Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6091
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:-+ Eerste dag op mijn vriendin haar job, maar het was wel blijkbaar heel zwaar door de probleemkinderen (vluchtelingen enzo)
Kinderen met problemen, geen probleemkinderen, het eerste is een proces met zicht op een positieve uitkomst, het tweede is een permanente stempel. Wat voor werk doet ze?
Ja uiteraard :p Ik bedoelde dat woord niet negatief. Ze is leerkracht. Maar ze heeft ook een diploma voor jeugdwelzijnswerk waarin ze geleerd heeft om kansarme, anderstalige kinderen en jongeren te begeleiden. En dan heeft ze ook nog bijzonder onderwijs gevolgd.

Het is dus een combinatie van 'echte' leerkracht, zorgleerkracht en GON begeleiding.
Tof om zoveel ervaring te hebben :)
Ik snap wel dat nieuwe doelgroepen, en dan zeker vluchtelingenkinderen die trauma''s hebben, andere onderwijsgewoontes hebben (aks ze al onderwijs hebben gehad in de oorlog), lastig is, maar het is soms moeilijk hoe die kinderen in de media en internetcommentaren zo negatief worden afgeschilderd :(
met0t0 wrote:+++ Laatste examen gedaan, goede punten
Ahum, zotte punten ja! :jip:


- Wakker geworden met een baluwe lucht en ondertussen zie ik de overkant van de straat niet meer door de mist
--- 3 vakken en 7 taken, want we hadden allemaal tijd teveel en niemand heeft een masterproef...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6093
Colossus wrote:+++ goedemorgen forum :sun: : sun:
+++ weekend!!
+++ visite, visite, visite
+++ genieten genieten genieten
--- maandag weer werken
--- ik moet nodig weer eens gamen

Prettig weekend allen :sun: :jip: : sun:
Jij ook een prettig weekend. Geniet ervan! :cool:

+++ Prima ervaring opgedaan in Amsterdam gisteren bij de Press Event van Guerrilla! Hou de blog in de gaten voor meer hierover! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6097
++ mijn kat kan soms toch de raarste gezichten trekken :p
++ gisteren genoten van Brother Bear, ik werd er zowaar alweer emotioneel van (dat effect hebben Disney films op mij :silly: )
++ vanmiddag frietjes eten uit de airfryer
++ niet te koud weer vandaag
++ snel doorschrijven aan thesis zodat ik mijn doelstelling voor vandaag haal en nog wat kan genieten van de zondag :jip:
-- morgen vroeg opstaan
+/- nog niet zeker hoe ik het ga aanpakken met de lessen, of ik blijf of ik naar huis ga om te schrijven. Het springuur van 3u tussen de lessen helpt niet echt.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6099
+++ Vrije dag vandaag
+++ Gratis onderhoud aan mijn auto, terwijl ik rustig op mijn Macbook surf :p
+++ Straks naar gamemania, ze hebben blijkbaar no man's sky voor maar iets van een 15 euro :) Daarvoor wil ik het met plezier uitproberen
+++ terwijl eens horen wat ze voor mijn games willen geven in waardebon (GTAV is toch al 30 euro zo te zien)
--- Ik moet een fotograaf zien te vinden voor een nieuwe pasfoto
+++ straks hopelijk ook wat gamen
+++ een boek gaan ophalen dat ik had gewonnen via ROB TV
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6100
++ ben goed vooruit aan het gaan met Watch Dogs 2 :)
+/- twijfelen of ik Horizon Zero Dawn dan toch maar op release haal, zou perfect uitkomen aangezien Watch Dogs bijna uit is
-- 't is mij vooral om spoilergevaar te doen, heb het al een paar keer gehad dat ik werd gespoiled omdat ik de game niet op release speelde en het overal op't internet las ;(
-- onduidelijkheden over welke wetboeken ik wel/niet moet kopen
++ nog kunnen veranderen van vakken
++ rest van de dag thuis
-- om aan thesis te werken
++ vanavond Blind Getrouwd en The Walking Dead kijken :D
-- zéér slecht geslapen vannacht, amai
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6102
gamerke1992 wrote:--- blijkbaar was de 30 euro actie voor gta V over te laten kopen gisteren afgelopen bij gamemania
+- dan hou ik het spel wel bij
Image

+++ dan nog maar no man's sky en the elder scrolls online gekocht voor samen 25 euro
+++ nu koffietje drinken :)
Waar is No Man's Sky zo goedkoop?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6103
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:--- blijkbaar was de 30 euro actie voor gta V over te laten kopen gisteren afgelopen bij gamemania
+- dan hou ik het spel wel bij :)
+++ dan nog maar no man's sky en the elder scrolls online gekocht voor samen 25 euro
+++ nu koffietje drinken :)
Waar is No Man's Sky zo goedkoop?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
17 euro als used game bij gamemania ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6105
-- thesisdag alweer :snore:
++ wel al mooi over de helft van het verplicht aantal woorden (ja ik tel dat)
++ Watch Dogs 2 bijna uitgespeeld, ik vind het echt een leuk spel
++ vanavond Temptation Island kijken :silly:
-- ik zeg goedemorgen tegen m'n pa, krijg geen reactie en slechts een stuurse blik naar mij geworpen. Beetje later vraagt hij boos: awel, hangt uw bek vandaag mss? OK DAN :cool:
-- uitslapen maar nog steeds moe zijn, best irritant
Image