Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6078
paveman wrote:Ik vind dat altijd zo irritant als er iets aan de auto is waardoor je het even niet 100% vertrouwt. Gelukkig verdwijnt dat gevoel 99/100x binnen zeer korte tijd aangezien er binnen die tijd van rijden niets ernstigs gebeurd is :)

Om maar niet te spreken over mensen die blijkbaar alleen maar kunnen ontvangen....

NB: congrats met je 3.000ste trophy! ;) :hi5:
Ja heb er net nog wat mee gereden en het voelt alweer wat meer 'vertrouwd' aan, als je me begrijpt. :) Tzat allemaal in het koppeke.

En dank u, op naar de 4000! :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6079
Elexus wrote: -- de studentensolidariteit bij ons... Ik stuur naar ik weet niet hoeveel mensen mijn notities voor vakken omdat ze er niet konden geraken en ik vraag 1x om notities (voor dat vak van sebiet dus) en niemand reageert... waw
Zo'n dingen moesten ze bij mij maar één keer forceren. Ik zou in zo'n geval niet snel meer iets doorsturen. Als ze dan buizen op een examen of een slechte taak maken is dat jammer voor de persoon in kwestie. En zo is dat wel met meer zaken bij mij. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk. Zo'n kwaad persoon ben ik nu ook weer niet :P

++ Nieuwe job valt goed mee
+ Deze keer vlak bij huis
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6082
++ proberen snel door te werken vandaag zodat ik vroeg kan stoppen, 't is ten slotte vrijdag voor iedereen :p
++ iemand gevonden die notities wil nemen van het vak van vandaag, in ruil dat ik de dinsdag notities neem van het vak, zo helpen we elkaar en wordt er niet geprofiteerd :)
-- bleek dus dat die les van gisteren (waar ik ook iemand zocht om in te vallen) maar een halfuur duurde: de prof overliep gewoon de inhoudstafel en zei waar je de cursus kon gaan kopen, zucht
-- daardoor weer achterstand opgebouwd met thesis
++ gelukkig is dat ingecalculeerd
++ hoes gevonden voor mijn autostuur want dat was het enige dat een beetje geschaafd was (hoe je dat doet, weet ik niet maar bon :p)
++ ook de zetels hebben hun nieuw kleedje aan, ziet er allemaal erg sportief en jong uit
++ nu nog een hawai slinger en een little Joe voor aan mijn spiegel :D
++ Darkest Dungeon. Ik begreep er eerst niet veel van maar nu vind ik het echt een tof spel! Wel erg moeilijk :p

--------------------------

@ daviduvel: Ja da's wat het probleem bij mij. Ik wil altijd iedereen helpen en doen maar ge krijgt er nog geen fractie van terug, eigenlijk best erg maar tja. xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6083
Het zal je verbazen hoe snel slijtage ontstaat of dat er andere krassen oid in een auto komen.
Ik heb me er eerder ook altijd over verbaasd, maar nu ik een paar keer een auto helemaal nieuw gekocht heb snap ik het (en toch ook niet). Het komt gewoon door de tijd...
Zo heb ik nu ook ineens een kras in het leer van mijn stuur... echt raar. Waar die vandaan komt? Geen idee. Maar ja: aangezien ik echt de enige bestuurder van de auto ben (ik heb voertuigvolgsysteem met km registratie, dus I'm 100% sure) zal het toch echt iets zijn wat ik heb gedaan. De auto is keyless (nou ja: sleutel kan in de tas/jas/zak blijven), dus een sleutel kan het ook niet zijn.
Dat soort dingen gebeuren.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6084
paveman wrote:Het zal je verbazen hoe snel slijtage ontstaat of dat er andere krassen oid in een auto komen.
Ik heb me er eerder ook altijd over verbaasd, maar nu ik een paar keer een auto helemaal nieuw gekocht heb snap ik het (en toch ook niet). Het komt gewoon door de tijd...
Zo heb ik nu ook ineens een kras in het leer van mijn stuur... echt raar. Waar die vandaan komt? Geen idee. Maar ja: aangezien ik echt de enige bestuurder van de auto ben (ik heb voertuigvolgsysteem met km registratie, dus I'm 100% sure) zal het toch echt iets zijn wat ik heb gedaan. De auto is keyless (nou ja: sleutel kan in de tas/jas/zak blijven), dus een sleutel kan het ook niet zijn.
Dat soort dingen gebeuren.
Ja versta ik zeker dat er hier en daar eens een krasje of haakje kan zijn. Maar als ik vergelijk met mijn vorige wagen (die nog eens 2 jaar ouder was), was het stuur nog helemaal gaaf, zo goed als nieuw en die auto had mss 100.000 km's meer dan diegene die ik nu heb. Het is gewoon helemaal aan het 'vervellen'. Ofwel is de kwaliteit van het stuur gewoon slecht, geen idee, ik ken daar niks van. xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6086
Elexus wrote:
paveman wrote:Het zal je verbazen hoe snel slijtage ontstaat of dat er andere krassen oid in een auto komen.
Ik heb me er eerder ook altijd over verbaasd, maar nu ik een paar keer een auto helemaal nieuw gekocht heb snap ik het (en toch ook niet). Het komt gewoon door de tijd...
Zo heb ik nu ook ineens een kras in het leer van mijn stuur... echt raar. Waar die vandaan komt? Geen idee. Maar ja: aangezien ik echt de enige bestuurder van de auto ben (ik heb voertuigvolgsysteem met km registratie, dus I'm 100% sure) zal het toch echt iets zijn wat ik heb gedaan. De auto is keyless (nou ja: sleutel kan in de tas/jas/zak blijven), dus een sleutel kan het ook niet zijn.
Dat soort dingen gebeuren.
Ja versta ik zeker dat er hier en daar eens een krasje of haakje kan zijn. Maar als ik vergelijk met mijn vorige wagen (die nog eens 2 jaar ouder was), was het stuur nog helemaal gaaf, zo goed als nieuw en die auto had mss 100.000 km's meer dan diegene die ik nu heb. Het is gewoon helemaal aan het 'vervellen'. Ofwel is de kwaliteit van het stuur gewoon slecht, geen idee, ik ken daar niks van. xD
Dan is het idd gewoon slechte kwaliteit :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6087
+++ Zeurpiet van het jaar 2016 !!
+++ Tweede plaats bij Blog Column- & Funpenner van het jaar 2016 !!

--- Afgelopen weken vlogen de uren voorbij, vandaar mijn afwezigheid, waarschijnlijk zal dit verder blijven duren...
--- Kingdom Hearts 1.5+2.5 heeft een treurige kleine bonus in zijn Limited Edition, dus deze keer heb je me niet Square Enix ! ...

+++ Final Fantasy XV uitgespeeld ! (story-only)
+++ Door het "mooie" verhaal: traantjes in de ogen
+++ Zusje is helemaal gek op FFXV
+++ Vader vindt de muziek tof

--- Verdomme toch! Ik stuur een sollicitatie naar de NMBS, voor een job die niet al te hoog gegrepen is voor mij (door mijn 0-ervaring) maar waar ik toch een zeer goede kans op moet maken, maar ik word zelfs niet op gesprek uitgenodigd en de job is al ingenomen zonder mij een kans te geven. Gewoon, compleet genegeerd. Een mens krijgt voor minder een dip in zijn motivatie...
--- Tegenstrijdigheden...

+++ Nog 21 dagen voor Nier Automata CE
+++ Nog 133 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 144 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (alweer uitgesteld)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2