Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

605
Elexus wrote:--- ik kom zot
Ben je dat al niet? :P ;)

--- Mijn vader is de laatste tijd onuitstaanbaar... :bomb: :angry: :cry:
--- Een klein straaltje of een serieuze stroom water gebruiken resulteert altijd in enorm veel lawaai in mijn gootsteen (die echo of hoe het ook noemt is verschrikkelijk) waardoor mijn vader altijd denkt dat ik een waterval gebruik voor mijn handen...Hij kent het verschil niet of wilt het niet kennen, waardoor het voor mij telkens moeilijker zal worden...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

606
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:--- ik kom zot
Ben je dat al niet? :P ;)

--- Mijn vader is de laatste tijd onuitstaanbaar... :bomb: :angry: :cry:
--- Een klein straaltje of een serieuze stroom water gebruiken resulteert altijd in enorm veel lawaai in mijn gootsteen (die echo of hoe het ook noemt is verschrikkelijk) waardoor mijn vader altijd denkt dat ik een waterval gebruik voor mijn handen...Hij kent het verschil niet of wilt het niet kennen, waardoor het voor mij telkens moeilijker zal worden...
Misschien het huis uit gaan? Kweet voor de rest niet hoe oud je bent.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

607
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Mijn vader is de laatste tijd onuitstaanbaar...
--- Een klein straaltje of een serieuze stroom water gebruiken resulteert altijd in enorm veel lawaai in mijn gootsteen (die echo of hoe het ook noemt is verschrikkelijk) waardoor mijn vader altijd denkt dat ik een waterval gebruik voor mijn handen...Hij kent het verschil niet of wilt het niet kennen, waardoor het voor mij telkens moeilijker zal worden...
Misschien het huis uit gaan? Kweet voor de rest niet hoe oud je bent.
Lees mijn Member of The Month nog eens :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

610
billie91 wrote:Misschien het huis uit gaan? Kweet voor de rest niet hoe oud je bent.
We hebben hem allemaal al eens proberen overtuigen, geloof mij, geen zee mee te bezeilen :p

--- Rotweer, al levert dat wel grappige beelden op met de hond die doodsbang is van een beetje regen en dus dicht tegen de huizen geplakt gaat wandelen en uit protest trilt vanaf hij binnen is (hij trilt niet als hij denkt dat je niet kijkt, de aansteller) :p
+/- Het zomeruur, het is plots zo laat al :(
+++ Vandaag weer een rustige werkdag
+++ Gisteren heerlijk gegamed bij met0t0 <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

612
++++ Gisteren iets te hard gegaan bij de kermis
++ Ik was pas thuis tegen kwart voor 4 (s'nachts)
+++ Eerst wat muntjes gaan steken voor mijne maat
+++ Daarna een Irish'ke gedaan (ik snap niet wat iedereen zo slecht vindt aan een guinness)
++ 1 van de beste vriendinnen tegen gekomen van dat ene meisje die dan wat bij ons is komen zitten
+++++ Komt daar opeens ne zatlap aan die zegt dat 1 van m'n maten een millet aanheeft. Mijne beste maat scheldt hij uit voor ne gast met een mottige bril. Dat meisje haar pak frieten pakt hij af. Maar we konden er gelukkig allemaal keihard mee lachen.
++++ Toen nog rustig door Geel gewandeld met mijne beste maat en nog een plezant gesprek gehad over jeweetwel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

613
++ Gisteren een gezellige dag gehad in Leuven en omstreken.
++ Lekker gegeten bij Ferro, eindelijk weer eens goede friet gegeten in België. :D

- - Het weer vandaag, veel regen en wind. :(

++ 7e plaats voor onze Max in de F1. Voor de geïnteresseerden, Max heeft 2 nationaliteiten, de Nederlands en de Belgische! :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

615
-- werk
-- paper
+/- bezoek (tof maar daardoor minder tijd om te werken)
++ net als Gamerke me vanavond ook nog eens verplichten om wat te gamen. Ik heb al wat gegamed gisteren maar was mss met moeite een halfuurtje, laadtijden niet bijgerekend
-- zomeruur laat de dag nog eens zo snel voorbij gaan
++ net een goed idee voor mijn paper in m'n hoofd
-- PO ga ik zelfs niet meer aan beginnen vandaag, het heeft toch geen nut zonder wat begeleiding
++ morgen begeleiding gaan vragen daarvoor
++ bijna paasvakantie, veel tijd om te studeren en aan de paper werken hopelijk
++ laatste paar dagen veel met de auto weggeweest
-- toch nog niet echt een vloeiende rijstijl dat ik heb :p
Image