelse leestoets. :|
Wanneer hebben jullie dan vakantie?

Ik heb nu voor altijd gedaan met studeren, ik ben echt blij
Image
Ik vond het leuk en heb er geen spijt van dat ik nog 5 jaar hogere studies heb gedaan. Maar genoeg is genoeg :D
Image

Re: Studeer-topic

74
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Morgen nog twee toetsen en volgende week dinsdag nog twee toetsen en dan is mijn proefwerkweek klaar
Image
arty:

Morgen dan heb ik latijn en frans. Frans is een leestoets, dus dat is niet zo moeilijk, maar beide toetsen duren honderd minuten en dan zit ik van 10 uur tot 13:40 op school in de warmte :silly: Ik kon me vandaag al nauwelijks concentreren met de 50 minuten engelse leestoets. :|
Wanneer hebben jullie dan vakantie?

Ik heb nu voor altijd gedaan met studeren, ik ben echt blij :) Ik vond het leuk en heb er geen spijt van dat ik nog 5 jaar hogere studies heb gedaan. Maar genoeg is genoeg :D
Technisch gezien heb ik op 18 juli vakantie, maar volgende week dinsdag heb ik de laatste toets (maandag en woensdag zijn er toetsen die ik niet heb) en de anderhalve week daarna moet ik nog boeken terugbrengen, toetsen inzien, een SE herkansen als ik dat wil, wat ik ook waarschijnlijk ga doen, promotieavond enz. Maar die anderhalve week beschouw ik al als vakantie want dan heb ik het grootste gedeelte vrij.
Image