Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6139
fsterchele23 wrote:-- meubelzoektocht blijft maar onsuccesvol wezen
+ luster gevonden naar mijn goesting
++ meeste heb ik al denk ik. Klaar voor woensdag xd Ale me nog wa dingen wegsteken en zien wat ik Day one moet mee hebben
++ Max Payne beginnen spelen
++ woensdag horizon tralala xd
Bij de kringwinkel bij mij om de hoek hebben ze heel veel en mooie meubels, in de Tarbotstraat, misschien kan je daar eens gaan kijken? Het is één van de grotere in Gent, maar ook andere kringwinkels hebben mooie meubels :)

- Terug verkouden :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6142
Maxidomino wrote:+ Macbook Pro is besteld
+ Reis geboekt
+/- Morgen is kijken of ik wat vertaalwerk vind als studentenjob
+ vriendin is terug van Berlijn
+ For Honor
+ Reportage maken voor school waarin we onszelf voorstellen
- reportage moet al af tegen vrijdag
Welke versie heb je besteld? :)

+++ Zalig om weekend te hebben
+- Morgen al weer werken
+++ watch dogs 2 is echt leuk. Al is het vooral zelf vanalles doen en niet echt een verhaal om te volgen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6143
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:+ Macbook Pro is besteld
+ Reis geboekt
+/- Morgen is kijken of ik wat vertaalwerk vind als studentenjob
+ vriendin is terug van Berlijn
+ For Honor
+ Reportage maken voor school waarin we onszelf voorstellen
- reportage moet al af tegen vrijdag
Welke versie heb je besteld? :)

+++ Zalig om weekend te hebben
+- Morgen al weer werken
+++ watch dogs 2 is echt leuk. Al is het vooral zelf vanalles doen en niet echt een verhaal om te volgen.
De nieuwe, 2016 model 15 inch met een harde schijf van 512 gb. Pijnlijke prijs wel, €2700. Ik betaal de helft en mijn ouders de helft. Chance dat ze wat wilden investeren. Mijn examens waren goed en ze weten dat ik later vooral in de audiovisuele sector wil werken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6144
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:+ Macbook Pro is besteld
+ Reis geboekt
+/- Morgen is kijken of ik wat vertaalwerk vind als studentenjob
+ vriendin is terug van Berlijn
+ For Honor
+ Reportage maken voor school waarin we onszelf voorstellen
- reportage moet al af tegen vrijdag
Welke versie heb je besteld? :)

+++ Zalig om weekend te hebben
+- Morgen al weer werken
+++ watch dogs 2 is echt leuk. Al is het vooral zelf vanalles doen en niet echt een verhaal om te volgen.
De nieuwe, 2016 model 15 inch met een harde schijf van 512 gb. Pijnlijke prijs wel, €2700. Ik betaal de helft en mijn ouders de helft. Chance dat ze wat wilden investeren. Mijn examens waren goed en ze weten dat ik later vooral in de audiovisuele sector wil werken.
Mooi, veel plezier ermee! :D

2700 euro is inderdaad heel veel geld, maar als je het echt nodig hebt is het zeker een goede aankoop.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6145
+++ vanavond Blind Getrouwd kijken en The Walking Dead, mijn vaste maandagprogrammatie. :)
++ denk erover terug te beginnen met mijn pixel art hobby.
-- dan moet al dat gerief terug van de zolder en m'n ouders gaan zagen dat het in de weg staat
++ haartjes geknipt, ze werden veel te lang en te dun
++ les zit er al ver op voor vandaag
-- dan, ja hoor, thesis D:
++ als'k m'n schema kan volhouden, zou het midden maart af moeten zijn

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6148
Gelukkig zijn ze er vaak snel weer bovenop. Het is alleen altijd wel heel erg sneu om die kleintjes zo te zien dat ze niet weten waar ze met zichzelf naartoe moeten...
Enige voordeel, wat gelijk ook wel weer nadeel is: ze willen alleen maar bij je zijn en lekker tegen je aan hangen/knuffelen.... waardoor je dus ook niets anders meer kunt doen... ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6149
paveman wrote:Gelukkig zijn ze er vaak snel weer bovenop. Het is alleen altijd wel heel erg sneu om die kleintjes zo te zien dat ze niet weten waar ze met zichzelf naartoe moeten...
Enige voordeel, wat gelijk ook wel weer nadeel is: ze willen alleen maar bij je zijn en lekker tegen je aan hangen/knuffelen.... waardoor je dus ook niets anders meer kunt doen... ;)
Dat is waar; de veerkracht van die kleine koters is onvoorstelbaar. Vandaar dat je ook onmiddellijk merkt wanneer het niet goed zit. Onze dochter die in de zetel ligt en tv kijkt; daar moet iets mis mee zijn :D
Image