Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6061
Mr.Wolf wrote:Remember dat ene meisje van een anderhalf jaar geleden? Blijkbaar komt ze vrijdag naar het verjaardagsfeestje van iemand die we allebei kennen. Net gehoord in het groepsgesprek. Serieus pijnlijke steek en zeker omdat het gelijk morgen valentijn is ( exact 2 jaar geleden). Naar de fuif erna kom ik wel, maar da gaat moeilijk worden
+ - Kalm aan Mr.Wolf. Je rust bewaren . . . niemand zal je erop aan kijken dat je eens wat voor haar voelde. Het is de normaalste zaak van de wereld. Probeer haar te negeren en anders geef je haar en hand en vraag je hoe het haar gaat. ;)
Maxidomino wrote:+++ Geslaagd op al mijn examens :party:
+ Nooit meer examens
+ Dit weekend nieuwe laptop bestellen
- Super moe weer :(
+++ Gefeliciteerd! :jip:

Ik denk dat nooit meer examens wat te vroeg gejuicht is. In de loop van de tijd zul je steeds weer je kennis moet bijspijkeren en dan volgt er vaak weer een toets. Maar het zal nooit meer zo "schools" zijn inderdaad. Succes! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6062
Mr.Wolf wrote:Remember dat ene meisje van een anderhalf jaar geleden? Blijkbaar komt ze vrijdag naar het verjaardagsfeestje van iemand die we allebei kennen. Net gehoord in het groepsgesprek. Serieus pijnlijke steek en zeker omdat het gelijk morgen valentijn is ( exact 2 jaar geleden). Naar de fuif erna kom ik wel, maar da gaat moeilijk worden
Valentijn is maar een datum eh :)
Toch sterkte :)
gamerke1992 wrote:-+ Eerste dag op mijn vriendin haar job, maar het was wel blijkbaar heel zwaar door de probleemkinderen (vluchtelingen enzo)
Kinderen met problemen, geen probleemkinderen, het eerste is een proces met zicht op een positieve uitkomst, het tweede is een permanente stempel. Wat voor werk doet ze?

+/- Vandaag feedback van mijn stage, ik ben benieuwd, punten waren oké, maar ben toch benieuwd hoeveel ik voor elk onderdeel kreeg

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6063
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:-+ Eerste dag op mijn vriendin haar job, maar het was wel blijkbaar heel zwaar door de probleemkinderen (vluchtelingen enzo)
Kinderen met problemen, geen probleemkinderen, het eerste is een proces met zicht op een positieve uitkomst, het tweede is een permanente stempel. Wat voor werk doet ze?
Ja uiteraard :p Ik bedoelde dat woord niet negatief. Ze is leerkracht. Maar ze heeft ook een diploma voor jeugdwelzijnswerk waarin ze geleerd heeft om kansarme, anderstalige kinderen en jongeren te begeleiden. En dan heeft ze ook nog bijzonder onderwijs gevolgd.

Het is dus een combinatie van 'echte' leerkracht, zorgleerkracht en GON begeleiding.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6064
Mr.Wolf wrote:Remember dat ene meisje van een anderhalf jaar geleden? Blijkbaar komt ze vrijdag naar het verjaardagsfeestje van iemand die we allebei kennen. Net gehoord in het groepsgesprek. Serieus pijnlijke steek en zeker omdat het gelijk morgen valentijn is ( exact 2 jaar geleden). Naar de fuif erna kom ik wel, maar da gaat moeilijk worden
Sterkte man!
Maxidomino wrote:+++ Geslaagd op al mijn examens :party:
+ Nooit meer examens
+ Dit weekend nieuwe laptop bestellen
- Super moe weer :(
GEFELICITEERD!!! :party: :jip: Top, man!

@Gamerke: TT GoT is idd geweldig!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6065
Ja ik weet niet wat het is tegenwoordig. Beetje malchance gehad. :p

Ot:

++ voorlopig (nog) geen accidenten tegengekomen vandaag :p
++ de lessen tot nu zijn super interessant
-- naar de leukste les kan ik niet gaan want anders moet ik 4u ronddwalen in Gent, pure tijdverspilling
++ normaal al de laatste les vandaag. Allez niet zoals het hoort maar ik neem die andere drie dagen om aan mijn thesis te werken
-- het vroeg opstaan moet ik wel weer wat aan wennen :p
-- Blind Getrouwd vergeten kijken gisteren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6068
-- thesis :snore:
++ dagske thuis vandaag
++ sebiets een pizzaburger eten
++ vanavond wat gamen, Watch Dogs 2 is best een tof spel
++ vanavond Temptation Island kijken (ja dat is een serieuze hype bij ons in de richting en ik moet kunnen meespreken haha :p)
-- nog steeds mijn auto niet terug, bleh
++ we moeten gelukkig niks voorschieten van facturen, het wordt allemaal rechtstreeks via de verzekering geregeld
++ net punten gezien van een paper en ik had mooie punten :cool:
+/- buiten is't goed weer maar hier binnen is't toch nog wat koud, dan maar chauffage aansteken
-- ik heb steeds het gevoel dat ik iets vergeet en 't is ambetant :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6070
-- in een impasse geraakt met mijn thesis, heb een deel afgewerkt en dan is het altijd even zoeken naar het volgende deel
-- vlotheid is er daarbij ook weer wat uit
-- straks toch nog naar Gent om de eerste les van een vak te gaan volgen, al zou ik liever thuisblijven om te schrijven
-- koude
++ fiesta is back
-- steeds zo het (waarschijnlijk ingebeelde) gevoel hebben dat de auto 'anders' rijdt en meer lawaai maakt dan ervoor, ook al zeiden ze mij bij de garage dat 'm weer helemaal in orde staat
-- de studentensolidariteit bij ons... Ik stuur naar ik weet niet hoeveel mensen mijn notities voor vakken omdat ze er niet konden geraken en ik vraag 1x om notities (voor dat vak van sebiet dus) en niemand reageert... waw
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6071
Ik vind dat altijd zo irritant als er iets aan de auto is waardoor je het even niet 100% vertrouwt. Gelukkig verdwijnt dat gevoel 99/100x binnen zeer korte tijd aangezien er binnen die tijd van rijden niets ernstigs gebeurd is :)

Om maar niet te spreken over mensen die blijkbaar alleen maar kunnen ontvangen....

NB: congrats met je 3.000ste trophy! ;) :hi5:
Image
cron